Onko nämä silikonirinnat?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

On tai ei, isot ovat joka tapauksessa henkilön painoon nähden. Ja kiva, että joku on noin avoin esitellessään sulojaan, itse en kehtaisi vaikka ihan hoikka ja melkein yhtä rintava olenkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tai ei, isot ovat joka tapauksessa henkilön painoon nähden. Ja kiva, että joku on noin avoin esitellessään sulojaan, itse en kehtaisi vaikka ihan hoikka ja melkein yhtä rintava olenkin...

Kivaa? Mun mielestä mautonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos saat tietoon että ovat, helpottaako se sinua jotenkin? Ja jos niin miksi? Onko sinulla kenties alemmuuskompleksi?

Tykkään pienistä rinnoistani mutta mua kiehtoo nähdä, miltä silikonit näyttää/tuntuu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Kiva kun joku on avoin esitellessään sulojaan".
Jostain syystä alkoi vähän naurattaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saat tietoon että ovat, helpottaako se sinua jotenkin? Ja jos niin miksi? Onko sinulla kenties alemmuuskompleksi?

Tykkään pienistä rinnoistani mutta mua kiehtoo nähdä, miltä silikonit näyttää/tuntuu. Ap

Sangen kiehtovaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kroppa olis ilman noita kumipalloja!

Tuo kuivahtanut rusinako?

Miksi kommentoit noin ilkeästi? Oletko kateellinen?

Vierailija

Kropassa on niin vähän rasvaa, että kädetkin näyttävät kuusikymppisen käsiltä. Nuo rinnat voivat kyllä olla aidot, jos tuolla paidan sisällä käsien alla on hillittömän isot fileet piilossa. Tyhjästä nahastakin nimittäin saa puristetuksi vaikka millaisen pallon, jos osaa piilottaa niksin.

Vierailija

On ihmisiä joita kiehtoo sademetsät. On ihmisiä, joita kiehtoo intiaanheimojen elämäntapa.
Sitten on ap:n kaltaisia ihmisiä, joita kiehtoo silikonirinnat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kroppa olis ilman noita kumipalloja!

Tuo kuivahtanut rusinako?

Miksi kommentoit noin ilkeästi? Oletko kateellinen?

Siksi kun en voi kertakaikkiaan ymmärtää tuollaisten nääntyneiden kroppien ihailemista. Hoikkuus on hyvä juttu mutta rajansa kaikella. Tuo on jo sairasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kropassa on niin vähän rasvaa, että kädetkin näyttävät kuusikymppisen käsiltä. Nuo rinnat voivat kyllä olla aidot, jos tuolla paidan sisällä käsien alla on hillittömän isot fileet piilossa. Tyhjästä nahastakin nimittäin saa puristetuksi vaikka millaisen pallon, jos osaa piilottaa niksin.

Come on! Mee kattoo punkerokäsiäs :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat