Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopiston miesopiskelijoilla ongelma: "Tyttöystävää ei voi löytää mitenkään"

Vierailija
28.11.2015 |

http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopis…

Ja sitten todetaan, että "Ei ne mieleisiä ole kuitenkaan, vaikka löytyisikin naisia."
Siis mitä? Eli naisia ei löydy, ja jos löytyy, niin ei kelpaa?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveen mielenkiintoista tietää, miksi ne eivät ole mieleisiä. Ulkonäkö vai esim. älykkyys... Nimittäin ne nätit tytöt käyttävät ulkonäköönsä yleensä paljon aikaa ja rahaa, joten omaan ulkonäköönsä 0% panostava ei oikein voi sellaista itselleen vaatia. Tää tuntuu kuitenkin olevan aika yleistä miehillä.

Itekin lasken kaloreita, käyn lenkillä, treenaan kunnon hikitreenin muutaman kerran viikossa, huolehdin hiusten terveydestä ja vaalennan niitä hieman, hoidan ihoani, käytän piilareita vaikka ne maksaa helvetisti ja meikkaan toisinaan. Pyrin myös pukeutumaan kivasti. Minulla on oikeus vaatia samaa panostusta myös poikaystävältäni, koska fyysinen viehätys on osa suhdetta. Toki lihaskunnosta ja terveellisestä ruokavaliosta tulee pitää jo yleiskunnon takia kiinni.

Ei tuo teksti kyllä tosiaankaan päde kaikkiin. Itse olen nähnyt jos jonkunlaista paria eikä kaikki todellakaan panosta ulkonäköönsä. Ammattikouluissa, missä minä olen käynyt on ollut sellainen meininki, että pahimmat päällepäsmärit jotka olivat äänekkäitä, tavotteli hyviä numeroita kuin pakkomielle, suurinosa myös ilkeitä toisia kohtaan ovat yleensä varattuja ja noh minun tapauksessa miehet pyöri heidän ympärillään. Minä ilmeisesti olin sitten jotenkin liian pelottava/tylsä , hiljainen tai liian kiltti muiden huomatakseen, elleivät sitten vain pelänneet mitä muut ajattelee jos mulle tullaan puhumaan. Tällasta ainakin minun koulumaailmassa.  Eräskin nainen, kun yritin puhua hänenkanssaan alkoi tiuskimaan, että minun pitäisi olla hiljaa vaikka itse minut seuraansa oli pyytänyt. Siitähuolimatta yksikään mies ei edes katsonut häntä ilkeästi, pikemminkin itse sain vain sääliviä katseita, jos sitäkään.

Vierailija
122/122 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu on kovaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla