Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö erota vaimosta, joka ei enää rakasta?

surullinen
27.11.2015 |

Tilanne tämä eli ollaan oltu pitkään yhdessä, pari muksua ja päällisin puolin kaikki hyvin.
Mutta viime vuodet menneet kituessa. Tuntuu että vaimo ei enää rakasta ja intohimon liekki on sammunut. Tulevaisuuteen ei ole panostettu enää pitkään aikaan.
Elämä on kuin tyhjäkäyntiä. Itse haluaisin panostaa täysillä suhteeseen, mutta tulee päiviä kuten nyt että ei vain jaksa yrittää, kun vaimo ei vain tunnu haluavan panostaa meihin enää.
Olenko liian kiltti, kun hyväksyn tämän vaimon puolelta? Onko järkeä roikkua tälläisessa liitossa jos toinen ei anna kaikkeansa?
Tuntuu, että vaimoa kiinnostaa seksuaalisestikin kuka vain kaksilahkeinen kunhan se en ole minä :(
Petetty olo, vaikka mitään pettämistä ei tietääkseni ole tapahtunutkaan, se nyt olisi varmasti erolle hyvä syy jos tällainen vääryys kävisi.
Sanotaan vielä, että mielestäni olen ok mies ja isä. Osallistun kotihommiin jne...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh toivon vain että 53 ei ole vaimoni. Olen niin paljon uhrannut elämästäni :(

Koetan ylläolevia vinkkejä, tosin en voi vikitellä toisia naisia vaimoni tietäen. Se on niin moraalitonta ja henkisellä tasolla pettämistä.

Pyydän vain kaikkien tossukoiden vaimoja antamaan miehilleen mahdollisuuden! Joskus olette meistä taistelleet ja itsellenne halunneet. Ehkä se mies on vielä siellä koti-isän sisimmässä ja se tarvii kutitella esiin. Itseluottamuksen puutteestahan se tossukkuus johtuu...

Olet uhrannut ja tulet uhraamaan enemmän, jos et eroa. En ole lukenut koko ketjua, mutta mitä jos kysyisit vaimolta, näkeekö hän teille yhteistä tulevaisuutta, ja haluaako hän erota. Ja älä huoli, en varmaan ole vaimosi. Kyse ei ole siitä että mies olisi tossukka, olen ajatellut vaikka mieheni olisi huippu kunnossa, vaikka kuinka täydellinen en silti pysty näkemään meillä mitään tulevaisuutta, mutta toivon  miehelleni, että hän löytäisi naisen joka rakastaisi häntä yhtä paljon kuin hän rakastaa, koska minä en millään pysty vastaamaan mieheni rakkauden ja läheisyyden kaipuuseen. Olen viimeisen vuoden aikana koittanut saada erosta puhumista alulle, mutta tuntuu ettei mies millään tajua hyvällä, että vaikka hän tekisi mitä, ei tästä tule mitään. Hänellä on nyt elämän tapa muutos käynnissä, joka on hänelle itselleen hyväksi, pelkään että hän palaa entiseen erotessa. Eroaminen on pirun vaikeaa kun ei halua loukata toista.

Ap miten haluaisit että vaimosi kertoisi sinulle, että ero on ainoa vaihtoehto? Onko siihen mitään keinoa mikä ei loukkaisi sinua?

Vierailija
62/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero toki se helpoin tie, mutta jos vielä on tunteita vaimoaan kohtaan ja niitä lapsiakin.

Ei haluaisi erota, mutta jos toinen ei yksinkertaisesti enää halua miehenä minua niin olo on tosi surullinen. Sitä koettaa joka päivä olla pirteä ja ajatella, että saan vielä vaimoni hymyilemään ja kiinnostumaan minusta. Välillä olo on niin kurja, ettei tiedä selviääkö seuraavaan :(

Herää myös tunne, että kelpaako sitä enää kenellekään jos ero tulee ja miten käy lapsien. Unohtaako jompikumpi vanhemmista heidät jne... tuleeko riitoja..

Mikset ihan vaan herättäisi tunteita eloon samalla tavalla kuin tavatessanne. Mieti mitä sillon teit. Ota mukaan jotain siitä ja sen jälkeen järjestä (siis sinä järjestät lasten hoidot ja muut) treffit. Esim. romanttinen ilallinen ja sen jälkeen leffaan ja vaikka hotelliin yöksi vieraaseen kaupunkiin. Tai jos voitte lähteä esimerkiksi laivalle kahdestaan tai viikonloppu loma jossain romanttisessa kaupungissa. Ja nyt yrität rakastuttaa vaimosi uudestaan ja saada naisen muistamaan aikaa sillon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh toivon vain että 53 ei ole vaimoni. Olen niin paljon uhrannut elämästäni :(

Koetan ylläolevia vinkkejä, tosin en voi vikitellä toisia naisia vaimoni tietäen. Se on niin moraalitonta ja henkisellä tasolla pettämistä.

Pyydän vain kaikkien tossukoiden vaimoja antamaan miehilleen mahdollisuuden! Joskus olette meistä taistelleet ja itsellenne halunneet. Ehkä se mies on vielä siellä koti-isän sisimmässä ja se tarvii kutitella esiin. Itseluottamuksen puutteestahan se tossukkuus johtuu...

Uhrannut?

Vierailija
64/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo on ottanut sut koska ei ole saanut haluamaansa itsevarmaa miestä. Et ole koskaan ollut mieleinen ja nyt kun vaimo on saanut lapset ja perheen, ei ole tarvetta esittää mitään.

Vierailija
65/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo on ottanut sut koska ei ole saanut haluamaansa itsevarmaa miestä. Et ole koskaan ollut mieleinen ja nyt kun vaimo on saanut lapset ja perheen, ei ole tarvetta esittää mitään.

Tämäkin on käynyt mielessä. Julmaa olisi kyllä vedättää tuolla tavalla. Sanoisi vain rehdisti että ei enää rakasta ja erottaisiin. Eiköhän sitä löytäisi uuden kun rakkaus hiipuisi entiseen. Tossukka ehkä mutta tarjottavaa olisi..

Vierailija
66/66 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on käynyt mielessä. Julmaa olisi kyllä vedättää tuolla tavalla. Sanoisi vain rehdisti että ei enää rakasta ja erottaisiin. Eiköhän sitä löytäisi uuden kun rakkaus hiipuisi entiseen. Tossukka ehkä mutta tarjottavaa olisi..

Vauvakuume voi alentaa moraalia. Ja monella ihmisellä on muutenkin huono kyky tuntea empatiaa vastakkaista sukupuolta kohtaan. Toisin sanoen nainen ei ikinä kykenisi naispuolista ystäväänsä kusettamaan noin, mutta miehen kohdalla tuo ei jostain syystä herätäkään tunnontuskia.