Millainen fiilis oli, kun lapsiluku täysi?

Vierailija

Meillä on kolme lasta ja järkisyyt sanovat, että tämä riittää. Tuntuu jopa helpottuneelta :)

Kommentit (12)

Vierailija

Haikea. Meillä on 2, ja haluaisin "vielä yhden vauvan", mutta en kyllä oikeasti halua lisää lapsia. Esikoinen haluaisi lisää sisaruksia!

Vierailija

Nyt vähitellen pääsee taas elämään kiinni. 2 lasta ja tein aloituksen siitä, onko muillakin ollutkin että mies haluaisi lisää. Ei saa. Ainakaan mun kanssa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Jes, ei tartte enää koskaan synnyttää!"

Eikä muutenkaan vauva-aikaa ym. 

Helpottavaa! Ihanaa!

Kun ottaa pienen vauvan syliin on se ihanaa, ja voi jopa pieni puolen minuutin haikeus tulla mieleen, mutta kyllä suurin tunne on helpotus että ihanaa että mun nuorimmaiset menee ens syksynä kouluun, alkavat pärjätä ilman jatkuvaa valvontaa.

Vierailija

Helpottunut. Juuri kun merkkasin kalenteriin kuopuksen toiminta- ja puheterapia-aikoja, ajattelin etten enää selviäisi mitenkään kolmannesta. Kaksi on hyvä, siltä on tuntunut jo kuopuksen syntymästä asti.

Vierailija

Minä halusin useamman, mies sanoi että yksikin riittää. Saatiin kolme kerralla. Ovat nyt 4v ja olo on kyllä sellainen että nämä riittää. :D Sekä jaksamisen suhteen että myös rahallinen puoli menee siinä rajoilla, että neljättä ei enää kestäisi.

Vierailija

Lapsia 2 ja tuntui hyvältä, helpottuneelta ja varmalta. Ja vauva- ja pikkulapsi aika oli parasta aikaa koko elämässäni mutta silti 2 lasta riittää.

Ihana kun ei tarvitse olla raskaana ja synnyttää enää koskaan!

Vierailija

Ei ole sellasta fiilistä vielä tullut.
Itse olen tehnyt nuoresta saakka paljon duunia ja kasvanut isos perhees.

Ehkä se lapsuudesta tullut kokemus auttaa selviämään. Todellakin kun on omiakin lapsii useampi niin, pystyy "soveltamaan" työntäyteistä lapsuuttaan tähän hetkeen.

Ymmärrän kyl myös sen ,jos jollekkin on 2 tai 3 lasta max.
Ihmiset ovat niin erilaisia ja erilaisista taustoista ,että kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat