Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Kyllähän Kim itsekin vähän hämmästyi omaa reaktiotaan siihen Scottin Dubai-naiseen. Voin kyllä hyvin ymmärtää että jossain vaiheessa se raja vaan menee yli - kymmenen vuotta jos on katsellut vierestä Scottin touhuja ei mikään ihme että napsahtaa.
Kim on sanonut haluavansa yhteensä 5 lasta. Seuraavaksi tilaa kaksoset sijaissynnyttäjiltä.
Tänään alkaa Kardashianien 14. kausi klo 20 Avalla, tulee nähtävästi vain kerran viikossa. Ihan hauskaa katseltavaa!
Tristan pettänyt Khloea :( Kuva- ja videotodisteita pitkin internettiä
Vierailija kirjoitti:
Voi Khloe...ei voi olla totta... 😦
Miten tuo viime jakso ärsyttikin mua niin paljon, kaikki se teennäinen kiljuminen, poseeraminen ja ”bilettäminen”... ja mä sentään tykkään noista naikkosista ja katselen yleensä mielelläni heidän sekoilujaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Khloe...ei voi olla totta... 😦
Miten tuo viime jakso ärsyttikin mua niin paljon, kaikki se teennäinen kiljuminen, poseeraminen ja ”bilettäminen”... ja mä sentään tykkään noista naikkosista ja katselen yleensä mielelläni heidän sekoilujaan!
Ihan samat fiilikset täällä. En jaksanut edes loppuun katsoa. Annan vielä mahdollisuuden ens jaksolle. Jos samanlaista, ei kiinnosta...
Khloe synnyttänyt eilen! Varmaan ikävästi varjostaa vauvaonnea tämä pettämiskeissi
Khloe ja Tristan nimenneet tyttärensä True Thompsoniksi. True-nimi peritty Krisin isältä ja isoisältä.
Oletteko katsoneet tätä 14. kautta? Kylietä selvästi piilotellaan kun on raskaana.
Haluaisin saada Kim Kardashianilta pyllyä.
No nyt on hyvä kuva ”kolmosista” eli kuvassa serkukset Chicago (Kimin), True (Khloen) ja Stormi (Kylie). Niin söpöjä! 💖🎀
https://www.is.fi/viihde/art-2000005829875.html
Milloinkohan alkaa uusi kausi Suomen telkkarissa? Kylien raskaudesta ei puhuttu sanaakaan, mutta sitten kuin ohimennen kauden viimeisessä jaksossa näkyi kuinka Khloe ja Kylie keskustelivat lasketuista ajoistaan... Ja Kourtneykin ehkä haluaisi lisää lapsia vaikka kolme jo on, hhmm, eikös se jo riittäis! Vaikka onhan noiden pienokaisten kasvua kieltämättä mukava seurata.
☺️
Katsooko kukaan uusinta kautta Katsomosta? Ei Kyliestä vielä näy että on raskaana. Minusta kiva sarja, pari kautta jäi väliin kun kyllästytti se isäukon sukupuolenvaihdosjutut.
Kimillä on vaikeaa kaiken keskellä :(
Vierailija kirjoitti:
Katsooko kukaan uusinta kautta Katsomosta? Ei Kyliestä vielä näy että on raskaana. Minusta kiva sarja, pari kautta jäi väliin kun kyllästytti se isäukon sukupuolenvaihdosjutut.
Mitä ihmeen uusinta kautta? Eikös nyt näytetä sitä vanhaa 13. kautta, kun 14. kausikin on nähty. Milloin alkaa 15. kausi?
17.kausi menossa C Morella.
En tiedä mitä kausia suomi tv näyttää.
Olen menossa jaksossa jossa Kimin vauvan laskettuun aikaan 8 päivää. Samalla hän suorittaa lakiopintoja, pitää baby showerit ja valmistautuu met - gaalaan.
Toisaalta en jaksa enää katsoa tämän MUOVIPERHEEN elämää.
Kaikki on niin kulissia ja feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada Kim Kardashianilta pyllyä.
Täytä muovipussi raejuustolla, ajaa saman asian.........
16. kausi on alkanut telkkarissa, tiedoksi kiinnostuneille. Jostain syystä on ”pakko” katsoa...🙈Sellasta aivot narikkaan -meininkiä. Mutta kyllä tekee pahaa välillä katsella tuollaista pröystäilyä, esim. kuinka monta melkein samanlaista käsilaukkua tai kenkäparia nämä naiset oikein tarvitsevat (niille kun on omistettu huoneita...)?! 🙄
Nykyään puhutaan kuluttamisesta ja ilmastosta ja kaikesta niin, että väkisinkin katsoo tuota juuri niin että miksi miksi pitää olla sitä kamaa.... 17. kaudella Khloe on kyllästynyt keksipurkkeihin ja Kourtneyn ratkaisu siihen on vaan heitä roskiin ja osta uudet. Uuvuttavaa.
Ja tuo meikkien ja vaatteiden tuotanto ja haaliminen, kuinka paljon niitä tarvii olla?
Nyt katson jaksoa jossa Kourtney ja Kim tappelee jostain lastenjuhlista jossa Kourtney mielestä pitäisi olla vegaania ja terveellistä ja Kim sanoo että aitoa oikeaa karkkia. Kim hyvin huomauttaa Kourtneylle kyllä että se on tekopyhä, jankuttaa tollasia asioita samalla kun ajavat Kourtneyn autolla jossa nahkasisustus.
Mutta silti olen edelleen koukussa sarjaan.. Tosin meni varmaan puoli vuotta kun en katsonut yhtään ja nyt olen katsonut ahmimalla.
Ap
Tarkoitinkin niitä hetkiä kun seurustelivat ja olivat yhdessä. Ihan varmaan Las Vegas työkeikoilla piti aina housut jalassa jos siihen ei pysty neljän päivän perhelomallakaan.