Kävin alkossa t.rapajuoppo

Vierailija

Ostin Goreeu de pleunx viiniä, ja tiukkaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä rahoilla?

Euroja nostin pankkiautomaatista. Töitä on tullut tehtyä korkeassa asemassa aikoinaan, sekä suvusta on tullut mm. pari tilaa perintönä. Toinen omistetaan veljen kanssa puoliksi ja toinen on minun.

Asuminen ei maksa mitään ja lämmityspuut omasta metsästä. Harjoitan myös pienviljelyä. Rahaa on tilillä jokunen kymppitonni, että kyllä tässä vielä jokunen vuosi ryypiskellään kun työttömyystukeakin saa.

t. rapis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen elämääsi?

En ole, mutta olen nyt onnellinen kun on viiniä +muuta juotavaa. Täytyy nauttia niistä vähistä hyvistä hetkistä, kun vielä kerkeää. Alamäkeni alkoi oikeastaan siitä pisteestä, kun vaimoni kuoli, mutta ryyppäämään aloin vasta 2 vuotta sen jälkeen.

t. rapis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viina ei maailmasta juomalla lopu. Sitä riittää, joten jatka vaan rauhassa valitsemallasi tiellä.

Kiitos.

t. rapis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen nyt onnellinen kun on viiniä +muuta juotavaa. Täytyy nauttia niistä vähistä hyvistä hetkistä, kun vielä kerkeää. Alamäkeni alkoi oikeastaan siitä pisteestä, kun vaimoni kuoli, mutta ryyppäämään aloin vasta 2 vuotta sen jälkeen.

t. rapis

Jos sulla ei ole lapsia, niin siitä vaan. Jos sulla on lapsia, niin lopeta heti ja elvytä välisi niihin.

Vierailija

Olen muuten se, joka täällä kertoi välillä ajelevansa traktorillaan "pienessä sievässä" viljelemässä omalla pellolla. Pieni humalatila ei estä töiden tekemistä, mutta kaappien yms. asentaminen kyllä saa kännissä jäädä. Kerran asensin yhden humalassa ja kun selvinpäin heräsin, niin sehän oli aivan päin honkia laitettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. rapis

Jos sulla ei ole lapsia, niin siitä vaan. Jos sulla on lapsia, niin lopeta heti ja elvytä välisi niihin.

Ei ole tästä liitosta. En minä sentään lapsia heitteille jättäisi. Lapset alkavat olla kohta täysi-ikäisiä ja käyvät välillä kylässä. Yritän lasten käydessä ottaa sievästi vain muutaman tasoittavan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat