Kuollut mummoni soitti minulle unessa
Kummallinen kokemus. Ei ollu tavallinen uni, säpsähdin hereille ja oli pelottava kokemus. Kysyin kuulumisia ja valitti jonojen olevat pitkät ja etenevän hitaasti(?) Onko muille sattunut vastaavaa, että kuolleet soittelee unissa?
Kommentit (20)
Kyllä niistä kuolleistakin unta näkee, mutta ei se tarkoita, että se kuollut ottaa yhteyttä :D
On vissiin kiirastulessa, odottelee pääsyä Pietarin portille.
Isäni kuoli kun olin 6. Joskus lapsena, en enää kyllä muista minkäikäisenä, näin unta että olimme lapsuudenkodissani (josta olimme muuttaneet pois jo ennen isän kuolemaa kun vanhempani erosivat) meidän eteisessä, jonne isäni "lennähti" kuin enkeli ja sanoi "mulla on kaikki hyvin, mutta nyt mun pitää mennä" ja lennähti takaisin ulos ulko-ovesta.
Emme ole uskonnollinen perhe, mistään enkeleistä tms ei ole koskaan selitetty mitään (edes isän kuollessa). Uni toi tietyllä tavalla lohtua ja yhäkin vuosikymmeniä myöhemmin muistan sen selkeästi :)
Mummu on kuollut 4 vuotta sitten. Ikävä ajatella että kiirastulessa olisi ollut kokoajan.
Tiesitkö, että unitilassa ihmisen aivojen sähköinen aaltotaso on herkemmin yhteydessä henkien energiatasoon? Se on samalla aaltopituudella, eli on mahdollista pitää yhteyttä tuolle puolen edesmenneisiin. Minä olen saanut unessa myös viestejä kuolleilta ja tiedän tunteen, että herätessään tietää ettei ne ole ns. "tavallisia" unia.
Ja mitä tulee mummosi kuolemaan jo 4 v sitten ja hän on vielä jonossa, niin ei tuolla puolella ole aikaa samalla tavalla kuin me sen käsitämme. Siellä on erilaiset fysiikan lait. Kiva, että mummosi otti yhteyttä, kertoo siitä että hänellä kaikki ok.
Aina kun joku kuollut tulee mieleesi, hän on käymässä. Ajatuksen nopeus on huikea.
Katolisessa uskossa läheisten pitää rukoilla vainajien puolesta jotta he pääsisivät nopeammin kiirastulesta eteenpäin. Ehkä mummo tuli pyytämään apua?
Tämä nyt menee asian vierestä, muta voisiko joku selittää, mikä on kiirastuli.
Minä en ole sitä koskaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt menee asian vierestä, muta voisiko joku selittää, mikä on kiirastuli.
Minä en ole sitä koskaan ymmärtänyt.
Välitila ennen taivaaseen pääsyä, jossa sielua puhdistetaan. Jos joutuu kadotukseen, ei pääse edes kiirastuleen.
Hei! Mietinkin miksi mummuni soitti ja toimitti tuollaista asiaa. Oli luonteeltaa kipakka ja kärttyinen oli vähän nytkin. Kertoi joidenkin menevän jonojen ohi(?) Puhelu oli lyhyt ja loppui yhtäkkiä. Ehti siis kertoa vain nuo.
Jos oli äksy luonteeltaan niin kiirastuli voi olla tavallista pidempi. Nyt sun pitää rukoilla hänen puolestaan ja vakuuttaa että oli kuitenkin pohjimmiltaan ihan hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että unitilassa ihmisen aivojen sähköinen aaltotaso on herkemmin yhteydessä henkien energiatasoon? Se on samalla aaltopituudella, eli on mahdollista pitää yhteyttä tuolle puolen edesmenneisiin. Minä olen saanut unessa myös viestejä kuolleilta ja tiedän tunteen, että herätessään tietää ettei ne ole ns. "tavallisia" unia.
Ja mitä tulee mummosi kuolemaan jo 4 v sitten ja hän on vielä jonossa, niin ei tuolla puolella ole aikaa samalla tavalla kuin me sen käsitämme. Siellä on erilaiset fysiikan lait. Kiva, että mummosi otti yhteyttä, kertoo siitä että hänellä kaikki ok.
Aina kun joku kuollut tulee mieleesi, hän on käymässä. Ajatuksen nopeus on huikea.
En tiennyt. Mielenkiintoista. Olen vasta aikuisiällä (yli30v) alkanyt kokemaan kummallisia asioita unissa. Ennen ei kuolleita ole näkynyt. Sen vaan erottaa tavallisesta unesta ja säpsähtää heti hereille. Ap
Onkohan niin että kipakka ja kärttyinen, ehkä kärsimätönkin henki pannaan jonottamaan niin että kasvaa siellä ja nöyrtyy pitkämielisemmäksi? En tiedä, eipä ole kokemusta :-)
Onkohan niin että kipakka ja kärttyinen, ehkä kärsimätönkin henki pannaan jonottamaan niin että kasvaa siellä ja nöyrtyy pitkämielisemmäksi? En tiedä, eipä ole kokemusta :-)
Samansuuntasia ajatuksia itelläkin. Aamulla en kyllä tajunnu yhtään mitä ois voinu tarkottaa ja miksi minuun yhteyttä otti. Ehkä nyt alkanu selkiintymään😊
Ap
Sain myös puhelun kuolleelta äidiltäni unessa. Kuulosti iloiselta ja onnelliselta, sanoi että kaikki on hyvin. Kertoi olevansa kovin kiireinen siellä. Kysyin, että millaista siellä on ja vastasi, että kaikki on niin erilaista ettei sitä voi kuvailla. Sitten lopetti puhelun äkkiä iloisella heipalla. Heräsin ja muistan edelleen sen unen selvästi. Värit ja kaikki oli niin kirkasta. En ole uskovainen enkä kuulu kirkkoon, mutta jotain yliluonnollista siinä unessa oli. Hyvä fiilis mulle siitä kuitenkin jäi.
Muistakaa kysyä lottonumerot kun soittavat seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Sain myös puhelun kuolleelta äidiltäni unessa. Kuulosti iloiselta ja onnelliselta, sanoi että kaikki on hyvin. Kertoi olevansa kovin kiireinen siellä. Kysyin, että millaista siellä on ja vastasi, että kaikki on niin erilaista ettei sitä voi kuvailla. Sitten lopetti puhelun äkkiä iloisella heipalla. Heräsin ja muistan edelleen sen unen selvästi. Värit ja kaikki oli niin kirkasta. En ole uskovainen enkä kuulu kirkkoon, mutta jotain yliluonnollista siinä unessa oli. Hyvä fiilis mulle siitä kuitenkin jäi.
Juuri noin! Aamulla aloin miettimään onko muut kokeneet samanlaista. Paitsi, että minua ahdisti kun heräsin. Mietin että mitä mummu nyt muka enää odottaa ja miten ja minne muut ohittelee? Oli jotenkin surullinen olo, vaikka mummu kuulosti ihan itseltään ja hieman ärtyneeltä. Ap
kuollut veljeni on käynyt unessa kotonani muutaman kerran. ei itse voi puhua mulle niissä, mutta mukana on aina joku joka hoitaa puhumisen. veli vain hymyilee vieressä. erikoisia unia, tuntuvat erilaisilta kuin muut unet. aikaa kävijöillä on myös aina vähän, vähän kuin olis akut loppumassa.
Vierailija kirjoitti:
kuollut veljeni on käynyt unessa kotonani muutaman kerran. ei itse voi puhua mulle niissä, mutta mukana on aina joku joka hoitaa puhumisen. veli vain hymyilee vieressä. erikoisia unia, tuntuvat erilaisilta kuin muut unet. aikaa kävijöillä on myös aina vähän, vähän kuin olis akut loppumassa.
Kyllä! Hyvin lyhyt visiitti! Ymmärrän että minut leimataan höyrypääksi. Ei tätä voi käsittää jos ei ole kokenut itse. En täysin käsitä itsekään. Helpottaa kyllä kun myös muilla vastaavia kokemuksia. Olen aivan tavallinen työssäkäyvä veroni ja lainani maksava ihminen enkä mielestäni hassahtanut.
Taas joku höyrypää, joka luulee ottavansa yhteyttä tuonpuoleiseen, koska näkee unia.