Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.

Vierailija

Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa

Sivut

Kommentit (196)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Klassikkomatskua!

Haista vittu. Mä en todellakaan kaipaa mitään piruilua. En oo nukkunu koko yönä. Miltä susta tuntuis se, että sun suru on vitsi jollekkin??

Vierailija

En kehtaa soittaa äitille. Tästä tietää vaan mun paras ystävä jonka kaa oon päivittäny wa koko yön.. Kiva et tehtiin just uus vuokrasopimus. Mulla ei vaan oo voimii tähän paskaan

Vierailija

Älä nyt vielä hätiköi mitään. Mitä jos vaan mennyt kaverilleen yöksi ja niin kännissä et ei paljo puheluihin vastailla? Harmi että ekana epäillään pettämistä eikä kuulla mitä mies sanoo. Ja eihän kuvien katsomisessa vielä mitään pahaa

Vierailija

Onko sun bf niin kuuma että tämä pomo huolisi häntä peittoaan heiluttamaan?Minkä ikäinen on vanhempi bosslady?Epäilen että alle kolmekymppinen kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka lauantainen -mies hukassa- provo.

No kyllä niitä välistä katoilee. Porvoossa on paljon idyllisiä pikkukatuja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nyt ootellaan pari tuntia, ni saadaan miehestä joku vihje. Melkein jännittää! -2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sun bf niin kuuma että tämä pomo huolisi häntä peittoaan heiluttamaan?Minkä ikäinen on vanhempi bosslady?Epäilen että alle kolmekymppinen kuitenkin.

Ei oo mun miehen pomo. Miestä yli 12 v vanhempi, ei oo kolmebynänen. Mitä väliä tolla on, miks kysyt? Ihan sama onks mun ikänen tai nuorempi tai vanhempi, pettäminen on pettämistä. Ja kyllä, mun mies on kuuma/komea. Varmasti naiset tyrkyttää itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nyt ootellaan pari tuntia, ni saadaan miehestä joku vihje. Melkein jännittää! -2

Selvö. Mä en sit päivitä tänne enempää. Tää ei todellakaan oo provo ja voisitte vähän miettiä miltä ihmisistä tuntuu kun niitä pilkataan kun elää ehkä elämänsä pahinta hetkeä. Sanoisitko mulle kasvoja vasten jotain ilkeää nyt?
Ajattelin hakea täältä tukea. En saanu. Jätetään tää tähän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo mun miehen pomo. Miestä yli 12 v vanhempi, ei oo kolmebynänen. Mitä väliä tolla on, miks kysyt? Ihan sama onks mun ikänen tai nuorempi tai vanhempi, pettäminen on pettämistä. Ja kyllä, mun mies on kuuma/komea. Varmasti naiset tyrkyttää itseään.

No eihän siinä sitte muu auta ku sun pakata kamas:(

Vierailija

Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.

Hukannut kännykän ja sammunut aamuyöstä yksin kaverin sohvalle :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat