Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubb valehteli - Tuleeko mitään seurauksia?

Vierailija
28.11.2015 |

Väitti, että 90% kannattaa hallintarekisteriä, vaikka todellisuudessa 90% vastustaa. Kyseessä tuskin oli mikään tahaton virhe, koska Stubb itse kannattaa tätä hallintarekisteriä ja hän siis yritti puolestella omaa kantaansa väittämällä, että 90% kannattaa samaa.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/144796-stubb-myonsi-tvssa-narahtaneensa…

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan liittyen Stubin kootut valheet :D

Vierailija
42/45 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubido on aina stubido.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Virhe oli minun, sori siitä."

Tästä pätkästä käy hienosti ilmi Stubbin asenne, kierous ja tyylitajun puute: viis siitä, että valehtelin ja valehtelen nytkin (eihän tuo mikään virhe ollut, MTV3 raportoi aika mielenkiintoisesti VM:n juuri paljastuneista juonista), nyt lakaistaan tämä maton alle. Ennenkin on ollut tiedossa, että Stubbin kehuttu kielitaito ei oikeasti kanna kovin pitkälle eikä tyyppi erota koulunpihakieltä siististä yleiskielestä, mutta ehkäpä tässäkin assistenteilla on ollut muuta puuhaa kuin muistuttaa, että "sori siitä" ei kuulu  valehtelemisasiassa ministerin (tai kenenkään muunkaan) suuhun.

Noh noh  älkääs nyt vouhottako siellä - vad betyder det jos engång lite bara narraa?

Vierailija
44/45 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sen verran selkärankaa, että älyäisi edes itse erota. Mutta eihän toki. Esittää katuvaista ja jatkaa samaan malliin. Poliitikot ovat kautta aikojen olleet alin selkärangattomien laji.

Vierailija
45/45 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallin oli fiksu ja tajusi lähteä ennen kuin ryvettyi pahasti. Samoin Hautala. Stubb ei ole tajunnut epäsuosiotaan ilmeisesti lainkaan, mikä kertoo hänestä paljon. Sietämätön tilanne, eihän tähän tyyppiin (valtiovarainministeriin!) voi luottaa yhtään missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan