Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää uskalla olla välittämättä ihmisen etnisestä taustasta

Vierailija

Sosiaalinen paine älkää käydä niin sietämättömäksi, etten enää uskalla ystävystyä eri uskontoryhmien ja eri etnisen taustan omaavien ihmisten kanssa. En edes uskalla tuoda maahanmuuttoon liittyviä mielipiteitäni julki, koska pelkään jääväni yksin. Jos ilmaisee suhtautuvansa esim. muslimeihin samalla tavalla kuin muihinkin, ihmiset alkavat vältellä.

Nyt kun mediakin on nostanut pakolaisten tekemät raiskaukset tikun nokkaan (vaieten kotimaisten raiskausten kohdalla) paine sen kuin kasvaa. Eilen olin helsinkiläisellä bensa-asemalla, jossa kaksi miestä puhui maahanmuutosta ja olivat sitä mieltä, että 1940-luvulla jo tajuttiin, ettei mutiaisista ole mihinkään. Jos ilmapiiri alkaa olla tämmöinen, 40-luku tulee pian toistamaan itsensä. Tosin tätäkään ei uskalla sanoa kuin anonyymisti netissä, sillä se tulkitaan natsikortin heiluttamiseksi.

Kommentit (9)

Vierailija

Anteeksi. Vahingossa alapeukutin sua ap. Olen samaa mieltä kanssasi. Ihmisillä ei ole enää järki mukana ja rasismi nostaa päätään. Itselläni on ulkomaalainen mies, eikä yhtään kiltimpää ja kunnollisempaa miestä voisi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on aina ollut lampaita. 
Jos katsot meidän historiaa huomaat, että suomalaiset on olleet äärimmäisen lahjakkaita väkivallassa. Tämä rauhanaika on ollut poikkeus meidän historiassa. 

Vierailija

Ulkomaalaiset vaan syyllistty raiskauksiin ym huomattavasti kantavaestoa useammin. S on tosiasia. Siksi tiettyja ryhmia on todellakin syyta varoa ellei halu tulla raiskatuksi. Viittaa Optulan tekmaan tutkimukseen asiasta.

Vierailija

Itse katson asiaa sillä tavalla, että jos olisi liikkeellä jotain yleisvaarallista tartuntatautia ja tietyillä etnisyyksillä sitä tautia esiintyy 18x useammin kuin kantaväestöllä niin kannattaa olla hieman varuillaan kenen kanssa on lähitekemisissä.

En kyllä tuota muslimiasiaa ymmärrä itse ollenkaan, heidän pyhän kirjansa sisältö on sellaista että kuka tervejärkinen ihminen voi seistä sellaisen takana? (sharialaki, oman uskon edistäminen tappamalla ja valehtelemalla yms).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Vahingossa alapeukutin sua ap. Olen samaa mieltä kanssasi. Ihmisillä ei ole enää järki mukana ja rasismi nostaa päätään. Itselläni on ulkomaalainen mies, eikä yhtään kiltimpää ja kunnollisempaa miestä voisi olla.
Lama, työttömyys ja maahanmuuttajien vyöry. Ei mikään hyvä yhdistelmä.

Vierailija

Ap, se on tilastollinen fakta, että jostakin syystä tietyt kansanryhmät esimerkiksi raiskaavat (puskaraiskaukset, tuntemattomien raiskaukset) enemmän. Toisekseen kyllä minä ainakin olen lukenut ihan suomalaistenkin rikoksista uutisissa.

Kysymys on nyt siitä, minkä takia semmoista hyypiötä ei voi pistää maasta hevon kuuseen, joka tulee tänne syömään ja juomaan ja kiitokseksi raiskaa ja pahoinpitelee? Eikö meillä ole jo omissa kansalaisissamme ihan tarpeeksi tätä pohjasakkaa? Eikö semmoinen ihminen jouda pois jo siksikin, että mustaa omiensa maineen? Sieltä tulevat saisivat laittaa omansa kuriin!

Vierailija

Oma suhtautumiseni on muuttunut omien kokemusten myötä.

Olen joutunut 5 kertaa ahdistelun kohteeksi.
1. kerran 14-vuotiaana kun olin tulossa kotiin konsertista myöhään illalla. Ahdistelija oli suomalainen mies. Hänen kaverinsa puutuivat tilanteeseen, käskivät lopettamaan.
Loput 4 tapausta ovat sattuneet aikuisiällä. Kaikki päivällä kahdentoista ja viiden välisenä aikana. Kaikissa näissä on ollut tekijänä suomea huonosti tai ei lainkaan puhuva mies.

Kaikissa näissä tapauksissa mies on ottanut fyysisen kontaktin ja pitänyt kiinni.

Minusta on pelottavaa että suomen virallinen kanta on "tekeehän suomalaisetkin miehet pahaa, mamuista vaan pieni promillen murto-osa".
Tämänhän voi suomimieskin tulkita niin että ahdistelu ja raiskaaminen on ihan ok. Siinä tapauksessa täällä joutuukin pelkäämään ihan tosissaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat