Kuollut mummoni soitti minulle unessa

Vierailija

Kummallinen kokemus. Ei ollu tavallinen uni, säpsähdin hereille ja oli pelottava kokemus. Kysyin kuulumisia ja valitti jonojen olevat pitkät ja etenevän hitaasti(?) Onko muille sattunut vastaavaa, että kuolleet soittelee unissa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Isäni kuoli kun olin 6. Joskus lapsena, en enää kyllä muista minkäikäisenä, näin unta että olimme lapsuudenkodissani (josta olimme muuttaneet pois jo ennen isän kuolemaa kun vanhempani erosivat) meidän eteisessä, jonne isäni "lennähti" kuin enkeli ja sanoi "mulla on kaikki hyvin, mutta nyt mun pitää mennä" ja lennähti takaisin ulos ulko-ovesta.

Emme ole uskonnollinen perhe, mistään enkeleistä tms ei ole koskaan selitetty mitään (edes isän kuollessa). Uni toi tietyllä tavalla lohtua ja yhäkin vuosikymmeniä myöhemmin muistan sen selkeästi :)

Vierailija

Tiesitkö, että unitilassa ihmisen aivojen sähköinen aaltotaso on herkemmin yhteydessä henkien energiatasoon? Se on samalla aaltopituudella, eli on mahdollista pitää yhteyttä tuolle puolen edesmenneisiin. Minä olen saanut unessa myös viestejä kuolleilta ja tiedän tunteen, että herätessään tietää ettei ne ole ns. "tavallisia" unia.

Ja mitä tulee mummosi kuolemaan jo 4 v sitten ja hän on vielä jonossa, niin ei tuolla puolella ole aikaa samalla tavalla kuin me sen käsitämme. Siellä on erilaiset fysiikan lait. Kiva, että mummosi otti yhteyttä, kertoo siitä että hänellä kaikki ok.

Aina kun joku kuollut tulee mieleesi, hän on käymässä. Ajatuksen nopeus on huikea.

Vierailija

Katolisessa uskossa läheisten pitää rukoilla vainajien puolesta jotta he pääsisivät nopeammin kiirastulesta eteenpäin. Ehkä mummo tuli pyytämään apua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt menee asian vierestä, muta voisiko joku selittää, mikä on kiirastuli.

Minä en ole sitä koskaan ymmärtänyt.

Välitila ennen taivaaseen pääsyä, jossa sielua puhdistetaan. Jos joutuu kadotukseen, ei pääse edes kiirastuleen.

Vierailija

Hei! Mietinkin miksi mummuni soitti ja toimitti tuollaista asiaa. Oli luonteeltaa kipakka ja kärttyinen oli vähän nytkin. Kertoi joidenkin menevän jonojen ohi(?) Puhelu oli lyhyt ja loppui yhtäkkiä. Ehti siis kertoa vain nuo.

Vierailija

Jos oli äksy luonteeltaan niin kiirastuli voi olla tavallista pidempi. Nyt sun pitää rukoilla hänen puolestaan ja vakuuttaa että oli  kuitenkin pohjimmiltaan ihan hyvä ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että unitilassa ihmisen aivojen sähköinen aaltotaso on herkemmin yhteydessä henkien energiatasoon? Se on samalla aaltopituudella, eli on mahdollista pitää yhteyttä tuolle puolen edesmenneisiin. Minä olen saanut unessa myös viestejä kuolleilta ja tiedän tunteen, että herätessään tietää ettei ne ole ns. "tavallisia" unia.

Ja mitä tulee mummosi kuolemaan jo 4 v sitten ja hän on vielä jonossa, niin ei tuolla puolella ole aikaa samalla tavalla kuin me sen käsitämme. Siellä on erilaiset fysiikan lait. Kiva, että mummosi otti yhteyttä, kertoo siitä että hänellä kaikki ok.

Aina kun joku kuollut tulee mieleesi, hän on käymässä. Ajatuksen nopeus on huikea.

En tiennyt. Mielenkiintoista. Olen vasta aikuisiällä (yli30v) alkanyt kokemaan kummallisia asioita unissa. Ennen ei kuolleita ole näkynyt. Sen vaan erottaa tavallisesta unesta ja säpsähtää heti hereille. Ap

Vierailija

Onkohan niin että kipakka ja kärttyinen, ehkä kärsimätönkin henki pannaan jonottamaan niin että kasvaa siellä ja nöyrtyy pitkämielisemmäksi? En tiedä, eipä ole kokemusta :-)

Vierailija

Onkohan niin että kipakka ja kärttyinen, ehkä kärsimätönkin henki pannaan jonottamaan niin että kasvaa siellä ja nöyrtyy pitkämielisemmäksi? En tiedä, eipä ole kokemusta :-)

Samansuuntasia ajatuksia itelläkin. Aamulla en kyllä tajunnu yhtään mitä ois voinu tarkottaa ja miksi minuun yhteyttä otti. Ehkä nyt alkanu selkiintymään😊

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat