Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häistä. Kun aiemmassa ketjussa valitettiin niiden tylsyydestä niin minkälaiset olisivat sitten hyvät?

Vierailija
11.02.2006 |

Mitä ohjelmaa, ruokaa yms yms. Mihin aikaan vuodesta jne. Antaa palaa arvon ladyt!!!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nyt ei kehtaa sanoa, että paskat häät.

Viime heinäkuussa olin perinteisissä kesähäissä. Pöydissä porukat jupisi, että meni mökkiloma pilalle kun piti lähteä häihin. Hirveitä leikkejä ja jäykkis tunnelma.

Silti jokainen kehuttiin poislähtiessä, että parhaat häät, missä ollaan oltu.

Vierailija
2/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kehtaa hääparille sanoa, että olipa kuivat ja tylsät häät. On kohteliasta kehua häitä, vaikka ei olisi viihtynyt niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häämme olivat ihan kivat, mutta loppujen lopuksi aika peruskamaa, joskus näytti vierailla olevan jopa tylsää. Silti kaikki kehuivat vuolaasti, kuinka mahtavat häät olivat, parhaat missä olivat ikinä olleet.

Onneksi olen sen verran realisti enkä ollenkaan romantikko, että en niellyt noita kohteliaisuuksia, kuten monet morsiamet tuntuvat tekevän.

Vierailija
4/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli puutarhaan viritetty pressu (sateen varalle). Häissä oli ohjelmana mm. keihäänheittoa.

Omat häät oli ihanat :-) Sattui aurinkoinen sää, oltiin vanhassa maatalossa sisällä ja ulkona ja aitassa tanssittiin. Enimmäkseen lähisukua, viinat jäi kaikki juomatta. Lapset juoksi missä juoksi, ei ollut leikkinurkkauksia.

Vierailija
5/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pari menee maistraatissa naimisiin niin kuin joku jo sanoi.

Itselläni oli tällaiset häät ja ne oli täydelliset :)

Ihan säälittää ne raukat jotka ottaa kauhean stressin häistä ja sitten kuitenkin tulee se ero, niin että mitä järkeä!

Häät on tarkoitettu sen kahden ihmisen juhlaksi eikä miksikään ryyppyjuhliksi, surettaa tämä nykyajan meininki.

Vierailija
6/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olivatpa sitten perinteiset kesähäät tai jotain muuta. Kuten jo aiemmista viesteistä selvisi, kaikkia ei voi miellyttää ikinä! itse en voi ymmärtää moista asennetta, että lähdetään häihin lähinnä arvostelemaan, parempi olisi sitten pysyä kokonaan pois. Minä lähden aina häihin viettämään hääparin suurta juhlaa juuri sillä tavalla kun he ovat parhaaksi katsoneet, EN arvostelemaan että eipäs taas tätäkään kohtaa ole järjestetty niinkuin minä haluan.Nykyään vaan joka asiassa jyllää tämä minä, minä, minä-asenne, eivät taida nämä arvostelijat kestää, että sinä päivänä huomion pääkohteena onkin joku muu...

Vierailija
7/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlitttiin. Illalla mentiin sitten isommalla kaveriporukalla baariin ja sukulaisille ilmoitettiin myöhemmin valokuvan kera (kävimme valokuvaamossa kuitenkin). Hauskaa oli ja halvaksi tuli ja naimisissa on oltu jo 9 vuotta.

Menemme ainoastaan läheisten ihmisten häihin, emme jonkun kummin serkun kaiman vaikka kutsuttaisiinkin. Sitten ne kumminkin valittaa kun ei sellaisille puolitutuille viitsi ostaa kallista lahjaa että olipas kälyiset vieraat.

Vierailija
8/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että maistraatissa vihityt eivät ikinä eroa ja vain heidän avio-onnensa kukoistaa? Eiköhän jokainen saa laittaa rahansa siihen, mihin haluaa. Vaikkapa sitten hörhelöhäihin.

Vierailija:

että pari menee maistraatissa naimisiin niin kuin joku jo sanoi.

Itselläni oli tällaiset häät ja ne oli täydelliset :)

Ihan säälittää ne raukat jotka ottaa kauhean stressin häistä ja sitten kuitenkin tulee se ero, niin että mitä järkeä!

Häät on tarkoitettu sen kahden ihmisen juhlaksi eikä miksikään ryyppyjuhliksi, surettaa tämä nykyajan meininki.

Vierailija
9/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttu oli 45 henkeä, joiden joukkoon mahtui 12 alle 10 vuotiasta lasta. Lapsenvahti oli palkattu ja lasten vanhemmille vihjattu, että lasten kotiinmenoaika on 21.30 viimeistään, jolloin boolitonkat nostetaan näkyville. Ohjelmaa ei ollut ja hääpari ehti jutella kaikkien kanssa ja koska kaikki tunsivat toisensa ennestään, ei vaivaantunutta tunnelmaa kenellekään ehtinyt syntyä. Ainut asia mistä tingimme, oli vieraslista. Kutsuimme vain lähimmät ja se yleensä auttaa tunnelman luomiseen...

Vierailija
11/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisestikään saadessani valita. Johtuu kai jonkinlaisista kammoista.

Kuitenkin jos menisin naimisiin niin haluaisin seuraavanlaiset häät (kumppani olisi tietysti sitä luokkaa, että näin voitaisiin toimia):

ennen häitä järjestettäisiin molemmille polttarit jossakin ravintolassa yhtä aikaa. Strippareita jne.

Häät järjestettäisiin ulkona kesällä. Ei missään " pihalla" vaan luonnossa

esim. suuressa luonnonvaraisessa puistossa. Ei valkoista tai täyspitkää hääpukua, valkoisia koristeita jne. vaan luonnonmukaisempaa.

Miksei vaikka sarissa tai uikkareissa ja päivänkakkaroiden kera.

Suoraan seremonian jälkeen vapaata oleilua: uimista, syömistä, musiikkia ja tanssia jne. Kuljetus häihin järjestettäisiin busseilla.

Häiden jälkeen hääpari menisi hotelliin ja lähtisi " ylihuomenna" häämatkalle maailmanympäri puoleksi vuodeksi tai vuodeksi.

Vierailija
12/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttujuttu, morsiamenryöstöt ym. ääliöimäisyydet pois. Eivät naurata aidosti ketään.

Vierailija
13/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttujuttu, morsiamenryöstöt ym. ääliöimäisyydet pois. Eivät naurata aidosti ketään.

Vierailija
14/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttääkseen sinua. Juhlien pitää olla järjestäjänsä näköiset, mutta valitettavasti tässä heti-mulle-kaikki-nyt-maailmassa kukaan ei ole tyytyväinen mihinkään. Jotain kunnioitusta!

T: 10

Vierailija
15/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhaselle, kaasoille ja lopulta vieraille.

Onpa saanut prinsessapäivän, mutta tunnelma on kyllä vaivautunut.

Vierailija
16/50 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme perua koko juhlan. Ikävää jos vierailla on hauskaa ja supisevat selän takana, kuinka tylsää on.

Vierailija
17/50 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kukaan ei keksi mtn parennettavaa ja niin sitä parjattiin tylsyyttä yms.

Vierailija
18/50 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpaikka ruskanväreillä koristettu (intiimi pieni puutalo) vieraita maks.70 ja ohjelmassa, hyvää perinneruokaa (lihapataa, lohta, perunaa, karjalanpiirakoita, salaattia), kaunista jousi/poikkihuilumusiikkia ruokailussa. Puheita ja lauluesityksiä sekä kahvin jälkeen tanssit. Nuoriso siitä sitten vielä jatkoille.

Tälläiset olisivat ihanat!

Vierailija
19/50 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaikille mukavinta.

Vierailija
20/50 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri katsoin mainosta, missä myydään morsianbarbieta

Mainos loppuu siihen kun pikkutytön päähän laitetaan huntu ja sanotaan " nyt on sinun vuorosi olla morsian" .

Jotenkin kuvaavaa nykymenoa. On sinun vuoro olla morsian. Aivan sama, vaikka et olisi naimisissa kuin kuukauden. Miehelläkään ei niin väliä, mutta lapsuuden morsianunelma on saatav toteuttaa.

Meidät myös vihitty maistraatissa salaa ja olemme tyytyväisiä ratkaisuun. Olen kai omituinen kun koskaan en halunnut prinsessapäivää ja naimisiinkaan en koskaan haaveillut meneväni. Naimisiin menimme sen takia, että ostimme talon ja laina oli helpompi saada avioparina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän