Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4.keskenmeno...nyt en enää jaksa

Vierailija

Olen nyt vuoden aikana saanut 4 perättäistä keskenmenoa. Eilisen ja tämän päivän aikana viimeisimmän. Nyt ei enää voimat riitä käsitellä tätä. Taidan tappaa itseni.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan jo hakeutunut tutkimuksiin, kuten kolmannen jälkeen on tapana?

Kyllä, jo toisen jälkeen on tehty kaikki mahdolliset tutkimukset. ..Mitään selitystä näille ei löydy, luultavasti siis alkioissa on ollut jotain vikaa

Vierailija

Älä tapa itseäsi. Mulle tuli aikoinaan yhteensä seitsemän keskenmenoa ja tuloksettomat lapsettomuushoidot päälle. Sitten yllättäen kaiken sen jälkeen sain luomusti täysin terveen ja täysiaikaisen lapsen :)

Hyvää kannattaa odottaa, vaikka (lievästi sanottuna) kurjalle ne keskenmenot tuntuvat.

kummitus
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Mun tuttava sai muistaakseni 8 vai 9 keskenmenoa kunnes vihdoin onnisti, ja sai terveen tytön.

Varmasti ihan hirveä kokemus tuo kaikki, mutta kai sellainen vaan on kestettävä jos jotain oikeasti todella kovasti haluaa?

intj
Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

kummitus kirjoitti:
Mun tuttava sai muistaakseni 8 vai 9 keskenmenoa kunnes vihdoin onnisti, ja sai terveen tytön.

Varmasti ihan hirveä kokemus tuo kaikki, mutta kai sellainen vaan on kestettävä jos jotain oikeasti todella kovasti haluaa?

Niin, jos sitten lapsen saamisen myötä "kaikki olisi hyvin". Valitettavasti vain keskenmenojen traumatisoimat äidit toistavat samoja pelkoja ja ajatuksia myös kasvatustyössään. Lapsen saaminen ei todellakaan paranna keskenmenojen haavoja.

Vierailija

Mitä kaikki on tutkittu aikoinaan? vuotostatus? kävisin yksityisellä ja tsekkaisin nämä uudestaan. Joskus klexane hoito tai vaan miniasperiini auttaa. Kyllä onnistuu vielä.

Vierailija

keltarauhashormoni tueksi raskauden alkuun, haet sen yksityiseltä, ja puoliväliin asti miniasperiini 1 per päivä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat