Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet joskus päässyt yli ihmisestä/ihmissuhteesta

Vierailija
25.01.2023 |

Eräästä miehestä tuli mulle tosi tärkeä. Meillä oli oma "juttumme", joka päättyi kuin seinään. Molemmilla oli haastava elämäntilanne.

Mulla oli pitkään vaikeuksia päästä yli hänestä. Nyt olen jo jonkin aikaa tuntenut olevani kunnossa ja elämäni on järjestyksessä.

Kuinka ollakaan mies otti yhteyttä viikonloppuna. Ajatukset pyörivät jälleen päässäni. Sen takia olen taas täällä.

En halua enää voida huonosti. Luulin päässeeni yli hänestä, mutta olenko, jos tunteet nousivat jälleen pintaan? :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös taas, onko hän yli minusta, kun otti yhteyttä. :( En jaksa enää miettiä.

Vierailija
2/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei oikein toisen tunnetiloja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta selviää sillä, ettei vastaa hänelle mitään.

Vierailija
4/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös taas, onko hän yli minusta, kun otti yhteyttä. :( En jaksa enää miettiä.

Jättikö hän sinut?  Jos jätti, niin pysy kaukana.

Vierailija
5/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita estot numeroosi ja someen, älä riko itseäsi uudelleen hänen kanssaan.

Vierailija
6/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otti yhteyttä?

Muistan kun oltiin erottu eksän kanssa, josta oli vaikea päästä yli. Juuri kun alkoi ajatukset olemaan kasassa, niin hän laittoi sitten syntymäpäivänäni synttärionnittelun. Ei oltu ennen tuota ollenkaan yhteyksissä, enkä muista vastasinko mitään.

Pahalle tuntui, mutta poistin koko viestin ja aloin käymään uudestaan sitä ajatustyötä läpi että sain ihmisen pois ajatuksista.

Vierailija
7/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olleet parisuhteessa. Olimme molemmat eroamassa ja vaihtamassa suoraan uuteen, mutta halusin vielä yrittää puolisoni kanssa ja hän omansa. Ap

Vierailija
8/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otti yhteyttä?

Muistan kun oltiin erottu eksän kanssa, josta oli vaikea päästä yli. Juuri kun alkoi ajatukset olemaan kasassa, niin hän laittoi sitten syntymäpäivänäni synttärionnittelun. Ei oltu ennen tuota ollenkaan yhteyksissä, enkä muista vastasinko mitään.

Pahalle tuntui, mutta poistin koko viestin ja aloin käymään uudestaan sitä ajatustyötä läpi että sain ihmisen pois ajatuksista.

Halusi tietää kuinka voin. :( Ap

Vierailija
9/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme olleet parisuhteessa. Olimme molemmat eroamassa ja vaihtamassa suoraan uuteen, mutta halusin vielä yrittää puolisoni kanssa ja hän omansa. Ap

Älä vastaa jos oikeasti tahdot vielä yrittää puolisosi kanssa.

Vierailija
10/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa jos oikeasti tahdot vielä yrittää puolisosi kanssa.

Tiedän että näin pitäisikin tehdä. :-(

Olen tiennyt sen koko ajan, mutta on niin ikävä häntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi