Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Mä tykkään sarjasta paljon! Kaikki ovat kivoja, eniten symppaan Robia ja toivon hänen pääsevän masennuksesta ja kiloistaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään sarjasta paljon! Kaikki ovat kivoja, eniten symppaan Robia ja toivon hänen pääsevän masennuksesta ja kiloistaan eroon.
Minäkin pidän Robista.
Minua ärsyttää K-klaanin suhtautuminen Robin ylipainoon tosin. Heidän puheistaan saa sellaisen kuvan, että kun Rob vaan laihduttaisi niin olisi onnellisempi. Surullista katsoa Rania noissa tilanteissa kun ei osaa puolustautua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuraahan se on. En yhtään ihmettele että se Scott petti ja erosi siitä Kourtneysta , se muija on täysi idiootti.
Olkoon vaan "kuraa" , minua se viihdyttää höpötyksineen.
Miksi Kourteny on mielestäsi idiootti?
Sillä Scottillahan on alkoholiongelma, petti Kourtneytä aikaisemminkin joten ei ihme että Kourtney on vähän epäileväinen. Ja oikeeseehan se epäilyissään sitten osui.
Katsoitko esimerkiksi eilisen jakson?
Se jaksaa haukkua miestään, kiukuttelee ja on todella lapsellinen,
ei mikään ihme jos miehellä ei pää sitä pikkuprinsessaa jaksa katsoa.
Onneksi Scott taisi netota erossa hyvät rahat ;)
Netota hyvät rahat? Miten? Eihän ne olleet edes naimisissa.
Scott ei ole itsekään tyhjätasku, hänen vanhemmatkin ovat rikkaita.
Robista tullut erilainen kilojen myötä. Tunnistan saman itsessäni. Noloa nähdä tuttuja ja vituttaa kun näyttää rumalta vaatteessa kuin vaatteessa ja olen todella usein surullinen. Liikakilot siis vaikuttavat liian monella myös "luonteeseen", joten sen takia varmaan sisarukset haluavat Robin laihduttavan, että hänen elämänhalunsa palautuu.
Paras sarja! jenkeissä tosiaan alkoi just 11. kausi ja onneksi ava näyttää nyt koko ajan peräkkäin näitä niin ei olla hirveästi enää jäljessäkään. Mä tykkään scottista ja kimistä eniten, Bruce taas on inhokki. esittänyt vuosia normaalia miestä, ehkä pahin petos kaiken kaikkiaan. Varsinkin krisiä kohtaan. Hyvä kuitenkin että erosivat ja voivat molemmat nyt tahoillaan olla onnellisia. Toivon että scott ja Kortney palaavat yhteen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Scott ei ole itsekään tyhjätasku, hänen vanhemmatkin ovat rikkaita.
Robista tullut erilainen kilojen myötä. Tunnistan saman itsessäni. Noloa nähdä tuttuja ja vituttaa kun näyttää rumalta vaatteessa kuin vaatteessa ja olen todella usein surullinen. Liikakilot siis vaikuttavat liian monella myös "luonteeseen", joten sen takia varmaan sisarukset haluavat Robin laihduttavan, että hänen elämänhalunsa palautuu.
Kyllä sen ymmärrän, että liikakilot vaikuttaa luonteeseen. Robin kohdalla perimmäinen syy on kuitenkin masennus, ja tuo "laihduta niin olet onnellisempi" kritisointi perheen puolelta varmaan vaan pahentaa eikä Rob halua olla heidän kanssaan yhtä paljon , kun ei jaksa kuunnella sitä painostusta.
Masennus ei parane tahdonvoimalla.
En tiedä onko Rob hakenut ja saanut siihen apua...
Kim on niiiiin kaunis ilman meikkiä!!!
Kris on niin inhottava, puuttuu jatkuvasti lastensa yksityisyyteen. Loukkaantuu ihme asioista ja on epäkiinnostavin tyyppi koko sarjassa.
Nostetaanpas taas.
:)
Kendall latasi Instaan nakukuvan. On todella hoikka. Liian hoikka?
Onhan hän laiha, mutta veikkaan ettei ole oikeasti ihan noin laiha.
Parempi tuo on kuin laittaa peppu- ja rintaimplantteja.
Lamar on tosi pahassa huumekoukussa. Nyt hän se oli löytynyt bordellista tajuttomana kaikki mahdolliset huumeet verisuonissa. Ei varmasti tule ikinä olemaan entisensä, joku aivovaurio varmasti jää. Khloe on vetänyt avioero paperit pois, jotta voi hoitaa koomassa olevan (vai heräskö jo?) Lamarin asioita.
Robilla on oikeita terveysongelmia. Sitä tutkitaan ja niissä hän löytyi, että muistaakseni sillä ei ollut lähes ollenkaan serotoniinia aivoissa, ei ihme, että on masentunut! En vain ymmärrä eikö sille tehdä mitään? Purkista saisi apuja ja tarvis lääkäriä.
Lamar joo löytyi sieltä hotellista ilotytön kanssa.
Harmi :( huumeet on niin saatanasta ... !
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän laiha, mutta veikkaan ettei ole oikeasti ihan noin laiha.
Parempi tuo on kuin laittaa peppu- ja rintaimplantteja.
Kendall on kyllä kaunis mutta jotenkin olisin toivonut ettei löhde tolle nakulinjalle. On jotenkin "hippityttömäisen" oloinen.
Kylie, vaikka nuorin on, on ihan hirvee muovinaama nykyään. Jotenkin muutenkin noissa jaksoissa sellanen totinen tuijottaja.
Varmaan saa apua, mutta eihän tuollaiset tapahdu hetkessä.
Lamarilla on kai ollut aika kurja lapsuus ja nuoruus. En tiedä minkälainen, mutta aika paha, että on noin ison jäljen jättänyt mieheen.
Mun mielestä on hienoa, että ongelmatkin esitetään ja tuodaan julkisuuteen eikä lakaista maton alla kuten useimmat tekevät.
Eiks Scottin vanhemmat kuollu viime vuonna suht peräkkäin. Ei ihmekään et flippas alkon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa apua, mutta eihän tuollaiset tapahdu hetkessä.
Lamarilla on kai ollut aika kurja lapsuus ja nuoruus. En tiedä minkälainen, mutta aika paha, että on noin ison jäljen jättänyt mieheen.
Mun mielestä on hienoa, että ongelmatkin esitetään ja tuodaan julkisuuteen eikä lakaista maton alla kuten useimmat tekevät.
Miksi oletat että lapsuus ja nuoruus syynä huumeongelmaan?
Voihan toki olla niin, mutta ei aina pidä paikkaansa.
Minä tykkään myös, että sarjassa ei piilotella näitä ongelmia vaikkakaan ei tarpeeksi suoraankaan puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Scottin vanhemmat kuollu viime vuonna suht peräkkäin. Ei ihmekään et flippas alkon suhteen.
Oli sillä ylilyöntejä ennen sitäkin.
Veikkaan huumeita myös, samoin Robilla. Ei yhtä paljon kuin Lamarilla mutta ihan varmasti ovat pössytelleet yhdessä.
Tosi hyvä "aivot narikkaan"-sarja! Toivoisin Jennerin porukkaa näytettävän enemmän, Leahia, Brandonia jne.
Katsoin joskus vuoooosia sitten The Hills -sarjaa ja olin aivan lääpälläni aina Brodyyn. Olin jo lähes unohtanut koko miehen, kunnes vilahti jossain Kardashian-jaksossa ja mietin jo, pitäisikö katsoa piiitkästä aikaa vähän The Hillsiä ;)