Yliopiston miesopiskelijoilla ongelma: "Tyttöystävää ei voi löytää mitenkään"
http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopis…
Ja sitten todetaan, että "Ei ne mieleisiä ole kuitenkaan, vaikka löytyisikin naisia."
Siis mitä? Eli naisia ei löydy, ja jos löytyy, niin ei kelpaa?
Kommentit (122)
Ei kumppanin löytymistä kannata stressata se tulee kun on tullakseen ja saattaa löytyä mitä erikoisimmista paikoista. Itse tiesin aina etten tule löytämään miestä Suomesta joten makustellessa se sitten vastaan tupsahti ja hyvää kannattaa odottaa. Itsellä oli tosi kovat vaatimukset ja hän täyttää nämä joten miksi tyytyä huonoon!!
Tästäkin keskustelusta tuli lopulta sukupuolten välinen taisto.
Vierailija kirjoitti:
Nää saa sitten 35 vuotiaana jonkun puhkinussitun yh mamman elätettäväkseen. Kaikkien miesten rooli ei ole helppo.
Puhkinussitun? Kaltaisesi ihmisen biologiaa ja anatomiaa tuntematon runkkari saa tuskin sitäkään. Pitää tyytyä siihen puhkinussittuun flesuun.
Vierailija kirjoitti:
Nää saa sitten 35 vuotiaana jonkun puhkinussitun yh mamman elätettäväkseen. Kaikkien miesten rooli ei ole helppo.
Näin se valitettavasti usein menee. Minulla myös varmasti tällainen tulevaisuus edessä, jos nyt onnistun naisen saamaan päälle 30-vuotiaana. Mieluiten olen kyllä sitten loppuelämänikin yksin, kuin tyydyn aisuriksi jollekin juoksunsa juosseelle yh-mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään miehet eivät aseta naisista satoja kriteereitä kuten esim naiset asettavat meistä miehistä kuten tässä on naisten yleisimpiä kriteereitä.
-pitää olla koulutettu (mieluiten joku yliopiston maisteri yms), ammattikoulun käynyt on ehdoton nou nou.
-sixpack ja isot lihakset
-komea
- ammatilla on väliä, pitää olla joku hyvä työ toimitusjohtaja, lääkäri, toimistonjohtaja, johtaja yms ja duunari on ehdoton nou nou.
Naisille ei miehissä kelpaa yksinkertaisesti mikään, naiset vihaavat miehiä.
Naiset tässä nirsoja ovat, ei miehet.
Naiset tyrmää miehet aivan samalla lailla kuin esim lakanan jossa on yksikin naarmu, niin lakana ei ole enää hyvä eikä kelpaa, sama juttu miesten kanssa.
:D noniin ja rauhotutaanpas nyt. Se ettet sinä saa naista ei ole syy olla katkera koko naissukupuolelle.
Eiköhän 90% naisista kelpaisi mies seuraavilla spekseillä:
- edes jokin koulu käyty ja toimeentulo kunnossa, olkoot sitten siivooja tai lääkäri (eli ei elämäntapatyötön tai sossurotta)
- normaalin näköinen ja perushygienia kunnossa
- ei vakavia mielenterveysongelmia
Loppu on toki luonteiden yhteensopivuuteen liittyviä juttuja, mutta tuossa nyt lyhyt lista joka on yhtä pinnallinen kuin omasi.
No sinuapa ei ole turhan korkealla älykkyysosamäärällä siunattu : D
Ihan söpö puolustusreaktio, harjoittele vielä hieman tuota argumentointia niin saattaa joku nainenkin kiinnostua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se näin on vaikka on paljon muijia harrastuksessa tai koulussa, niin kaikilla muijilla on niin vitun tyhmiä kavereita, että jos mulla ois tyttöystävä niin en vitus haluis nähdä niiden paskapää kavereita, muijil on pelkkii idiootteja kavereina, ei oo olemas mitää hyvätapaista muijaa, kaikki muijat käyttäytyy huonost ja niil on liikaa idioottikavereita.
Oon tällä hetkellä ihastunut harrastuksessani olevaan tyttöön mutta en viitti kysyy sitä ulos, koska sillä on liikaa kavereita faces (jotai 600) ja sen kaikki kaverit ovat täysiä paskapäitä, enkä usko et ees kelpaan sille ku mul on silmälasit ja oon tosi laiha.
19-vuotias olet?:o hehheh, juu...:D
Joo kyl mä oon, en kyl vitus uskalla pyytää ulos sitä tyttöä, sil on liikaa kavereit ja näyttää olevan aika hemmetin suosittu, sil on instas joku yli 2000 seuraajaa ja faces yli 600 kaveria. Kiva ku itel on vaa 20 kaveria ja kaikki on jätkiä. En vitus oo kiinnostunut näkee sen muijan idioottikavereita, jos joku tapa millä voi nolata ittensä täydellisesti ja tehdä sosiaalisen/henkisen itsemurhan niin on seurustelu tai tytön pyytäminen ulos.
Anteeksi, mutta kuulostat korkeintaan 15-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hirveen mielenkiintoista tietää, miksi ne eivät ole mieleisiä. Ulkonäkö vai esim. älykkyys... Nimittäin ne nätit tytöt käyttävät ulkonäköönsä yleensä paljon aikaa ja rahaa, joten omaan ulkonäköönsä 0% panostava ei oikein voi sellaista itselleen vaatia. Tää tuntuu kuitenkin olevan aika yleistä miehillä.
Itekin lasken kaloreita, käyn lenkillä, treenaan kunnon hikitreenin muutaman kerran viikossa, huolehdin hiusten terveydestä ja vaalennan niitä hieman, hoidan ihoani, käytän piilareita vaikka ne maksaa helvetisti ja meikkaan toisinaan. Pyrin myös pukeutumaan kivasti. Minulla on oikeus vaatia samaa panostusta myös poikaystävältäni, koska fyysinen viehätys on osa suhdetta. Toki lihaskunnosta ja terveellisestä ruokavaliosta tulee pitää jo yleiskunnon takia kiinni.
Pro-tip: Laserleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hirveen mielenkiintoista tietää, miksi ne eivät ole mieleisiä. Ulkonäkö vai esim. älykkyys... Nimittäin ne nätit tytöt käyttävät ulkonäköönsä yleensä paljon aikaa ja rahaa, joten omaan ulkonäköönsä 0% panostava ei oikein voi sellaista itselleen vaatia. Tää tuntuu kuitenkin olevan aika yleistä miehillä.
Itekin lasken kaloreita, käyn lenkillä, treenaan kunnon hikitreenin muutaman kerran viikossa, huolehdin hiusten terveydestä ja vaalennan niitä hieman, hoidan ihoani, käytän piilareita vaikka ne maksaa helvetisti ja meikkaan toisinaan. Pyrin myös pukeutumaan kivasti. Minulla on oikeus vaatia samaa panostusta myös poikaystävältäni, koska fyysinen viehätys on osa suhdetta. Toki lihaskunnosta ja terveellisestä ruokavaliosta tulee pitää jo yleiskunnon takia kiinni.
^ tää
Vierailija kirjoitti:
Kun miehiä ja naisia on suurin piirtein sama määrä, niin eikös pariutuneita ja sinkkujakin ole suurin piirtein yhtä paljon sekä naisissa että miehissä?
Silti en ole koskaan nähnyt lehtijuttua siitä, miten joidenkin naisten on vaikea löytää poikaystäviä. Miksi? Keksin syiksi ainoastaan
A) Miehet eivät osaa olla yksin
B) Miehet syyttävät sinkkuudestaan yhteiskuntaa, naiset itseään
C) Naiselle sinkkuus on häpeällisempi asia, koska yhteiskunta arvottaa naisen äitinä ja puolisona. Naiset eivät kehtaa valittaa sinkkuudesta vaikka kokisivatkin sen ongelmaksi.
Onko muita syitä?
Tämä. Ei naisena ole koskaan tullut mieleenikään mennä valittamaan omalla naamalla (tai edes anonyymisti) siitä, että "miehiä ei löydy" vaikka olen ollut sinkku vuosikausia.
Kyllä se on yhteiskunnan, miesten ja toisten naisten taholta taottu jo aika kirkkaasti päähän, että sinkkuus on aina naisen oma vika :D Oma vika oli itse aloitteellinen tai sitten siinä tilanteessa kun ei ole edes miehiä, joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole mahdollista. Tunnen tapauksia, joissa konsultoinnissa on todettu ettei leikkausta voida tehdä. Pakko käyttää laseja tai piilolinssejä loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole mahdollista. Tunnen tapauksia, joissa konsultoinnissa on todettu ettei leikkausta voida tehdä. Pakko käyttää laseja tai piilolinssejä loppuelämä.
Aina voi toki Laplacoida itsensä katolta.
Miesten sinkkuuteen suhtautuminen on ihailtavan lempeää. On vain kyse siitä, ettei ole naisia ja ne loputkin ovat vääränlaisia :)
Sinkkuuttaan ihmettelevä nainen saa kuulla haukut ulkonäöstään, persoonastaan ja elämästään jos erehtyy miettimään miksei kelpaa miehille. Aina on varaa parantaa naisena kun koskaan ei kelpaa vaikka yrittäisi mitä.
Naisille jotka ei ole suosittuja tai kauniita, mutta haluaisivat pariutua opinnoissa, voin lämpimästi suositella tietojenkäsittelyopin opintoja. Itse kun opiskelin, meitä oli vain 2 naista aloittajissa. Toinen oli nelikymppinen alanvaihtaja, minä ainoa nuori. Ja vaikka en ole millään tapaa kaunis, ja tyyliltänikin tavallinen nörtti (en meikkaa, en laita hiuksia, en pukeudu hienosti, jne) niin kyllä huomiota riitti. Ihastumisia tuli vaikka kuinka paljon opiskeluaikana, jopa ujojen miesten laittamat rakkauskirjeet olivat tavallisia. Harmi kyllä menivät kaikki hukkaan, koska minä seurustelin yhden laitoksen henkilökuntaan seurustelevan kanssa jo opiskelemaan mennessäni.
^ Tuskinpa tässä ainoa ongelma on, että ilman huomiota jäävät naiset olisivat epäsuosittuja tai jopa rumahkoja. Ihan tavisnaisilla on sama ongelma.
Itse rohkenen kuvailemaan itseäni korkeintaan nätiksi/tavalliseksi naiseksi enkä ole suosittu, mutten myös koskaan ole ajatellut, että saisin miehen.
Osa miehistä on minulle jopa sanonut, ettei miehet ole sellaisia joista valitaan ja parinvalinnassa omiksi kynnyskysymyksiksi miehille minussa ovat nousseet mm. vääränlaiset vaatteet, timmeyden puute (en näytä fitnessmallilta, mutta olen hoikka ja liikun tavoitteellisesti), se etteivät hiukseni ole ultrapitkät.
Yllättäen ei löydy yksinäisiä miehiä kommentoimaan 119.
Vierailija kirjoitti:
Mitä 119 luki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 119 luki?
Tarkoitinkin nro 133, katsoin väärin.
Vierailija kirjoitti:
^ Tuskinpa tässä ainoa ongelma on, että ilman huomiota jäävät naiset olisivat epäsuosittuja tai jopa rumahkoja. Ihan tavisnaisilla on sama ongelma.
Itse rohkenen kuvailemaan itseäni korkeintaan nätiksi/tavalliseksi naiseksi enkä ole suosittu, mutten myös koskaan ole ajatellut, että saisin miehen.
Osa miehistä on minulle jopa sanonut, ettei miehet ole sellaisia joista valitaan ja parinvalinnassa omiksi kynnyskysymyksiksi miehille minussa ovat nousseet mm. vääränlaiset vaatteet, timmeyden puute (en näytä fitnessmallilta, mutta olen hoikka ja liikun tavoitteellisesti), se etteivät hiukseni ole ultrapitkät.
Kun kerran yksinäisen miehen kommenttia kaivattiin niin sen verran voin kommentoida, että ainakin omasta näkökulmastani nuo miesten kynnyskysymykset kuulostavat kyllä aivan käsittämättömiltä turhamaisuuksilta - olettaen että vääränlaiset vaatteet eivät tarkoita mitään kassialma-tason pukeutumista. Kaipa sitä joillain miehillä on varaa nirsoilla tuollaisissa asioissa. Omasta puolestani voin todeta vain sen, että kyllä itselleni kelpaisi paremmin kuin hyvin hoikka ja tavoitteellisesti liikkuva, ei-ultrapitkät hiukset omistava nainen :D
Miksi et ole koskaan ajatellut että saisit miehen?
Näille nuorille naisille jotka eivät koe saavansa huomiota miehiltä sanoisin vinkiksi että menkää teekkaribileisiin (tai vastaaviin). Siellä on vähän naisia ja paljon naisenkipeitä nörttimiehiä, jotka saattavat uskaltaa tehdä jopa jonkinlaisen aloitteen pienen nousuhumalan avustamina.
Niin koska nykyteekkareille ei enää kelpaa "bimbot hoitsut". Olettavat saavansa jonkun tasokkaamman, kauniin ja korkeammin koulutetun naisen. Koska teekkarit ovat ylijumalia ja käyttäytyvät aina sen mukaisesti. Ovat usein jopa lääkisläisiäkin parempia ihmisiä.