Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kardashianit

Vierailija
28.11.2015 |

Seuraatko?

Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.

En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.

Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..

Kommentit (1003)

Vierailija
61/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khloe ja Kendall ehdottomasti suosikkejani. Kourtney on aika natsi, joten ei ihme että äijä on mikä on.

Kuka täysijärkinen mies sietäisi sitä, että nainen nukkuu lasten kanssa, eikä kumppaninsa.

Katson just nyt viimeisintä jaksoa 11. tuotantokaudelta.

Mistä sä katsot noita jaksoja? Ulkomailla?

Dailymotion.com ja hakukenttään keeping up with the Kardashians season 11 episode 1. Mä oon katsomassa esim. Episode 3.

Vierailija
62/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khloe ja Kendall ehdottomasti suosikkejani. Kourtney on aika natsi, joten ei ihme että äijä on mikä on.

Kuka täysijärkinen mies sietäisi sitä, että nainen nukkuu lasten kanssa, eikä kumppaninsa.

Dailymotion.com ja hakukenttään keeping up with the Kardashians season 11 episode 1. Mä oon katsomassa esim. Episode 3.

Kiitos!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noista näkee mikä on vanhin?

Vierailija
64/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä Brucesta/Caitlynistä, että en tykännyt siitäkään ennen. On kohdellut poikiaan aina huonosti eikä selvästi ole edes yrittänyt paikata välejä heihin aikaisemmin. Aluksi oli tosi niuho Brodya kohtaan selvittämään menneisyyttä. Näki kuinka paljon Brody on joutunut nuorempana kärsimään isän rakkauden puutteesta.

Vierailija
65/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noista näkee mikä on vanhin?

Kyll sen varmaan näkee jostain videoiden tiedoista. En ole tutkinut, koska kaikkia jaksoja en ole katsonut siltä sivustolta vaan jotkut olen ladannut konelle. Uusimpien tuotantojenkausien jaksot ilmestyvät aina maanantaisin, kun sunnuntaisin esitetään jakso tv:stä.

Vierailija
66/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso kun Khloe ja Rob ajeli siellä slummissa. Khloe ihmetteli että miten ne ihmiset päätyy sinne, kun jos hänen perheenjäsenensä joutuisi niin huonoon tilanteeseen niin kyllä muut sisarukset ja perhe auttaisi, miksei siis muillakin ole samanlaista. Huomaa kyllä, että vaikka kuinka maanläheisiä välillä ovatkin niin hyvin ovat pumpulissa kasvaneet.

Vierailija
67/1003 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Aika rankkaa oli khloella eilisessä jaksossa lamar siis huumekoukussa ja sitten ero?. kimille sopii blondit hiukset. Kris ja Bruce vaikutti iloisille erostaan,samoin jennerin pojat. Jokohan Bruce kohta alkaa caitlyn -projektiin?

Vierailija
68/1003 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Brucen poikiensa hylkääminen on kyllä karmeaa. Ihmeen hienosti he kyllä isäänsä ovat tukeneet ym myöhemmin.

Vierailija
69/1003 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damn ne Jennerin pojat on KOMEITA!!!

Miksei niitä näytetä enempää?

Katsoin joskus vuoooosia sitten The Hills -sarjaa ja olin aivan lääpälläni aina Brodyyn. Olin jo lähes unohtanut koko miehen, kunnes vilahti jossain Kardashian-jaksossa ja mietin jo, pitäisikö katsoa piiitkästä aikaa vähän The Hillsiä ;)

The Hillsiä näytetään muuten MTV:llä uusintana tällä hetkellä. Brodsterkin menossa mukana.

Vierailija
70/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tässä eilistä eli kausi 9 jakso 2 ..

Alkoi ärsyttämään niin laitoin paussille ja kirjoitan tänne välillä :D

Nimittäin se, että Kimille tulee ystävä kylään. Kim puhuu äidilleen että ei jaksaisi Jonathanin kanssa lähteä ravintoloihin ja yökerhoihin kuten yleensä. Kris ehdottaa että no älkää menkö, katsokaa vaikka elokuva..

Sitten Jonathan tulee heille ja samantien Kris - äiti kaappaa tyttärensä ystävän ITSELLEEN ja maanittelee ja suorastaan pakottaa sen kanssaan hodarille ja viinitilalle.

Kim lähtee hodarille mukaan mutta joutuu piileskelemään auton takapenkillä koska paparazzit.

Ärsyttävistä ärsyttävin tuo Kris!!

Millä tavalla Bruce aikoinaan hylkäsi poikansa?

Vierailija
71/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottuaan poikien äidistä ei ilmeisesti nähnyt poikiaan kovinkaan usein, ero oli riitaisa ja Bruce on sanonut jotain sinnepäin, että ex-vaimo ei olisi antanut nähdä lapsia. Mene ja tiedä.

Vierailija
72/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa aikuinen ihminen osaa kieltäytyä ja sanoa jos mieluummin jäisi Kimin kanssa hengaamaan. En kyllä ymmärrä miksei Kim muka voinut lähteä rafloihin, saahan niistäkin salaattia ja kastikkeet sivuun eikä pieni maistelu toisen lautaselta dieettiä pilaa.

Kris on rasittava mutta niin oli Kimkin tässä jaksossa. Meni ohi miksi piilotteli autossa? Ettei paparazzit saa kuvia raskauskiloista vai häh?

Vierailija
73/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erottuaan poikien äidistä ei ilmeisesti nähnyt poikiaan kovinkaan usein, ero oli riitaisa ja Bruce on sanonut jotain sinnepäin, että ex-vaimo ei olisi antanut nähdä lapsia. Mene ja tiedä.

Ok.

En tiedä mitä ajatella tuosta Brucen muutoksesta naiseksi. Mielenkiintoista nähdä miten sitä ohjelmassa käsitellään. Itse seuraan Suomen tahdissa.

Vierailija
74/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa aikuinen ihminen osaa kieltäytyä ja sanoa jos mieluummin jäisi Kimin kanssa hengaamaan. En kyllä ymmärrä miksei Kim muka voinut lähteä rafloihin, saahan niistäkin salaattia ja kastikkeet sivuun eikä pieni maistelu toisen lautaselta dieettiä pilaa.

Kris on rasittava mutta niin oli Kimkin tässä jaksossa. Meni ohi miksi piilotteli autossa? Ettei paparazzit saa kuvia raskauskiloista vai häh?

Ei halunnut näyttäytyä julkisesti ennen kuin on saanut "kroppansa takaisin". Sen takia ei halunnut käydä ravintoloissa tai missään muuallakaan ja piilotteli autossa.

Vierailija
75/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut näyttäytyä julkisesti ennen kuin on saanut "kroppansa takaisin". Sen takia ei halunnut käydä ravintoloissa tai missään muuallakaan ja piilotteli autossa.

Aikaisemmissa jaksoissa paparazzit on olleet ihan hirveitä, ne tönii ja tulee päälle ja huutelee asiattomuuksia.

En ihmettele ettei Kim aina jaksa. Ja nyt olivat kolmestaan liikenteessä.

Vierailija
76/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, Ben the Bachelorin viinitila :D

En tiedä miten toi Kris ärsyttää mua ihan hirveesti, ulkonäköä myöten.

Khloe on mun lemppari.

Vierailija
77/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelle tuo Scott on .. Ihan hauska joskus mutta tää karatepelleily on täyttä sontaa

Vierailija
78/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Kylien ja Tygan suhteesta?

Vierailija
79/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Kylien ja Tygan suhteesta?

Tyga is in it for the money and fame. Ilman Kylietä ei olisi käytännössä mitään, Kanyekin sanonut Kylielle, että jätä nyt jo se :D

Vierailija
80/1003 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää tapa, jolla Kardashianit puhuvat. Todella avoimesti puhutaan vaginoista tai yhdynnöistä tms. jopa oman äidin kanssa. Onko jotenkin amerikkalainen tapa vai tarkoitushakuista esittämistä?