Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Mä vaan niin tykkään kardashianeista <3 vieläkö KUWTK : ia tehdään jenkeissä?
Siellähän nyt kaikenlaista menossa ; Kimin ryöstö, Kanyen mielisairaalakeikka ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Rob & Black Chyna ohjelmassahan näytetään lähinnä vain Chynaa! Todella ärsyttävää!
Parin jakson jälkeen en enää ihmettele miksi Robin perhe on huolissaan heidän suhteestaan. On meinaan aika kammottava nainen. Ja mikä se hovi on mikä pyörii hänen ympärillään? Onko hänellä oikeasti varaa palkata apulaisia vai ovatko vain julkisuudenkipeitä "kavereita". Yrittää olla samanlainen kuin Kardashianit.
Mä toivon Robille itsetunnon nousua ja älyä dumppaamaan tuo nainen ja onnea rakkaudessa.
Syöttöporsaan näkönen Rob ja Musta Kiina on sopiva pari
Lamar on kuin iso vauva. Pieree sotkee mussuttaa ja tuijottelee vaan.
Mitä tuo Khloe siinä edes näki...
Kaikki Kardashian-naiset taitaa muuten nykyään seurustella mustan miehen kanssa, oletteko huomioineet?
Mä oon ihan lovena tohon Scottiin.
Tiedän ...
Katselen ekaa kertaa tätä rob & chyna - sarjaa ... ihan hirvee tuo chyna .. kardashianeihin verrattuna niin wt kuin olla voi .. hirveetä huutoa ja esitystä
Niin kireä tunnelma Robin ja Chynan välillä, sarja on jotain neljännessä jaksossa vasta ja näkee ettei noi edes kauheasti tykkää toisistaan.
Menikö maanantain uudet jaksot taas tauolle!?!?
Meni tauolle, en tiedä milloin uusi kausi alkaa.
Kiitos paljon nopeasta vastauksesta! 👍
Onko kellään tietoa milloin tulisi uusia jaksoja taas Suomessa? Vanhat pyörivät näköjään jatkuvasti uusintoina
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa milloin tulisi uusia jaksoja taas Suomessa? Vanhat pyörivät näköjään jatkuvasti uusintoina
Heti viestin kirjoitettuani löysinkin tiedon, 18.9. alkaa 13. kausi Avalla, muillekin tiedoksi :D
Hei seuraako kukaan enää Kardashianeitten elämää? :)
Olin ihan koukussa näihin, nyt en enää tiedä yhtään missä mennään!
Alkaako uudet jaksot syksyllä kenties?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti viestin kirjoitettuani löysinkin tiedon, 18.9. alkaa 13. kausi Avalla, muillekin tiedoksi :D
Kiitos, tässähän tämä tieto olikin! Mulla tosin taisi jäädä se 12. kausikin katsomatta. Nyt näyttäisi tulevan 8. kauden uusintoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös odottanut kuin kuuta nousevaa koska alkaa uudet jaksot. Kiitos sinulle tiedosta! Joko tällä kaudella käsitellään sitä Kimin ryöstöä?
Kim ja Kanye saa kolmannen lapsen. Tällä kertaa sijaissynnyttäjän avulla :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia Kim haukkui huoraksi Scottin hotellihuoneessa olevan naisen kun hän ja Kourtney ovat sinkkuja!? Muutenkin ala-arvoista ja lapsellista käyttää tollasta kieltä. Hyi!
Samaa ihmettelin. Kimistä kuitenkin tullut ihan positiivinen kuva sarjan kautta, mutta toi episodi kyllä laski pisteitä. Kourtney saa kyllä vedättää Scottia ja olla muiden kanssa, mutta Scott ei. Oppisi jo Scott vihdoinkin, että ei kannata roikkua exässä ja sen perheessä koko aikaa.
Tottakai noihin halutaan teatraalisuutta ja vastaavaa mut ei toi ny kovin hyvää kuvaa antanut Kimistä joka luulee ja yrittää olevansa tavisten yläpuolella. Sarjan myötä mullekin on tullut silti ihan kiva kuva kaikesta huolimatta. Toi nyt oli ylilyönti imagoon. Scott on kyllä niin kiltti ja viaton aina omissa pätkissään. Kourtney niellyt aika paljon hymyssä suin paskaa. Sarjan aikana on Scott käynyt vieraissa ties montako kertaa...
Seuraako kukaan?
Kourtney on minun lempparini, isoksi osaksi siksi kun on aina niin seesteinen ja miettii kaikki asiat tosi tarkkaan (itse olen päinvastainen ja haluaisin olla harkitsevaisempi mm. sanomisieni suhteen).
Mutta on varmaan aika rasittavaa noilla muilla, kun se ei oikeesti näytä pystyvän päättämään mitään. Joku ongelma kai sekin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai noihin halutaan teatraalisuutta ja vastaavaa mut ei toi ny kovin hyvää kuvaa antanut Kimistä joka luulee ja yrittää olevansa tavisten yläpuolella. Sarjan myötä mullekin on tullut silti ihan kiva kuva kaikesta huolimatta. Toi nyt oli ylilyönti imagoon. Scott on kyllä niin kiltti ja viaton aina omissa pätkissään. Kourtney niellyt aika paljon hymyssä suin paskaa. Sarjan aikana on Scott käynyt vieraissa ties montako kertaa...
Eihän se teknisesti ole pettänyt, kun eivät Kourtneyn kanssa olleet yhdessä pariskunta kuin ekoilla kausilla. Kourtney on Scottin kelpuuttanut sänkyynsä vain silloin kun on halunnut uuden lapsen. Eikä edes siksi että Scottin kanssa haluaa lapsen, vaan ylipäänsä halunnut lapsia ja että niillä kaikilla olisi sama isä.
Scott Disick on parasta, mitä tällä perheellä on tarjota. Ja tietävät sen itsekin, siksi eivät halua päästää Scottia hyppysistään.