Epäilen että mun kämpässä käy päivisin joku

Vierailija

Tänäänkin aamulla kun lähdin oli jääkaapissa 2 rahkaa, mutta kun tulin jäljellä oli vain yksi. Lisäksi herkkukaapista oli hävinnyt snickers patukka. Mua pelottaa hirveesti, mutta en kehtaisi poliisille soittaa kun luulevat varmaan hulluksi :(

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin aamulla kun lähdin oli jääkaapissa 2 rahkaa, mutta kun tulin jäljellä oli vain yksi. Lisäksi herkkukaapista oli hävinnyt snickers patukka. Mua pelottaa hirveesti, mutta en kehtaisi poliisille soittaa kun luulevat varmaan hulluksi :(

Asenna kamerat ja katsele töistä käykö siellä joku. Liiketunnistin on toinen hyvä keino paljastaa tällaiset tekijät.

Vierailija

Tuota, jos avaisit vaikka vähän sun asumistilannetta? Esim. oma vai vuokralla, kuinka monella muulla ihmisellä on avaimet sun kämppään, miten usein tällaisia outoja juttuja sattuu ym.

Vierailija

Näin saat varmistuksen. Laita eteiseen matto, jonka alle jotain äänettömästi särkyvää. Lähdet pois ja kun tulet takaisin, katsot maton alle.

Vierailija

Laita ulko-oveen (tai eteisen välioveen) huomaamaton, pieni teippipala kiinni. Sen verran alas tai ylös, ettei sitä huomaa ellei tarkemmin ovea tutki. Jos palatessasi teipille on tapahtunut jotain, tiedät että joku käy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin saat varmistuksen. Laita eteiseen matto, jonka alle jotain äänettömästi särkyvää. Lähdet pois ja kun tulet takaisin, katsot maton alle.

Tai hyvin ohuesti vaikka soodaa tai tomusokeria eteismatolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ylipainoinen.

Joo, ylipainoinen varmaan syö rahkan purkkeineen ja suklaan kääreinen?

Ei, mutta ylipainoinen ostaa niitä niin paljon, että unohtaa syöneensä ne eikä roskista voi päätellä mitään, kun niitä on roskis täynnä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ylipainoinen.

Joo, ylipainoinen varmaan syö rahkan purkkeineen ja suklaan kääreinen?

Ei, mutta ylipainoinen ostaa niitä niin paljon, että unohtaa syöneensä ne eikä roskista voi päätellä mitään, kun niitä on roskis täynnä.

Ap:n mukaan hän muistaa, että oli 2 rahkaa, joista toinen hävinnyt. Ilmeisesti tiesi myös suklaatilanteen? Ap ei myöskään kertonut olevansa ylipainoinen tai huonomuistinen, epäillen itseään.

Voithan aina esittää selventäviä kysymyksiä, kuten oliko suklaata kaapissa ja suklaapapereita roskissa niin paljon, että olet voinutkin erehtyä? Nämä ylipainoviittaukset näköjään ympätään palstalla joka rakoseen mihin vaan pystyy. Ilmiselvä tarkoitus provota :) Mutta tämähän olikin vain sarkasmia tai niiin hyvää huumoria...

Ja olen itse normaalipainoinen :D

Vierailija

Kaveri heräsi kerran krapulassa emäntänsä kanssa, kun vuokranantaja täti oli vaihtamassa lamppua vaatehuoneeseen. 

Oli tullut omilla avaimilla ja ei ollut viitsinyt nukkuvaa pariskuntaa herättää. Mies ihmetteli ropelluksen ääniä ja meni kalsareissaan katsomaan, että kuka siellä kolaa. 

Kun kuulemma oli sovittu, että lamppu jossain vaiheessa vaihdetaan, niin vuokranantaja oli tullut sitä 08 aikaan lauantai aamulla vaihtamaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat