Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Hei, mitä Kardashianeille kuuluu tänä päivänä? :)onko kukaan seurannut .. itse olen pudonnut kärryiltä :)
Sen tiedän että Kim ryöstettiin ja Kanye on psykoosissa sairaalassa.
Mitäs Kourtney, onko uutta rakkautta?
Mitä Scott tekee?
Onko mamma sen Coreyn kanssa vielä?
Bruce/Caitlyn ei kiinnosta pätkän vertaa...
Entäs Kylie ja Kendall? Mitä touhuuvat?
Rob sai lapsen Chynan kanssa sen tiedän, onko laihtunut kun Chyna laihdutti sitä sillon?
Mites K-klaanin lapset!? :)
Scott ja Kourtney ovat kuulema palanneet yhteen!!! Kanye on päässyt sairaalasta jo ja Kim oli ekoissa kuvauksissa sitten ryöstön jälkeen.
Ensinäkin tyga ei ole missään vaiheessa jättänyt blacchynaa kylien takia he eivät tulleet toimeen ja oli molempiem päätös et "erotaan " turhaa tuut tänne syyttelee tyga ota ekana selvään asioista kiitos! Ja blacchynalla on oikeus vihata kylie koska hän yrittää olla kuin blacchyna !!!!!!
Luin tänään Blac Chynan ja Robin erosta. Tuli paha mieli Robin puolesta. Olin lähes sataprosenttisen varma, että Blac Chyna oli vain rahan ja julkisuuden perässä, mutta jaksoin kuitenkin toivoa, että tässä olisi tosi kyseessä. Rob oli niin ressukkamaisen oloinen, ja hänelle teki hyvää saada parisuhde. Hän voi suhteen ajan selvästi paremmin ja otti tulevan isän ja aviomiehen roolinsa tosissaan. Ihmettelin tosin, miten hän päätyi juuri Blac Chynaan. Rob on lihomisestaan huolimatta kuitenkin melko komea, rikas ja luonteeltaan ihan sympaattinen. Varmasti on ollut muitakin tarjokkaita.
Blac chyna on kuulemma jättänyt Robin ja muuttanut vauvan kanssa pois heti :((! Scott ja kourtney tosiaan taas yhdeSsä ❤
Blac Chyna = hävytön golddigger
Törkeää mitä teki Robille!
Voi ei, onko Kourtney taas pieniin päin ja Scott jälleen asialla? Lisää vaan lapsia tähän on-off suhteeseen... no toivottavasti Scott on ottanut opikseen, mutta historian tuntien kyllä epäilyttää. 🙄 (Voi tietysti olla ihan höpönlöpöä tämä uutinen.)
En tiiä onko vaan huhupuhetta tuo Kourtneyn raskaus.. säälitti jo se edellinen raskaus, kun Scott ei edes halunnut kolmatta lasta ja Kourtney vaan päällepäsmäröi kaikessa. En yhtään ihmettele kyllä, jos olisi taas "tahallaan" raskaana. Scott ja Kim oli juuri Dubaissa ja Scott "hävisi" siellä eli ei vastannut puhelimeen eikä kukaan tiennyt missä hän on. Kourtney oli vetänyt tietysti herneet nenään, kun ei luota Scottiin ollenkaan.
Rob ja Chyna ovat yhdessä.
Haluaisin että joku katsoisi mua niinkuim scott katsoo kourtneytä (silloin kun on selvänä).
Mitä niille kuuluu ja etenkin Robille, mitähän mies nyt touhuaa kun Chyna jätti ja vei vauvan mukanaan. Toivottavasti Rob ei hautaudu taas johonkin huoneeseen vuodeksi :/
Tietääkö kukaan juoruja?
Oonko ihan väärässä vai palasko ne taas yhteen? Vissiin aika tuuliviiri tää Musta Kiina.
Onko se Kortney raskaana vai ei?
Oletteko huomanneet että Rob & Chyna alkoi viime viikolla Avalla? Aikamoinen tapaus kyllä toi Blac Chyna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs arvioitte huhuista Kimin ja Kanyen avioerosta? Itse en kyllä voisi kuvitella heidän eroavan.
En usko heidän eroavan. Erosta on huhuttu siitä asti, kun menivät naimisiin. Kim on ihan julkisestikin kertonut, että Pariisin ryöstö ja nyt Kanyen mielenterveysongelmat ovat vain vahvistaneet heidän suhdettaan. Vaikuttavat tosissaan rakastavansa toisiaan.
Uskon, että Kim on noin sanonut, mutta fraasiltahan tuo kuulostaa. Puolison psykoosi on kyllä melkoinen haaste ja koetinkivi parisuhteelle. Siis kun on akuutissa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että Rob & Chyna alkoi viime viikolla Avalla? Aikamoinen tapaus kyllä toi Blac Chyna :D
Ohhoh mitä draamaa ja oon vasta ekan jakson puolivälissä :D
Tuossa Rob & Black Chyna ohjelmassahan näytetään lähinnä vain Chynaa! Todella ärsyttävää!
Parin jakson jälkeen en enää ihmettele miksi Robin perhe on huolissaan heidän suhteestaan. On meinaan aika kammottava nainen. Ja mikä se hovi on mikä pyörii hänen ympärillään? Onko hänellä oikeasti varaa palkata apulaisia vai ovatko vain julkisuudenkipeitä "kavereita". Yrittää olla samanlainen kuin Kardashianit.
Mä toivon Robille itsetunnon nousua ja älyä dumppaamaan tuo nainen ja onnea rakkaudessa.
Ootteko kattonu black chynan ohjelmaa. Siis vilahtaahan siinä robkin.. tuntuu järjestetyltä draamalta mitä jaksoissa on ja chyna nauttii huomiosta. Lotto voitto hänelle toi rob. Rob ei nauti huomiosta ja chyna tuntuu elävän sille, mitenköhän tulee toimimaan..
Kardashianien sarjassa jotenki tuntuu, että kaikki nuolee kanyen persettä.
Katsoin ensimmäisen Kardashianit jaksoni ja se oli jakso missä Kardashianit matkustivat Kuubaan. Oli yllättävää että Kim vihaa tanssimista eikä osaa tanssia. Scott ja Kris eivät päässeet Kuubasn joten Scott toi Kuuban Krisin kotiin. Oli jotenkin huvittavaa kun Scott haki kuubalaista take away-ruokaa ja Kris kommentoi kuinka moni ei olisi valmis näkemään niin paljon vaivaa asian eteen, take away-ruoan hakeminen oli ilmeisesti suurikin ponnistus. Luulin ensin että Scott kokkaa itse. Kimin takapuoli on valtava ja tosiaanko joku uskoo että se on luomu? Jakson lopussa illallisella Krisin käsilaukku töröttää keskellä pöytää, tyylikästä. Huomion arvoinen on myös Krisin kommentti Kimille: et osaa tanssia tai laulaa mutta olemme päässeet silti pitkälle. Kun miettii sitä kuinka on väitetty että Kimin seksivideon vuotaminen julkisuuteen oli tietoinen julkisuustemppu ja keino tehdä Kimistä julkkis ja että Kris ja Kim suunnittelivat sen täysin niin kommentti kuulostaa ikävältä. Onko Kourtney jossakin jaksossa kutsunut Krisiä hutsuksi? Luin tästä asiasta, Krisillä oli ollut suhde mutta silti ei ole tyylikästä haukkua omaa äitiä huoraksi televisio-ohjelmassa.
En usko heidän eroavan. Erosta on huhuttu siitä asti, kun menivät naimisiin. Kim on ihan julkisestikin kertonut, että Pariisin ryöstö ja nyt Kanyen mielenterveysongelmat ovat vain vahvistaneet heidän suhdettaan. Vaikuttavat tosissaan rakastavansa toisiaan.