Onko kamelin värinen takki nyt ihan out?

Vierailija

Onko liian 2014 lukua. Nyt on näkynyt paljon harmaita ja mustia takkeja. Mietin yhden Mangon takin tilaamista.

Kommentit (12)

Vierailija

Liian 2014-lukua? Ja nyt on vuosi 2015..

Ehkä aloitus on vitsi mutta jos ei ole niin mitä väliä onko joku väri tai vaate out tai in jos siitä itse tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aloitus on vitsi mutta jos ei ole niin mitä väliä onko joku väri tai vaate out tai in jos siitä itse tykkää.

Kun en ole varma pidänkö kyseisestä väristä. Harmaan tai mustan olisin halunnut mutta ei ollut kokoani enää. Olen ristiverinen joten en tiedä sopiiko tuo kameli minulle. Tilaisin siis netistä takin sovittamatta. 

ap

Vierailija

Minulla on anillininpunainen villakangastakki jonka ostin Sokoksen -70% alerekistä kevättalvella 2010 ja olen siihen edelleen erittäin tyytyväinen vaikka muilla ei sellaisia näkyisikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun en ole varma pidänkö kyseisestä väristä. Harmaan tai mustan olisin halunnut mutta ei ollut kokoani enää. Olen ristiverinen joten en tiedä sopiiko tuo kameli minulle. Tilaisin siis netistä takin sovittamatta. 

ap

Hiustenväriä enemmän taitaa ihonsävy vaikuttaa sopiiko vai ei. Toivottavasti tykkäät ettei palauttaa tarvitse jos takki muuten on mieluinen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kamelinpaskan väri on aina out. Paitsi jos olet n. 70v mummo. 
70-v mummoilla on kyllä enemmän ihan muun värisiä takkeja kuin kamelinruskeita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat