Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla enää ketään, joka olisi tyytyväinen elämäänsä?

Vierailija

Tuntuu, että nykyisin kaikkia vain ahdistaa jokin asia.

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllä minä olen. Moni asia on epävarmaa, asumista ja toimeentuloa myöten henkilökohtaisessa elämässä maailmanpoliittisesta ja yhteiskunnallisesta tilanteesta puhumattakaan mutta jos ajattelen että en voi elää kuin kuluvaa päivää ja hetkeä kerrallaan niin olen tyytyväinen ja onnellinen. kaikki on hyvin juuri nyt, minulta ei puutu mitään juuri nyt. Eilinen on mennyt, huominen ei ehkä koskaan minulle tule ja jos tuleekin ei hyödytä murehtia sitä etukäteen.

En ole aina ollut tällainen vaan stressannut elämää ja ollut äärimäisen ahdistunut vuosia, mutta nyt huomaan että olen saanut ihmeellisen rauhan ja tasapainon vaikka olosuhteet eivät ole vakiintuneet/tasaantuneet tms.

Iloitsen jokahetkestä ja nautin elämästäni, olen jopa kiitollinen kaikesta mitä on :)

Vierailija

Itse olen tällä hetkellä onnellinen ja asiani ovat hyvin. Toki tiedostan sen, että asiat voivat muuttua nopeasti ja maailman tilanne on mikä on.

Vierailija

Olen onnellinen :)

( Hyväpalkkainen toimi julkisella, ai ai , kohta rapsahtaa joilubonarit tilille :)

:)

Ostan paljon hyvää jouluksi. Olen sen ansainnut raskaista töistä :)

Vietän laatuaikaa jouluna ja sitten loppiaiseksi lämpöön :)

Kiitos veronmaksajat. Lämpimät hyvänjoulun toivotukset teille :)

Vierailija

Olen. Elämässäni on ihania ja syvällisiä ihmisiä enkä muunlaisia enää aio siihen ottaakaan :) Saan lisäksi tehdä työtä, josta pidän, mukavassa työyhteisössä.

Kasvaminen äärimmäisessä kontrollissa (uskonnollinen koti ja tiukat säännöt) on varmasti vaikuttanut siihen, että osaan arvostaa sitä, mitä minulla nyt on, enkä jaksa valittaa pienistä epäkohdista kuten palkan suuruudesta. Joka päivä olen kiitollinen jostakin.

Auttaa todella paljon, kun päättää ettei enää tyydy "ihan kivaan" tai pakota itseään noudattamaan muiden keksimiä normeja.

Vierailija

Olen, meillä on kaikki tosi hyvin. Olemme niin hyvässä tilanteessa, että emme edes kaipaa yhtään mitään enempää elämäämme. On töitä, on tarpeeksi vapaata, on terveyttä, on ihan hyvä tulot, on kiva koti, on kivat lapset.

En stressaa edes maailman tilanteesta, siinä mennään niin isolla mittakaavalla ettei minun stressaantumiseni auta asiaa millään lailla. Elämme omaa pientä elämäämme ja pidämme oman tonttimme kunnossa, siinäpä se. Tekisivätpä kaikki edes sen, pitäisivät huolta omistaan.

Vierailija

Olen tyytyväinen. Silti ahdistaa. Eivät sulje toisiaan pois. Niin kauan kun useammin on kivaa kuin ahdistavaa, olen tyytyväinen.

Vierailija

Tästä varmaan joku loukkaantuu, mutta ihan tosissaan: usko, toivo ja rakkaus tekivät elämälleni ihmeitä. Olosuhteista huolimatta olen ollut onnellinen ja kiitollinen siitä päivästä asti, jolloin päästin Jeesuksen sydämeeni viime vuonna. Olen uskonheräämisen myötä ihan käytännössä tehnyt parempia valintoja, jotka lisäävät onnellisuutta, kuten huolehtinut omasta terveydestä ja jaksamisesta sekä auttanut muita halukkaasti, koska tunnen nyt uudella tavalla rakkautta itseäni ja muita kohtaan. Tärkeimpänä onnen avaimena olen saanut uskosta mielenrauhan ja turvallisuuden tunteen. Kiitos ja kunnia, olen onnellinen :) <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat