Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyin tietämäsi päivätyö?

Vierailija
29.11.2015 |

Mikä on kaikkein kevyimmän oloinen työ, josta olet kuullut? Paljonko ammatissa on palkka?

(ei bloggaaja, näyttelijä, artistina olo tms.)

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiön hallituksen puheenjohtaja.

Vierailija
162/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetyöntekijän homma oli miulla kevyin työ mitä oon tehny. Olin hommaan ylikoulutettu ja tylsistyin, joten lähdin muutaman kuukauden päästä toisiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa kunnan tai valtion työ/virka.

Tässä naureskelin partaani, kun eräs tuttu kaupungin työntekijä puuskutti, että on tälläviikolla joutunut tekemään kolmen ihmisen työt kun pari työkaveria on pois töistä. Ilmeisesti työtahdissa siis on melko paljon löysää.

En viitsinyt sanoa, että minulle olisi mahdollista tehdä kolmen ihmisen työt vain jos olisin töissä 24h vuorokaudessa.

Ja sinulla on kokemusta ja tietoa melkein kaikista kunnan tai valtion töistä. Huoh, voi pyhä yksinkertaisuus. Kerropa meille muille, mitä itse teet, kun on varaa arvioida noin 80 000 valtion kevyemmäksi kuin omasi.

Vierailija
164/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastonainen muutoin miesvaltaisessa tehtaassa. "Yhyy olen tyhmä ja heikko nainen enhän minä osaa/jaksa nostella näitä tavaroita hyllyyn"

Vierailija
165/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukentän vaksi. Käyt vetämässä viivat kentälle ja se on siinä.

Vierailija
166/167 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa kunnan tai valtion työ/virka.

Tässä naureskelin partaani, kun eräs tuttu kaupungin työntekijä puuskutti, että on tälläviikolla joutunut tekemään kolmen ihmisen työt kun pari työkaveria on pois töistä. Ilmeisesti työtahdissa siis on melko paljon löysää.

En viitsinyt sanoa, että minulle olisi mahdollista tehdä kolmen ihmisen työt vain jos olisin töissä 24h vuorokaudessa.

Ja sinulla on kokemusta ja tietoa melkein kaikista kunnan tai valtion töistä. Huoh, voi pyhä yksinkertaisuus. Kerropa meille muille, mitä itse teet, kun on varaa arvioida noin 80 000 valtion kevyemmäksi kuin omasi.

Teen rakennustöitä pienessä firmassa, jossa kyllä huomataan, jos päivän aikana ei ole tarpeeksi tulosta tullut.

Tässä juuri nosteltiin ja leviteltiin päivän aikana kahteen mieheen 600 neliön paritalon katolle kattotiilet. Sopii kaikkien valtion työntekijöiden tulla koittamaan.

Sanoinkin melkein, mutta arvoisin että ainakin 99% valtion ja kunnan hommista on kevyempiä kuin omani, ja iso osa jopa naurettavan löysiä.

Vierailija
167/167 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itseni aikoinaan opettajaksi, kun ei enää huvittanut tehdä duunarina +8 tunnin työpäiviä. Kyllä kannatti. Siistiä sisähommaa yleensä 4-5 tuntia päivässä, max 7h. 45 minuutin välein vartin kahvitauko. 10 viikon kesäloma, viikon syysloma, 2 viikon joululoma ja viikon talviloma. Ite ainakin pidän tätä todella kevyenä ja helppona hommana. Kaikki työhön liittyvät hommat teen koulussa. En tee kotona mitään ylimääräistä, enkä edes mieti töitä. Suurin osa opettajista on jeesustelijoita ja väittävät, että työ olisi muka henkisesti raskasta. Höpö höpö, mukuloita opettaa ja ojentaa vaikka vasemmalla kädellä.