Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateelliset sohvaperunat ja niitten allemmuus kompleksi

Vierailija
28.11.2015 |

Ei voi kun ihmetellä kun näitä ihmisiä jotka ei oo elämässään salilla käyny ja useinmiten ei muutenkaan oo elin tavoissa kehumista tulee mulle sanomaan et "mun mielestä naiselle ei sovi lihakset" no jaaha sitte... Tiäkkös sä mitä? Ei mua vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun mielipiteet.. Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta. Lisäksi on ihan älytöntä sanoa et naiselle ei sovi lihakset.. Tottakai terve kroppa sopii kaikille. sohvaperuna elämän tapa ei sen sijaan sovi kenellekään oikeesti. Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo pakonomainen todistelu, että käy salilla vain itsensä takia. Jos näin olisi oikeasti, ei olisi tarvetta tehdä tällaista aloitusta.

Vittu säki oot sit tyhmä!

No mitä vittuu odotat se on joku läsö ihan 100 prosentti varmasti

Vierailija
42/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisilla ei tarvitse olla näkyviä lihaksia, tiesitkö sitä? Sinustako ainoat vaihtoehdot ovat, että on joko fitness-akka tai läski joka ei koskaan nouse kotisohvalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä miten näitä läskejä vituttaa kommenteista päätellen!! Kohta on läskit keittiön pöydän ääressä mutustamassa donitseja ja arvostelemassa kateellisena meitä laihoja ja terveitä ihmisiä ! Ei voi vittu ku nauraa :DDDDDDDDD

No mitäs vittuu odotat oot läski mammojen palstalla

Vierailija
44/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko ne olevansa parempia ihmisiä vai ovatko kateellisia? Eikö nämä vähän niin kuin kumoa toisensa?

Itseäni ei kyllä kiinnosta yhtään, paljonko jollakulla on lihasta tai läskiä.

Vierailija
45/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kovasti tuntuu kuitenkin asia sinua hierävän😆

Vierailija
46/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on jotenkin paha olla. Siihen ei salit auta. 

En ole koskaan käynyt salilla, olen normaalipainoinen ja terve 47v. Ihan arkiliikuntaa ja tavallista ruokaa syömällä pysyy hoikkana ja terveenä. Ja hyvällä mielellä pysyy kun ei niuhoita ja kyttää toisten lihavuutta/laihuutta.

Ihan hirvittäisi olla alle 30v nykyään. Tuntuu että koko elämä kiteytyy ulkonäköön?

Ap: Onnellinen ja tasapainoinen elämä rakentuu jostain ihan muusta kuin ulkonäöstä. Terveys on toki tärkeää, mutta sekään ei ole salilla käynnistä riippuvainen, saati lihaksista tms.

Vierailija
47/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset ovat helvetin rumia ! Oksettava näky suorastaa!

Vierailija
48/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jotain nyt vituttaa toisten läskit niin että yksinpuhelua pitää jo käydä asian suhteen. Jään seuraamaan innolla suklaanmussutuksen lomassa, parasta viihdettä :) t:läski

Vierailija
49/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun jotain nyt vituttaa toisten läskit niin että yksinpuhelua pitää jo käydä asian suhteen. Jään seuraamaan innolla suklaanmussutuksen lomassa, parasta viihdettä :) t:läski

Sä nyt oletkin semmoinen rumilus et suklaat ei sua enää pelasta :DDDDDD LIHO LISÄÄ LÄSKI !

Vierailija
50/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt oletkin semmoinen rumilus et suklaat ei sua enää pelasta :DDDDDD LIHO LISÄÄ LÄSKI !

Jep jep :) Helpottiko?

Vierailija
51/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikää ihme et läskeiltä miehet katoaa, hyvä kuntoiset ja kauniit naiset vie teidän miehet! Onhan se miehellekki kiva katsoa hyvä kroppaista naista kun läskiä ja rumaa naista!

Vierailija
52/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikää ihme et läskeiltä miehet katoaa, hyvä kuntoiset ja kauniit naiset vie teidän miehet! Onhan se miehellekki kiva katsoa hyvä kroppaista naista kun läskiä ja rumaa naista!

Samaa mieltä olen kanssasi...

Vierailija
53/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun kaikki eivät ole noin pinnallisia kuin sinä. Tosi rakkaus perustuu ihan muihin asioihin. Aina löytyy kauniimpia ja parempi kroppaisia ihmisiä, ulkonäkö pelkästään ei pitkälle kanna. Ehkä sinäkin joskus löydät miehen itsellesi joka rakastaa sinua sinun itsesi vuoksi, ei pelkän kuoren. :)

Vierailija
54/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta haluaako treenata kroppaansa vai ei.

Se että ei liiku ollenkaan, edes kävelyllä käyden on eri asia, silloin ihminen ei voi hyvin vaan turruttaa itsensä hakemalla energiaa yleensä ruoasta ja useimmiten myös huonosta sellaisesta joka sitten johtaa ylipainoon ja sairauksiin.

Ap ei ymmärrä että salilla käyminen ei todellakaan ole se yksi ja ainoa liikuntamuoto.

Itse harrastaan tanssia, juoksua ja thaiboxingia koska nautin monipuolisesta liikunnasta.

Salilla käyn satunnaisesti mutta ei ole minun juttu huhkia 5krt viikossa siellä ja tavoitella himmeitä lihaksia sen takia koska fitness on in.

Omaan silti näkyvät vatsalihakset ja muutkin lihakset erottuvat kauniisti kropassani.

Ap taitaa luulla olevansa todella kadehdittavaa tyyppi, asenteesi ei kyllä ainakaan herätä kateutta katsos kun kaikki eivät halua olla niinkuin sinä.

Vierailija
55/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuntosaliyrittäjä ja arvostan todella paljon ap:n kaltaisia ihmisiä. On ihanaa maata sohvalla sipsejä mutustaen ja televisiota katsellen kun tietää, että ap ystävineen pitää liiketoiminnan tuottoisana.

Vierailija
56/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen kanssasi...

Ei kai se ihmekään ole kun olet sama henkilö :D

Vierailija
57/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs nyt kaikkia sohvaperunoita yleistä kateellisiksi.

Kusipää on kusipää, vaikka voissa paistettaisiin.

Se joka haukkuu jotakin toista ilman mitään syytä on kusipää, joka kannattaa kiertää kaukaa.

Antakaa olla.

Terveisin 170cm/55kg sohvapotaatti!

Vierailija
58/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu vittu vittu vittu vittu saatana perkele helvetti jumalauta pillu kyrpä hitler stalin väyrynen

Vierailija
59/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JoANSAITUT ALAPEUKUTkaisen oma valinta haluaako treenata kroppaansa vai ei.

Se että ei liiku ollenkaan, edes kävelyllä käyden on eri asia, silloin ihminen ei voi hyvin vaan turruttaa itsensäANSAITUT ALAPEUKUT hakemalla energiaa yleensä ruoasta ja useimmiten myös huonosta sellaisesta joka sitten johtaa ylipainoon ja sairauksiin.

Ap ei ymmärrä että salilla käyminenANSAITUT ALAPEUKUT ei todellakaan ole se yksi ja ainoa liikuntamuotoANSAITUT ALAPEUKUT.

Itse harrastaan tanssia, juoksua ja thaiboxingia koska nautin monipuolisesta liikunnasta.

Salilla käyn satunnaisesti mutta ei ole minun juttu huhkia 5krt viikossa siellä ja tavoitella himmeitä lihaksia sen takia koska fitness on in.

Omaan silti ANSAITUT ALAPEUKUTnäkyvät vatsalihakset ja muutkin lihakset erottuvat kauniisti kropassani.

Ap taitaa luulla olevansa todella ANSAITUT ALAPEUKUTkadehdittavaa tyyppi, asenteesi ei kyllä ainakaan herätä kateutta katsos kun kaikki eivät halua olla niinkuin sinä.

ANSAITUT ALAOEUKT

Vierailija
60/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina sitä mieltä, että kaikenlainen liikunta (oli se sitten kolmen kilometrin lyllertämistä ulkona tai kunnon salitreeni) auttaa myös henkisissä asioissa ja elämän tasapainottamisessa. Apparently I was wrong...