Punainen "näppy" nenän päässä. Ollut jo monta kuukautta.

Vierailija

Pitäisikö mennä lääkärille näyttämään? Millainen on ihosyöpä? Voisiko olla sitä vai joku luomi?

Kommentit (11)

Vierailija

Verisuoni katkennut ihon sisällä. Mulle kävi niin kun puristelin ihomatoja, voi myös tulla iskusta/osumasta. Laser poistaa mutta kyllä se vaalenee iän myötä (itsellä ollut nyt reilu vuoden, vielä näkyy selvästi)

Vierailija

Mulla on ollut jo pari vuotta nenänpäässä pieni, ihan vähän kohollaan oleva litteä näppy, joka punottaa aivan vähän. Lääkäri sanoi sen olevan pigmentitön luomi.

Vierailija

No pitää mennä näyttämään lääkäriin! Ei sitä täällä voi diagnosoida. Voi olla luomi tai jotain ihan muuta. Ihosyöpääkin on monta eri tyyppiä, ts ei vain melanooma. Herranen aika, mistä tämä uusavuttomuus kumpuaa?

Vierailija

[quote=Vierailija]Verisuoni katkennut ihon sisällä. Mulle kävi niin kun puristelin ihomatoja, voi myös tulla iskusta/osumasta. Laser poistaa mutta kyllä se vaalenee iän myötä (itsellä ollut nyt reilu vuoden, vielä näkyy selvästi)[/quote

Eli ihotautilääkärille kannattaisi varata aika. On aika inhottavassa paikassa ja häiritsee. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo pari vuotta nenänpäässä pieni, ihan vähän kohollaan oleva litteä näppy, joka punottaa aivan vähän. Lääkäri sanoi sen olevan pigmentitön luomi.

Poistiko lääkäri sen? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Poistiko lääkäri sen? Ap

Ei. Todennäköisesti poistosta aiheutuva arpi olisi häiritsevämpi kuin luomi. Tuo on tosiaan vain vähän punertava - peittyy meikkivoiteella, mutta ilman meikkiä erottuu kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Poistiko lääkäri sen? Ap

Ei. Todennäköisesti poistosta aiheutuva arpi olisi häiritsevämpi kuin luomi. Tuo on tosiaan vain vähän punertava - peittyy meikkivoiteella, mutta ilman meikkiä erottuu kyllä.

Ok. Olin luullut, ettei laserista jää arpia. Ap

Vierailija

mulla on sieraimen syrjässä sellainen punainen läiskä, niinkuin verisuoni. Tuli siihen kerran haavasta jäi, ei ole vaalentunut yhtään 10 vuoteen. SIinä on ja pysyy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat