Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateelliset sohvaperunat ja niitten allemmuus kompleksi

Vierailija
28.11.2015 |

Ei voi kun ihmetellä kun näitä ihmisiä jotka ei oo elämässään salilla käyny ja useinmiten ei muutenkaan oo elin tavoissa kehumista tulee mulle sanomaan et "mun mielestä naiselle ei sovi lihakset" no jaaha sitte... Tiäkkös sä mitä? Ei mua vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun mielipiteet.. Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta. Lisäksi on ihan älytöntä sanoa et naiselle ei sovi lihakset.. Tottakai terve kroppa sopii kaikille. sohvaperuna elämän tapa ei sen sijaan sovi kenellekään oikeesti. Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisesti aihe kirpaisee moden tylsää lauantai-iltaa. Taas katoaa viestiä sitä tahtia.

Vierailija
22/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-blogeista tulee vähän sama fiilis kun niistä Jesus is Savior-sivustoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärjellä varustetut ihmiset pystyvät huolehtimaan terveydestään tekemättä siitä koko elämänsisältöä.

Vierailija
24/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness-blogeista tulee vähän sama fiilis kun niistä Jesus is Savior-sivustoista.

Akvaario nyt vähään mitä tarootat

Vierailija
25/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihmetellä kun näitä ihmisiä jotka ei oo elämässään salilla käyny ja useinmiten ei muutenkaan oo elin tavoissa kehumista tulee mulle sanomaan et "mun mielestä naiselle ei sovi lihakset" no jaaha sitte... Tiäkkös sä mitä? Ei mua vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun mielipiteet.. Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta. Lisäksi on ihan älytöntä sanoa et naiselle ei sovi lihakset.. Tottakai terve kroppa sopii kaikille. sohvaperuna elämän tapa ei sen sijaan sovi kenellekään oikeesti. Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Se, että osaa kirjoittaa äidinkieltään on mielestäni erittäin seksikästä. Toki lievästi kehitysvammaisillekin naisille on olemassa kysyntää mutta uskon niiden olevan aika rajalliset.

Vierailija
26/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että osaa kirjoittaa äidinkieltään on mielestäni erittäin seksikästä. Toki lievästi kehitysvammaisillekin naisille on olemassa kysyntää mutta uskon niiden olevan aika rajalliset.

Älä nyt inhimillisiä kehitysvammaisia sotke tuohon pottuaivoon.

Vierailija
27/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun läskit , laihduttakaa älkääkä marisko ! Läskit ei sovi naisille , se nyt on jo selvä fakta!

Vierailija
28/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo pakonomainen todistelu, että käy salilla vain itsensä takia. Jos näin olisi oikeasti, ei olisi tarvetta tehdä tällaista aloitusta.

Vierailija
29/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sinäkin ap välillä suklaata niin ei tarvitse olla niin kireä. Elämä on paljon kivempaa kun siitä nauttii.

Vierailija
30/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo pakonomainen todistelu, että käy salilla vain itsensä takia. Jos näin olisi oikeasti, ei olisi tarvetta tehdä tällaista aloitusta.

Vittu säki oot sit tyhmä!

Vierailija
31/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun läskit , laihduttakaa älkääkä marisko ! Läskit ei sovi naisille , se nyt on jo selvä fakta!

Mua ei kiinnosta mun läskit niin paljon enkä ymmärrä miksi sua kiinnostaa :)

Vierailija
32/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä marisee?

Vierailija
33/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valittaa siitä, että sohvaperunat luulevat olevansa parempia ihmisiä.

Niin, kenelläköhän se "allemmuus kompleksi" oikein on?

Vierailija
34/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi miehillekään. Eikä salilla käymättömyys tarkoita läskiä, ihan sivuhuomautuksena..

Vierailija
35/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä samaa mieltä, että naisillekin sopivat lihakset ja hyvä kunto on hieno asia. Mutta tiedätkös ap, meillä jokaisella on erilaiset arvostukset. Sinulle lihakset ja kunto ovat tärkeyslistan kärjessä, minulla on siinä kärjessä aika monta muuta asiaa.

Jos olisi aikaa tehdä kaikki, niin minäkin kuntoilisin, tosin arvostan kestävyyttä enemmän kuin lihaksia. Mutta kun aikaa on rajatusti, keskityn niihin korkeammalle priorisoimiini asioihin. Perheeseen, työhön, kirjallisuuteen, kuvataiteisiin, kieliopintoihin.

Loukaako sinua, jos ihmisten arvostukset poikkeavat omistasi? Toivottavasti ei, siltä se kumminkin hiukan aloituksesi perusteella vaikuttaa. Että sinua jurppii, etteivät tuttavasi kadehdi ja ihaile lihaksiasi.

Salifriikin ja sohvapotun välissä on aika iso haitari ihmisiä.

Vierailija
36/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetelly sitä, miten ihmiset ylipäätään pysty huolehtimaan terveydestään ennen kuin kuntosaleja oli olemassakaan.

Ai niin, nehän kuoli jo parikymppisinä.

Vierailija
37/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä marisee?

Tais osua arkaan paikkaan, läski ! :DDDDDD

Vierailija
38/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sinua jurppii, etteivät tuttavasi kadehdi ja ihaile lihaksiasi.

Tähän se oikeastaan tiivistyy.

Vierailija
39/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta ei muiden mielipiteet kiinnosta, niin mikä ihme tässä on ongelmana?

Vierailija
40/61 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä miten näitä läskejä vituttaa kommenteista päätellen!! Kohta on läskit keittiön pöydän ääressä mutustamassa donitseja ja arvostelemassa kateellisena meitä laihoja ja terveitä ihmisiä ! Ei voi vittu ku nauraa :DDDDDDDDD