Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen "avoin suhde" kaikkea te keksitte

Vierailija
08.08.2026 |

Jos sä olet ihmisenä toisen ihmisen kanssa suhteessa ja se edes ehdottaa tollasta, juokse ja kunnioita itseäsi, suojele omaa nimeäsi. Sehän tarkottaa ihan suoraa sitä että sä olet ihmisen kanssa "yhdessä" kelle sä et riitä, kenen tarpeita sä et täytä. Mitä ihmettä sä sillon olet sen ihmisen kanssa "yhdessä" ? Semmosta asiaa ei ole olemassakaan että oltaisi "yhdessä" ja ei muka syntyisi mitään mustasukkaisuutta tai muita negatiivisia tunnetiloja siitä että kumppani hakee tarpeitaan jostai muualta myös. Mitä ihmettä te niiku säädätte :D Se ei ole mitään hienoa tai muoti-ilmiö, vaan se on suora merkki siitä että ihminen ei kunnioita itseään eikä kumppaniaan. Jos joku tykkää susta, sillä ei oo mitää tarvetta juosta kenenkää toisen perässä, sillon sä olet sen elämä ja keskipiste. Jos näin ei ole, sä olet väärän ihmisen kanssa pelleilemässä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoskaa ja säilyttäkää arvokkuutenne

Vierailija
2/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu.

Vierailija
4/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt, kun kaksi miestä jakaa yhden pyylevän, mutta  nätisti laittautuvan  naisen ja katsovat urheilua, rassaavat moottoreita, käyvät ongella, saunovat, syövät, sekstaavat, nukkuvat, juovat kaljaa yms.  Asuvat yhdessä, nainen pitää yllä kotia, pesee pyykit, laittaa ruoat, perinteisen naisen mallin mukaan,  viihdyttää höpöttämällä, käy sen päälle palkkatöissä ja kasvattaa lapsensa kahden miehen kanssa. 

Nainen on ystävällinen, mutta hänellä taitaa olla jokin itsetuntoongelma. Lihavuusleikkaukseen odottaa pääsyä. Lihavuus on jo terveysongelma, mutta sen taustalla on varmasti jotain mielenterveydellistäkin.   Liikaa miellyttää ketään. Pelkäänpä, että tytär jatkaa äitinsä tiellä. Olen huomannut, että tällaiset naiset hyväksyvät miehiä liian herkästi. 

Minulle ei kelpaisi kumpikaan miehistä. Mitä nössöjä, mutta on myös kolme palkkaa joilla elättää perhettä, mutta siltikään, ei kelpaisi minulle, Ei kiihota koko porukka yhtään. Kuolisin viihdekanavien ääreen. 

En tahdo omistaa toista, mutta yksi suhde kerrallaan saa riittää. Rakkaus sisältää vapauden ja on rakastettva ensin itseään, jotta voi rakastaa toista.

Vierailija
5/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kun sanois että "hei mä en oikee tunne sua kohtaa mitää, mutta mä nautin huomiosta jota sä annat, joten ollaa yhessä vaikka tavallaa ei olla, käykö?"

Vierailija
6/6 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pystyt sanomaan noin joka ikisen ihmisen puolesta.

Olin avoimessa suhteessa nykyisen avioliittoni alkuvuodet. Olemme yhä yhdessä vajaan 20v jälkeen. Ei tällainen kuvio kaikille sovi, mutta se on kummallista, miten paljon muiden suhdekuviot voivat kutittaa ventovieraiden takalistoa. Jos ei toimi sinulla, niin älä tee niin. Elä ja anna elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä