Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten voi ihmisellä olla näin huono olo

M40v

Ei ole totta näin huono olo,2 päivää ryyppäämistä ilman harjoittelua.
Ainut positiivinen asia on että sain seksiä ja eräs erittäin kaunis nuori nainen tunki saunomaan mun kanssa, kyllä tuollaisessa 20v naisessa silmä lepää.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Voi voi. Toivottavasti ei tullut mitään ikäviä yllätyksiä... Yleensä tommosen repostelun jälkeen perästä kuuluu. Tsemppiä tulevaan.

Vierailija

Sekstailtiin ihan oman avokin kanssa, pikkuinen tyttö olisi kyllä ihan kiva.
Kaverin muija oli tuo nuori nainen.
Ap.

Vierailija

Ai helvetti, pitäisi päästä jotenkin kotiin, auto tuossa pihalla ja ei uskalla sängyssä liikahtaakaan tai avata silmiäkään kuin ihan vähän.
Ei tarvitse ryypätä taas vähään aikaan tämän jälkeen.
Rapula panetuskin nostaa päätään kun ajattelee tuota naista saunassa.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainut positiivinen asia on että sain seksiä ja eräs erittäin kaunis nuori nainen tunki saunomaan mun kanssa, kyllä tuollaisessa 20v naisessa silmä lepää.

Neljävitosen naisen neuvo: ryyppäämisen aiheuttama huono olo lähtee sillä, millä se on tullutkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Neljävitosen naisen neuvo: ryyppäämisen aiheuttama huono olo lähtee sillä, millä se on tullutkin.

Ei voi ajatellakaan mitään alkoholipitoista juomaa ja tuo auto pitäisi saada kotiin.
Ap.

Vierailija

Miksi sitä pitää vetää viinaa niin pitkään kuin silmät vielä liikkuu?
Alkuun on hauskaa, sitten örvelletään ja sammutaan vaikka tietää tämän helvetillisen olon.
Mielessä kummittelee tuo nainenkin, valokuvan kun olisi saanut.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkuun on hauskaa, sitten örvelletään ja sammutaan vaikka tietää tämän helvetillisen olon.
Ap.

Älä oo hirveen harmissas, kännisenä kaikki näyttää viell kauniimmalta:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.

Älä oo hirveen harmissas, kännisenä kaikki näyttää viell kauniimmalta:)

oonhan mä tuon pirkon nähnyt ennenkin,näyttää hyvälle pieruverkkareissakin,eka kerta kun näin alasti.
pääsin kotiinkin,helvetin huono olo on,syödä pitäisi mutta ei voi ajatellakaan että söisi,varovasti spritea juonut,lapsen kanssa pitäisi touhuta,ei pysty kuin makaamaan lattialla ja haaveilemaan tuosta naisesta nuori solakka naisvartalo on kyllä niin kaunis.
ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se olo lähde tuolla neuvolla, siirtyy vain. Alkoholi on huono päihde kun yhdenkin illan otosta saa kärsiä seuraavan päivän. Miedompi päihde on parempi.

Vierailija

Oliko rouvakin juomassa kun innostui "antamaan"? (Harvemmin varmaan känninen, viinalta haiseva ukko selvinpäin kiinnostaa. )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko rouvakin juomassa kun innostui "antamaan"? (Harvemmin varmaan känninen, viinalta haiseva ukko selvinpäin kiinnostaa. )

Joo oli,kaveriporukalla juopoteltiin,itse menin pe ja muija tuli la,oli aamulla muutaman tunnin töissä.
kännissähän tuolta parasta seksiä saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo oli,kaveriporukalla juopoteltiin,itse menin pe ja muija tuli la,oli aamulla muutaman tunnin töissä.
kännissähän tuolta parasta seksiä saa.

Humalan oikeastaan ainoa hyvä puoli on estojen alentuminen. Saa erikoisempaa keksiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat