Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tämä lama on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
27.11.2015 |

Meidän perhettä ei ole koskettanut vielä mitenkään. Jotain juttuja joihin koko perhe tai lapset olis halunneet osallistua on peruttu kun liian vähän ilmoittautuneita.
Yt:t toki voi iskeä koska vaan, mutta toistaiseksi ollaan säästytty niiltä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että ennen mulla oli säästötili ja vaikka olen aina huolehtinut rahani tarkkaan, mahdollisuus matkustellakin välillä ja tehdä jotain "turhanpäiväistä". Nyt syön refluksilääkkeitä ku ahdistaa ja prioisoin ja soittelen voiko laskujen eräpäiviä siirtää. Yksinhuoltajana tilannettani hankaloittaa se, että julkiset palvelut ovat selkeästi heikentyneet ja myös lasteni isä on työtän ja hänen elatusmaksukykynsä romahti. Parissa vuodessa budjetistani on lähtenyt lähes 2000e/kk. JOten vaikuttaa kaikeen

Jatkan vielä, että periksi en aio antaa. Enkä syrjäytyä.Ne jotka voivat säilyttää turvallisuudentunteensa ja uskon siihen ettei mitään ole tapahtunut tai että kaikki hyvä on omaa ansiota elävät valheessa. Kyllä hyvinvointisuomea ajetaan vauhdilla alas ja lapsillamme ihan erilainen eloonjäämiskamppailu kun meillä. MOnella tasolla.

Joo. Toivottavasti ex-miehesi saa nopeasti hyviä töitä. Saat taas elarisi ja voit käydä viinilounailla ja ostaa lapselle kivoja vaatteita.

Vittu mikä loinen. Pahaa oikein tekee että sinunlaisella elari-diipeilijällä on edes pokkaa valittaa mistään. Kuvottavinta ihmispaskaa heti murhaajien ja raiskaajien jälkeen.

Vierailija
22/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitenkään. "Joudumme" asumaan tässä isossa talossamme koska emme saa myytyä ja rakennettua pienempää. Toisaalta, on tilaa ja kaikki mukavuudet - mikäs tässä on eläessä kun on taloudellisesti mahdollista.

Mä olen käynyt työssäni n 9 YT:t läpi, ne ei tunnu missään vaan kuuluu ns kevät- ja syksyorganisaation luomiseen. Kerran ottanut jopa paketin ja lähtenyt vakityöstä, samana päivänä kun kuittasin rahat tein uuden työsopparin toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on kadonnut tulevaisuuteen mutta tähänhän varmasti on tahallisesti pyritty.

Haloo. Kiusallaanko luulet että Nokia ja Paperiteollisuus romahti?

Vierailija
24/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkilökohtaisesti, mutta töissä vaikuttanut työn laatuun ja vähän myös määrään.