Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kardashianit

Vierailija
28.11.2015 |

Seuraatko?

Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.

En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.

Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..

Kommentit (1003)

Vierailija
41/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan nuorena koetut asiat ajavat ihmisen tosi vahvaksi tai heikoksi.

Kylie on nykyään tosi paljon Kimin näköinen.

Mun mielestä, jos Kendalin piti poseerata nakuna, tuo kuva oli osuva valinta. Kertoo hänen maanläheisyydestään.

Vierailija
42/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris on niin inhottava, puuttuu jatkuvasti lastensa yksityisyyteen. Loukkaantuu ihme asioista ja on epäkiinnostavin tyyppi koko sarjassa.

Just tää, päsmäröi joka asiassa. Jos kukaan erehtyy kritisoimaan millään tavalla, loukkaantuu tosiaan verisesti, kaikki on häntä vastaan aina... käyttäytyy todella lapsellisesti välillä. Mietin että silloin kun oli viemässä Kimiä sairaalaan synnyttämään ja oli Kourtneyn ja Khloen kanssa puhelimessa, ei varmaan tajunnut että kuvataan. Kiukkusi puhelimessa siihen malliin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa apua, mutta eihän tuollaiset tapahdu hetkessä.

Lamarilla on kai ollut aika kurja lapsuus ja nuoruus. En tiedä minkälainen, mutta aika paha, että on noin ison jäljen jättänyt mieheen.

Mun mielestä on hienoa, että ongelmatkin esitetään ja tuodaan julkisuuteen eikä lakaista maton alla kuten useimmat tekevät.

Miksi oletat että lapsuus ja nuoruus syynä huumeongelmaan?

Voihan toki olla niin, mutta ei aina pidä paikkaansa.

Minä tykkään myös, että sarjassa ei piilotella näitä ongelmia vaikkakaan ei tarpeeksi suoraankaan puhuta.

Näin Khloekin nyt nähtävissä jaksoissa antanut ymmärtää. On useampaan kertaan kertonut, että Lamarilla ollut vaikea lapsuus ja sit kertonut, että Lamarilla nyt vaikeaa. Nehän kävi jossain kaudella (onko tullut jo TV:stä täällä?) siellä Lamarin kotinurkilla tutustumassa. Mutta ei siinä kerrottu niistä ongelmista sen enempää. Mulla menee kaudet sekaisin, kun oon nähnyt jo tämän nyt suomessa näytettävän, joten en aina hahmosta mikä on tapahtunut milläkin kaudella.

Vierailija
44/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris on niin inhottava, puuttuu jatkuvasti lastensa yksityisyyteen. Loukkaantuu ihme asioista ja on epäkiinnostavin tyyppi koko sarjassa.

Just tää, päsmäröi joka asiassa. Jos kukaan erehtyy kritisoimaan millään tavalla, loukkaantuu tosiaan verisesti, kaikki on häntä vastaan aina... käyttäytyy todella lapsellisesti välillä. Mietin että silloin kun oli viemässä Kimiä sairaalaan synnyttämään ja oli Kourtneyn ja Khloen kanssa puhelimessa, ei varmaan tajunnut että kuvataan. Kiukkusi puhelimessa siihen malliin :D

Mulle tuli ihan sama mieleen.

Joskus sarjassa näytetään jotain konflikteja niin ne lapset on välillä sen oloisia että "uskaltaakohan sanoa" jotain Krisille. Kris näyttäytyy mukamas rentona mutsina mutta sen puheet alapään karvojen ajelusta haavoineen lähinnä vaan ällöttää.

Vierailija
45/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Scottin vanhemmat kuollu viime vuonna suht peräkkäin. Ei ihmekään et flippas alkon suhteen.

Joo oli varmasti iso juttu Scottille, hän oli ainoa lapsi ja melko läheinen vanhempiensa kanssa.

Vierailija
46/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa apua, mutta eihän tuollaiset tapahdu hetkessä.

Lamarilla on kai ollut aika kurja lapsuus ja nuoruus. En tiedä minkälainen, mutta aika paha, että on noin ison jäljen jättänyt mieheen.

Mun mielestä on hienoa, että ongelmatkin esitetään ja tuodaan julkisuuteen eikä lakaista maton alla kuten useimmat tekevät.

Miksi oletat että lapsuus ja nuoruus syynä huumeongelmaan?

Voihan toki olla niin, mutta ei aina pidä paikkaansa.

Minä tykkään myös, että sarjassa ei piilotella näitä ongelmia vaikkakaan ei tarpeeksi suoraankaan puhuta.

Näin Khloekin nyt nähtävissä jaksoissa antanut ymmärtää. On useampaan kertaan kertonut, että Lamarilla ollut vaikea lapsuus ja sit kertonut, että Lamarilla nyt vaikeaa. Nehän kävi jossain kaudella (onko tullut jo TV:stä täällä?) siellä Lamarin kotinurkilla tutustumassa. Mutta ei siinä kerrottu niistä ongelmista sen enempää. Mulla menee kaudet sekaisin, kun oon nähnyt jo tämän nyt suomessa näytettävän, joten en aina hahmosta mikä on tapahtunut milläkin kaudella.

Ok.

Itse aloin seuraamaan vasta 8. kaudella.

Tänään alkaa tv:ssä 9. kausi.

Minulta on siis jäänyt paljon näkemättä ja tietoa saamatta. Pidin ennen Kimiä turhanpäiväisenä ylimielisenä ja ihan höpöhöpöjulkkiksena, nyt tykkään siitä tosi paljon :) näin se mieli muuttuu. Itseasiassa pidän kaikista Katdashianeista ja Jennereistä mutta Krisistä vähiten.

Vierailija
47/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krishän haluaan etukäteen nähdä kaikki materiaalit missä itse esiintyy ja myös päättää mitkä tulee julkisuuteen :D Ihan tietoisesti yrittää olla samaistuttava ja rento mutta epäonnistuu.

Vierailija
48/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että AVA näyttää nopealla tahdilla näitä jaksoja ja että näytetään useampi kausi peräkkäin! :) Ettei tarvi odottaa sitä yhtä puolituntista koko viikko ja sarja pyöris niin reippaasti jäljessä. Miltäs vuodelta tämä 8.kausi olikaan? Jos North West on nyt 4vee ja 8.kaudella Kimi synnytti, niin ne jaksot olis siis 2011 vuodelta...? Ja tämä tuleva 9.kausi kenties 2012 vai 2013 vuodelta?

Vierailija
49/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva, että AVA näyttää nopealla tahdilla näitä jaksoja ja että näytetään useampi kausi peräkkäin! :) Ettei tarvi odottaa sitä yhtä puolituntista koko viikko ja sarja pyöris niin reippaasti jäljessä. Miltäs vuodelta tämä 8.kausi olikaan? Jos North West on nyt 4vee ja 8.kaudella Kimi synnytti, niin ne jaksot olis siis 2011 vuodelta...? Ja tämä tuleva 9.kausi kenties 2012 vai 2013 vuodelta?

En tiedä tosiaan, olen niin uusi Kardashianit - fani :)

Twitterissä kyylään niiden kuulumisia myös. Lempparini Khloe on näköjään kirjoittanut, tai kirjoituttanit kirjan ja naama on aika leikellyn näköinen. Tässä 8. kaudella vielä nätti mutta huulet liian töröllään.

Vierailija
50/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi 8. on. vuodelta 2013 ja North West on nykyään vasta 2 v. :) Eli tänään alkava 9.kausi on jo vm.2014!

Vierailija
51/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sarjasta paljon! Kaikki ovat kivoja, eniten symppaan Robia ja toivon hänen pääsevän masennuksesta ja kiloistaan eroon.

Minäkin pidän Robista.

Minua ärsyttää K-klaanin suhtautuminen Robin ylipainoon tosin. Heidän puheistaan saa sellaisen kuvan, että kun Rob vaan laihduttaisi niin olisi onnellisempi. Surullista katsoa Rania noissa tilanteissa kun ei osaa puolustautua :(

Minua ottaa päähän se, kun yrittävät saada Robin avautumaan ongelmistaan kameroiden äärellä. Rob vaikuttaa siltä, että ihan kohta alkaa itkemään ja ei varmasti ole miehelle helppo ruveta pillittäen kertomaan omista ongelmistaan kameroiden (ja niiden kuvaajien kaikkien) edessä :(

Vierailija
52/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauska ku ne Kardashianien tytöt syö aina kun kuvataan niitä samoja salaatteja niissä läpi näkyvissä muoviboxeissa, joita arvostetaan ennen syömistä. Ja juomana on aina sitä vaaleankeltaista (jääteetä?) pillijuomaa. Nuo tytöt, nuorimpia Kendallua ja Kylieta, lukuunottamatta ei oo mitään nälkäkurkia, mutta TV:stä saa kuvan, että syövät aina vain salaattia :) Tosin hienoa, eetä antavat esimerkkiä terveellisistä ruoka-aineista.

Vierailija
53/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scott ei ole itsekään tyhjätasku, hänen vanhemmatkin ovat rikkaita.

Robista tullut erilainen kilojen myötä. Tunnistan saman itsessäni. Noloa nähdä tuttuja ja vituttaa kun näyttää rumalta vaatteessa kuin vaatteessa ja olen todella usein surullinen. Liikakilot siis vaikuttavat liian monella myös "luonteeseen", joten sen takia varmaan sisarukset haluavat Robin laihduttavan, että hänen elämänhalunsa palautuu.

Itse muistan olleeni ihan samanlainen kuin Rob, kun olin lyhyessä ajassa lihonut kauheasti. Vaatteet eivät mahtuneet päälle enkä halunnut näyttäytyä missään lihavana. Elin "sitten kun laihdutan" elämää.

Vierailija
54/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kausi 8. on. vuodelta 2013 ja North West on nykyään vasta 2 v. :) Eli tänään alkava 9.kausi on jo vm.2014!

Häh, Iltasanomissa luki tänään, että North on jo 4vuotias. :) No ei voi luottaa siihen kyllä lähteenä!

Vierailija
55/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisissä on jotain sellaista tosi "narttumaista". Yrittää olla ystävällinen kaikille, mutta veikkaan, että osalle ihmisistä osaa olla todella vittumainen. Siinä jaksossa, missä olivat Jennerin poikien kanssa siellä jossain ulkomailla laivalla, Kris yritti jotenkin leimata itsestään kuvaa äitipuolena, joka yritti kaikkensa. Kuitenkin itse sain sen kuvan, että varmaan syystä Brodylle jäänyt Krisistä kylmä kuva, vaikka toki osittain lapsi helposti syyttääkin uutta vaimoa vanhempiensa ongelmista (vanhemmathan oli eronnut jo aikoja sitten ennen Krisin tuloa).

Vierailija
56/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khloe ja Kendall ehdottomasti suosikkejani. Kourtney on aika natsi, joten ei ihme että äijä on mikä on.

Kuka täysijärkinen mies sietäisi sitä, että nainen nukkuu lasten kanssa, eikä kumppaninsa.

Katson just nyt viimeisintä jaksoa 11. tuotantokaudelta.

Vierailija
57/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris on munkin mielestä feikki ja itsekäs. On sellainen persoona, jota tunnen oikeassa elämässäkin. Nauttii huomiosta ja haluaa aina olla kaiken keskipiste. Rakastaa varmasti lapsiaan yli kaiken, mutta kuka teistä haluaisi julkisuuteen keinolla millä hyvänsä, jos teidän tyttärenne tulisi kuuluisuuteen seksivideosta? Mä en ainakaan ikinä haluaisi lastani sellaiseen maineeseen, eikä se kyllä suomessa toimisikaan. Onko kukaan muuten nähnyt Kimin seksivideota? Mä haluisin nähdä sen :D

Vierailija
58/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloe ja Kendall ehdottomasti suosikkejani. Kourtney on aika natsi, joten ei ihme että äijä on mikä on.

Kuka täysijärkinen mies sietäisi sitä, että nainen nukkuu lasten kanssa, eikä kumppaninsa.

Katson just nyt viimeisintä jaksoa 11. tuotantokaudelta.

Mistä sä katsot noita jaksoja? Ulkomailla?

Vierailija
59/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourtney on ainakin tosi tarkka mitä suuhunsa laittaa. Eihän heillä ole edes kaapeissa mitään herkuksi luokiteltavaa. Sanoi mun mielestä jostain terveysruuista, että ovat tosi pahan makuisia, mutta mitäpä ei ulkonäkönsä takia tekisi. Ja jotain vihreitä smootieita juonut irvistellen.

Vierailija
60/1003 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caitlyn on mun mielestä ollut kans aika kamala, ennen ja jälkeen muodonmuutoksen.

Ainakin ohjelmassa oli sellainen mököttävä käppänä joka valitti kaikesta ja heti pakeni pois jos joku vähänkään häntä kritisoi :D Oonko ainut joka kiinnitti huomiota siihen miten se heti pomppas ylös ja rynnisti kohti ovea jos alko joku riita tai sanottiin jotain häntä vastaan?

Nykyään vaan vituttaa ne sen "en tajua miks transihmisille on niin tärkeetä että kutsutaan oikeella nimellä tai miks ne suuttuu kun kutsutaan vahingossa mieheks/naiseks!! :)" ja "naisena olossa vaikeinta on päättää minkä mekon laitan päälle!" -heitot. Jotenkin tuntuu ettei se tajua ettei kaikilla naisilla/transnaisilla oo yhtä helppoa tai samanlaista kuin hänellä.