Mies: kumpi parempi, luomu A-kuppi vai C-kupin silarit?
Valitsisitko naisen, jolla on A-kupin terhakat luomurinnat vai C-kupin terhakat silikonit?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
koolla ei ole niin väliä, kunhan vain ovat edes lähes samankokoiset .
Erikokoiset on kiihottavia. Mies
Tutkitusti 90% miehistä olisi valinnut naisen, jolla on D kupin rinnat, kun miehille ei kerrottu kyselyssä asian liittyvän rintoihin.
Suuntaan ja toiseen, sekä ääripäihin varmasti löytyy myöskin hajontaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Riippuvat rinnat ovat kauniimmat, kunhan ne ovat isot.
Noista kävisi molemmat. C-silikoni näyttäisi paremmalta paidassa, mutta olisi vaikea tottua siihen ajatukseen, että siellä on jotain synteettistä liejua sisällä.
-Mies 29v + 1v-
Miten sinä teinifanittelija voit pitää isoista rinnoista? Harvoilla teinitytöillä on kovinkaan isot tai riippuvat rinnat.
Tämä sama setä vasta joku aika sitten kertoili täällä, kuinka riippuvatkin rinnat on ok. Kunhan ovat nuorella naisella. Eli pussi päähän niin ei ikä pääse häiritsemään ihanuuskriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koolla ei ole niin väliä, kunhan vain ovat edes lähes samankokoiset .
Erikokoiset on kiihottavia. Mies
Pieni epäsymmetria on kaunista myös.
-Mies 29v + 1v-
Olen nähnyt ihan kaikenkokoisia tissejä, sekä olemattomia ja kauhean isoja. Ei se toisesta pitäminen ole kiinni tissien koosta. On ollut ihan lautamallinen tyttis, josta pidin kovasti, samoin on ollut DDD-kokoinen daami. Ei se ole niin vakava juttu, ihminen on tärkeämpi kuin tissien koko
C > A, aina ja täytteestä riippumatta.
Luonnollinen on aika kaikessa ainoa oikea vaihtoehto. Siis tässä tapauksessa A. Luomu on luomua ja silikoni on silikonia eli epäluonnollista eikä siis kelpaa.
t. Mies
Harmaasusi kirjoitti:
Luonnollinen on aika kaikessa ainoa oikea vaihtoehto.
Eli mielummin syaniidia kuin antibioottia?
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksenne, ei ole olemassa A- ja C-kupin rintoja!
Kysymys olisi pitänyt esittää joko näin:
"Kummat paremmat 75A luomurinnat vai 75C silikonirinnat?"
tai sitten näin:
"Kummat paremmat luomu 85A luomurinnat vai 75C silikonirinnat?"
Tätä minäkin ihmettelen. Ei pelkkä kirjain kerro mitään. Itsekin voin sanoa että joo minulla on D tai jopa E-kupin rinnat, vaikka olen alipainoinen! Niin, 65D tai 65E,eli ei siis mitkään isot ole...
Luomutissit voittaa kumitissit aina. Muodosta ja koosta riippumatta. M33
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa terhakat?
Terhakkaat D-E olisivat makuuni. Silikoneilla tai ilman.
Mulla d liiviliikkeen mukaan ja oman kämmenen sisään mahtuu
Bautismo de Fuego kirjoitti:
C > A, aina ja täytteestä riippumatta.
Jos rinnanympärys on sama, niin olet oikeassa. C tarkoittaa suurempaa kuppikokoa kuin A.
Luomu A avokilla tuollaiset, näyttää hyviltä pienellä naisella ja eilen olin paljussa ja saunassa nuoren 20v naisen kanssa millä oli ihan helvetin kauniit tissit A tai pieni B, oli kyllä muutenkin tosi kaunis nainen.
T.m40v
Luomu-A. Minä en muovibimboja arvosta.
"D-kupin" rintoja linkissä
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/07/df/0d/07df0d1a7c4260ad90d5…
Kuten huomaatte, ei rinnan kokoa voi kuvata pelkällä kirjainkoolla, pitää tietää myös ympärysmitta. Ja huomaatte varmaan myös sen, että D-kuppikoko on todellakin pieni pienessä ympärysmitassa.
Huvittaa varsinkin nämä miesasiantuntijat jotka arvioivat lonkalta naisten kuppikokoja, todennäköisesti 98 prosenttisesti täysin pieleen. Tosin suurimmalla osalla naisista itselläänkin on väärän kokoiset liivit.
Käyttäjä359 kirjoitti:
Olen nähnyt ihan kaikenkokoisia tissejä, sekä olemattomia ja kauhean isoja. Ei se toisesta pitäminen ole kiinni tissien koosta. On ollut ihan lautamallinen tyttis, josta pidin kovasti, samoin on ollut DDD-kokoinen daami. Ei se ole niin vakava juttu, ihminen on tärkeämpi kuin tissien koko
heh, naurattaa aina nää. Ihminen on tärkeämpi, mutta et ole siis kummankaan kanssa enää, vai seurusteletko molempien kanssa?
hehheh ..
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Harmaasusi kirjoitti:
Luonnollinen on aika kaikessa ainoa oikea vaihtoehto.
Eli mielummin syaniidia kuin antibioottia?
Valkokärpässientä, kiitos, luonnollista nääs.
Heh, Finlandia-palkinto olisi pitänyt luovuttaa sinulle tänä vuonna.