Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä miehen kannattaa ottaa seksuaalisesti kokematon nainen vaimoksi

Vierailija
27.11.2015 |

Jos naisella on ollut aiempia seksikumppaneita, kynnys pettää ja/tai jättää on huomattavasti matalampi kuin kokemattomalla, joka ei edes voi tietää miestään paremmasta, kun ei ole minkäänlaisia vertailukohteita. Kokematon nainen tuskin edes uskaltaisi pettää saati jättää, koska hänellä mitä todennäköisimmin on todella huono itsetunto, etenkin mitä hänen naiseuteen ja seksuaalisuuteen tulee.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mies lähtee hakemaan huorista tai vieraista sitä, mitä ei saa huonoitsetuntoiselta vaimolta..

Niin mitä ei saa? Seksiä vai? Huonoitsetuntoiselta vaimolta mies saa seksiä aina kun haluaa. Ap

Ehkä alkuun, mutta muutaman vuoden päästä, jostain kumman syystä naisen kaikki halut ovat kadonneet, ja jostain kumman syystä seksi inhotttaa ja on vastenmielistä. Ja syy koska harrastaa seksiä vain miellyttääkseen miestä, mutta pitkälle se ei vie. Edelleen veikkaan että ennen pitkään nainen haluaa eron.

Vierailija
42/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten mies lähtee hakemaan huorista tai vieraista sitä, mitä ei saa huonoitsetuntoiselta vaimolta..

Niin mitä ei saa? Seksiä vai? Huonoitsetuntoiselta vaimolta mies saa seksiä aina kun haluaa. Ap

Ehkä alkuun, mutta muutaman vuoden päästä, jostain kumman syystä naisen kaikki halut ovat kadonneet, ja jostain kumman syystä seksi inhotttaa ja on vastenmielistä. Ja syy koska harrastaa seksiä vain miellyttääkseen miestä, mutta pitkälle se ei vie. Edelleen veikkaan että ennen pitkään nainen haluaa eron.

Miten tämä liittyy mihinkään? Oletatko että jos nainen ei ole nuorena harrastanut seksiä, hän on haluton? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä sinä? Et saa kaipaamaasi apua, tukea ym. mieheltäsi? Miehesi ei ikävä kyllä joko osaa auttaa sinua, tai ei ole saanut tietää, mitä tarvitset.

Silloin jos mies ei auta haet apua kodin ulkopuolelta. Ymmärräthän, että tämä asia ei itkemällä miksikään muutu? Mikä ikinä siellä takana onkaan ettet ole hakenut apua (pelko arvottomuudesta?) niin sinun on kumottava se pelkosi ja haettava apua. Et ole arvoton, vaan arvokas ihminen.

9

Vierailija
44/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä miehen pitäisi mennä naimisiin 14-vuotiaan kanssa tai muuten valikoima Suomessa on kovin rajallinen.

Suomessahan lähes kaikki 16-vuotiaat naiset ovat harrastaneet suhteita ja seksiä ihan kyllästymiseen asti.

Tai sitten pitää hakea nainen jostain vanhoillisesta maasta...

Vierailija
45/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Oletatko että jos nainen ei ole nuorena harrastanut seksiä, hän on haluton? Ap

En vaan, jos hän harrastaa seksiä niin usein, ja sitä mitä mies haluaa, vain miellyttääkseen miestä, ja saadakseen siten arvostusta, se tappaa naisen halut. Huono itsetunto tappaa halut.

Vierailija
46/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vapauttava ja iloinen tunne kun sain juuri sen miehen kenet halusin.

Ei ole tarvinut olla ilkeä kenellekkään ,saatikka märistä sitä ,että kun on niin rumahko mies.

Vierailija
47/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan, jos hän harrastaa seksiä niin usein, ja sitä mitä mies haluaa, vain miellyttääkseen miestä, ja saadakseen siten arvostusta, se tappaa naisen halut. Huono itsetunto tappaa halut.

Ei automaattisesti. Ap

Vierailija
48/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä sinä? Et saa kaipaamaasi apua, tukea ym. mieheltäsi? Miehesi ei ikävä kyllä joko osaa auttaa sinua, tai ei ole saanut tietää, mitä tarvitset.

Silloin jos mies ei auta haet apua kodin ulkopuolelta. Ymmärräthän, että tämä asia ei itkemällä miksikään muutu? Mikä ikinä siellä takana onkaan ettet ole hakenut apua (pelko arvottomuudesta?) niin sinun on kumottava se pelkosi ja haettava apua. Et ole arvoton, vaan arvokas ihminen.

9

Anteeksi, en ollut ehtinyt lukea, että itket oikeasti. Saat itkeä, minä tarkoitin itkemisellä valittamista, siis "itkeä" muttei tehdä mitään.

Sinulla on todellakin lupa surra ja itkeä, tilanteesihan on ihan kauhea. Halusin vain todella sanoa, etteä valitus ei auta sinua. Sureminen purkaa ehkä oloa, mutta ei vie asiaa sinänsä mihinkään suuntaan...

Minä näen, mitä ajat takaa.

9

Vierailija
49/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minulle, onko kokenut vai kokematon. Jos nyt jonkun mielekkäältä tuntuvan yleensäkään sais.

Vierailija
50/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Kiitos 9. Ehkä olen nyt lopulta jotenkin sekoamassa tai romahtamassa. Ap

Vierailija
51/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin.. Olen parikymppinen ja minulla on ollut vain yksi jota oikeasti voi kutsua poikaystäväksi.Pakko myöntää että välillä tekisi kyllä mieli kokeilla jotain muuta vaikka meillä menee loistavasti. Ainut pidempiaikainen suhde tähän mennessä jota en kyllä viitsisi riskeerata.. Vaikka mistä tiedän onko se "ruoho vihreämpää siellä aidan toisella puolella" .. :D välillä tämä hiukan häiritsee.. kokemattomuus, varsinkin kun hänellä on ollut useita vajaa 10 kumppania ennen minua, ja minulla ei siis muita kuin hän..

Vierailija
52/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Kiitos 9. Ehkä olen nyt lopulta jotenkin sekoamassa tai romahtamassa. Ap

Sinä löydät sisäisen voimasi, joko ilman romahdusta tai sen jälkeen. Toivon, että ilman. Etsi sisäistä voimaa. Sinulla on sisäistä voimaa, mutta olet kadottanut kosketuksesi siihen.

9

Vierailija
53/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hae sen voiman avulla apua. (Huomautin tämän vain siltä varalta jos vaihtoehtona mieleesi nousee konfliktit miehen kanssa, niitä ei tarvitse tulla).

9

Vierailija
54/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyydellä ja huonolla itsetunnolla ei aina ole mitään tekemistä keskenään. Usein kokemattomalla voi olla epävarmuutta itsestään, koska tässä maailmassa tungetaan valhetta, jonka mukaan kokematon on jotenkin luuseri, epävarma, säälittävä.. Etenkin miehillä voi olla kovat paineet. Kuinka moni kokenut hakee seksin kautta hyväksyntää ja kelpaavuuden tunnetta itselleen? Aika moni. Tai pelkkää omaa nautintoa? Todella moni. Itse olen neitsyt nuori nainen ja aion odottaa avioliittoon, koska seurustellessa tutustutaan toiseen ja opetellaan rakastamaan toista sellaisena kuin on ja kasvetaan yhdessä avioliittoon, vielä kuitenkin ilman seksiä. Kun on jo sitouduttu toiseen ilman seksiä, ei avioliitossa enää tarvitse miettiä kelpaanko minä, olenko haluttava jne. Vaan seksi on todella rakkausseksiä. Uskon että Jumala on tarkoitttanut seksin avioliittoon, koska se suojelee ihmistä itseään.

Vierailija
55/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli erittäin huono itsetunto nuorena ja sen seurauksena petin paria poikaystävääni jatkuvasti. Hain miehiltä ihailua, jolla yritin paikata omaa riittämättömyyden tunnettani. Ja etsin koko ajan "parempaa". Sain itsetuntoasiat kuntoon vuosia sitten, enkä ole sen jälkeen pettänyt. Joten ainakin omalla kohdallani huono itsetunto on ollut huono asia suhteessa.

Vierailija
56/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule 54, ei se ihan niin mene. Vaikka hääyönä kelpaat, et välttämättä enää 10 vuotta sen jälkeen. Ei ole mitään järkeä odottaa avioliittoon asti. Mitä jos seksi ei teillä sujukaan sitten ollenkaan? Ai niin, eihän se ole tärkeä asia koska rakkaus ja jumala.

Ensimmäinen yhdyntä voi myös sattua todella paljon. Se jää päällimmäisenä muistona sitten hääyöstä mieleesi.

Ap

Vierailija
57/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanon, että mielestäni se menee just toisin päin. Nimittäin minä kokematon nainen petin miestäni ja yksi olennainen syy siihen oli juurikin se, että halusin kokeilla muitakin ja tietää, että jäänkö jostakin paitsi.

Vierailija
59/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta sanon, että mielestäni se menee just toisin päin. Nimittäin minä kokematon nainen petin miestäni ja yksi olennainen syy siihen oli juurikin se, että halusin kokeilla muitakin ja tietää, että jäänkö jostakin paitsi.

No jäitkö? Tuliko ero? Ap

Vierailija
60/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksessa ei tutkittu naisten itsetuntoa ja pelokkuutta. Mistä muista syistä kukaan haluaisi elää ilman laajoja seksikokemuksia? Ap

No ehkä ihan siitä syystä, että seksi ihan kenen tahansa kanssa ei kiinnosta, eikä seksi ole se elämän pääasia jota tavoittelee. Et kyllä ole mikään asiantuntija, mitä naisiin tulee, jos luulet että kaikki kokemattomat ovat pelokkaita ja huonolla itsetunnolla varustettuja. Tapaus voi olla ihan päinvastainen.

Olin kokematon ja sinkku 20 vuotiaaksi saakka, koska etsin miestä, jota oikeasti halusin ja joka vaikutti hyvältä kumppaniehdokkaalta. Kumppanin olisin saanut aiemminkin, mutta hyvällä itsetunnolla varustettuna pystyin sanomaan ei kiitos, kun ei henkilö kiinnostanut. Nyt tämän saman miehen kanssa olen edelleen. Parisuhde on loistava, koska arvot ovat samankaltaiset, tykätään monista samoista asioista ja tulevaisuuden haaveet ovat sellaisia, joita voisimme toteuttaa yhdessä. Mies on luonteeltaan juuri sellainen, mitä etsinkin ja mies sanoo, että minä olen myös hänelle se oikea. Seksi on loistavaa, enkä sen ymmärtääkseni tarvitse seksikokemuksia muiden kanssa. Mutta tiedän myös, että itsetuntoni on edelleen hyvä, ja jos tämä parisuhde alkaisikin rupsahtamaan ja ei enää sujuisi... Sanoisin kiitos ja näkemiin. Mitä se minua tai miestäni hyödyttäisi olla onnettomia yhdessä? Eli pointti on se, että perusolettamuksesi naisista on aika naurettava. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi