Ajatteleeko kukaan muu pojastaan, että miten tuo mahtaa ikinä löytää mitään tyttöystävää?

Vierailija

ja jos ajattelet näin, niin miksi ajattelet niin?

Kommentit (7)

Vierailija

Ajatteli, mutta ihme kyllä löysi kuitenkin. Nuorempi pojista on niin hajamielinen taivaanrannanmaalari ja pelaili vain koneella kaiket illat, ei käynyt missään muualla kuin kavereillaan -pelaamassa.

Mutta se tyttöystäväkin löytyi samasta pelimaailmasta ja ovat olleet yhdessä jo pari vuotta. Osaavat yhdessä tehdä muutakin kuin pelata!

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Ei taida ajatella, valitettavasti. Äitini edelleen jaksaa unelmoida ja muistutella tulevista lapsistani ja vaimosta vaikka olen jo aika saatanan monesti sanonut, että kumpaakaan et tule näkemään. Nykyään jo vähän suutunkin kun hän ottaa asian esille. Ketään muuta sukulaista ei tunnu kiinnostavan naiselämäni tai sen puute. Kerran eräs sukulaismies humalapäissään totesi, että minun olisi aika alkaa pyöriä tyttöjen kanssa, olin muistaakseni 18v tuolloin.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Ajattelen. 16v, fiksu, mukava ja äidin silmään komeakin, mutta ujo ja vähän, no, avuton tyttöasioissa :-)

En oo kauheen huolissani, sekä isänsä että minä oltiin vähän myöhäisherännäisiä rakkausasioissa, ja silti ehdittiin aikuisina vaikka mitä.

Vierailija

Kyllä minä omasta pojastani ajattelin, kun on aina ollut vähän erikoinen persoonallisuus monessakin mielessä, eikä koskaan tytöistä mitään puhunut. Ja oikeaksi tuo luulo osoittautui, kun 15-vuotiaana toi kotiin näin äidinkin silmään oikein herttaisen poikaystävän, jonka kanssa on nyt vuoden ollut ja hyvin vaikuttaa menevän :) Ovat jotenkin aivan uskomattoman suloisia kun ovat yhdessä ja halailevat sun muuta. Vaikuttavat kyllä enemmän kuin sopivilta toisilleen, enkä ole yhtään katkera siitä, ettei sitä tyttökaveria tullutkaan.

Vierailija

Ajattelin kyllä ja epäilin jo vaikka mitä. Pojalla 3 siskoo ja lempeä luonne. Hän kävi ensin ammattikoulun ja intin. Nyt seurustelee mielettömän kauniin herttasen tytön kanssa.

Vierailija

En. Poika oli lapsena/teininä pienikokoinen mutta kasvoi armeijassa pituutta ja rotevoitui. Aina ollut kiltti ja kunnollinen luonteeltaan joten arvasin että  varmasti kivannäköisenä saa tyttöystävän helposti. Näin kävikin ja löysikin suuren rakkautensa parikymppisenä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat