Uskotko ihan oikeasti, että lasten purkkiruuat on hyvää ravintoa?

Vierailija

Onhan ne tietysti täysin steriilejä tuotteita ja näin ollen turvallisia. Mutta ravintoarvot taitaa olla vähän niin ja näin. Suuri osa niistä purkin aineista on vettä. Luetko koskaan, mitä se purkki sisältää? Tosin, jos sulla ei ole hajuakaan ihmisravinnosta, niin et ymmärrä, mitä purkissa lukee. Eikä sillä niin väliä ole, neuvolantäti kertoo, mitä lapsi syö :D:D:D

Kommentit (7)

Vierailija

Eikun ilkeät monikansalliset firmat tietty imevät kaikki tärkeät ravintoaineet ruuista pois ja heittävät ne roskiin jotta ahneet osakkeenomistajat saisivat enemmän tuottoja.
Eivätkös kaikki nyt tätä tiedä?

Vierailija

Nää on näitä vauvavuoden päähöyryjä. Turhista jutuista tulee elämää suurempia. Purkkiruuat on ihan samaa moskaa kuin se kattilassa keitetty porkkana tai peruna. Niissä on sitä vihannesta tai muuta ruokaa ja sen lisäksi vettä. Vettä joutuu laittamaan sekaan itse tehdessäkin.

Naiset tulee työelämästä kotiin vauvan kanssa ja johonkin on pakko purkaa energiaansa, kun ei ole mitään järkeviä haasteita. Sitten aletaan kiertämään kehää tällaisten asioiden ympärillä.

Vierailija

Vauvojen ruuat on tarkasti valvottuja ja raaka-aineet tulee sopimustuottajilta. Itse et välttämättä saa yhtä hyvälaatuisia perunoita tai lihaa lähikaupastasi jos itse vauvan ruuat teet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat