Mies: kumpi parempi, luomu A-kuppi vai C-kupin silarit?
Valitsisitko naisen, jolla on A-kupin terhakat luomurinnat vai C-kupin terhakat silikonit?
Kommentit (58)
Itse vastaan C-kuppi ja olen siis mies mutta kovin montaa miestä tällä sivulla tuskin on joten et saa realistista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Riippuvat rinnat ovat kauniimmat, kunhan ne ovat isot.
Noista kävisi molemmat. C-silikoni näyttäisi paremmalta paidassa, mutta olisi vaikea tottua siihen ajatukseen, että siellä on jotain synteettistä liejua sisällä.
-Mies 29v + 1v-
Miten sinä teinifanittelija voit pitää isoista rinnoista? Harvoilla teinitytöillä on kovinkaan isot tai riippuvat rinnat.
Siellä joku femakko veti taas herneet syvälle kananpersetukkaansa.
Ja siellä se palstalassukka taas runkkaa animen tahdissa ja toisella kädellä marisee AV:lla.
C-kuppi noista vaihtoehdoista, silikoonejakin on erilaisia, ei niitä överiksi tarvitse vetää.
Vastaan vaikka en saisi.. Olen nainen luomu E kupilla ja kadehdin naisia joilla A. Pienet rinnat jotka eivät haittaa elämää olis tosiaan unelma. Aivan sama mitä miehet olisi mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Noista kävisi molemmat. C-silikoni näyttäisi paremmalta paidassa, mutta olisi vaikea tottua siihen ajatukseen, että siellä on jotain synteettistä liejua sisällä.
-Mies 29v + 1v-
Miten sinä teinifanittelija voit pitää isoista rinnoista? Harvoilla teinitytöillä on kovinkaan isot tai riippuvat rinnat.
Tuossahan oli kyse vain rinnoista, ei kokonaisista ihmisistä.
-Mies 29v + 1v-
Maitorauhasten koko on mun pariutumistapahtumissa niin toissijainen asia, että kumpikin käy. Jos pakotetaan valitsemaan ja tissitukahduttamisella uhataan, niin ehkä valitsisin pienemmät. Voisin kuvitella näin ääriennakkoluuloisesti, että mulla saattaisi olla enemmän yhteistä luonnollisen tien valinneen naisihmisen kanssa.
Fiksu vastaus. En vain pysty käsittämään kuinka moni jaksaa vaivata päätään jollain tissien koolla. Siis ketä oikeesti kiinnostaa? En voi välttyä ajatukselta, että elämästä pitää puuttua jotain tosi oleellista, jos jaksaa miettiä jotain tissikuppeja ja muovitissejä.
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
Tuossahan oli kyse vain rinnoista, ei kokonaisista ihmisistä.
-Mies 29v + 1v-
Niin sinähän olet mies joka ei vähän tyydy vaan haluat kaiken. Teininaisen isoilla rinnoilla mm. Ei ihme että naiset ympärilläsi pyörivät.
Tiedoksenne, ei ole olemassa A- ja C-kupin rintoja!
Kysymys olisi pitänyt esittää joko näin:
"Kummat paremmat 75A luomurinnat vai 75C silikonirinnat?"
tai sitten näin:
"Kummat paremmat luomu 85A luomurinnat vai 75C silikonirinnat?"
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaikka en saisi.. Olen nainen luomu E kupilla ja kadehdin naisia joilla A. Pienet rinnat jotka eivät haittaa elämää olis tosiaan unelma. Aivan sama mitä miehet olisi mieltä.
Täysin samaa mieltä!
Terveisin, luomu kokoa E75
Vierailija kirjoitti:
Fiksu vastaus. En vain pysty käsittämään kuinka moni jaksaa vaivata päätään jollain tissien koolla. Siis ketä oikeesti kiinnostaa? En voi välttyä ajatukselta, että elämästä pitää puuttua jotain tosi oleellista, jos jaksaa miettiä jotain tissikuppeja ja muovitissejä.
Kyllähän vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö kiinnostaa, voihan niitä miettiä, vaikka ne tuskin kovin korkealla ovat parinvalintaa tehdessä. Eipä se varmaan poissulje muuta ajattelua.
koolla ei ole niin väliä, kunhan vain ovat edes lähes samankokoiset .
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa terhakat?
Terhakkaat D-E olisivat makuuni. Silikoneilla tai ilman.
Täällä olis luomu-E:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onks ne 105E?
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo molemmat aika pieniä..
Mies
Saat suukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, onks ne 105E?
80E
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Molemmat käyvät hyvin. T.m33
Tässähän se tuli. Itselläni on kokemusta luomurinnoista välillä A–E ja silareista kokoluokassa C, D ja E. Näistä ehdottomasti, siis aivan heittämällä kauneimmat ilman liivejä ovat olleet luomu-A:t ja -B:t. Liivien ja paidan kanssa silarit ovat tietenkin "ihan jees", mutta pettymys on usein suuri, kun liivit otetaan pois. M36
Kumpikaan ei kiihoita, mutta tässä tapauksessa C silarit. Naisellani on C-D luomut, en kyllä noista kuppikoista paljon tiedä sen enempää.
Mies
Mitä voit päätellä itsetunnostani internetiin kirjoittamastani viestistä? Minulla on D-kupin (omasta ja aviomieheni mielestä ihan kivat) luomurinnat, jos luulit voivasi päätellä viesteistä rintavarustukseni koon ;)
Onkohan omassa itsetunnossasi jotain vikaa, kun vieraan ihmisen itsetuntoa kommentoit netissä ;)