Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä miehen kannattaa ottaa seksuaalisesti kokematon nainen vaimoksi

Vierailija
27.11.2015 |

Jos naisella on ollut aiempia seksikumppaneita, kynnys pettää ja/tai jättää on huomattavasti matalampi kuin kokemattomalla, joka ei edes voi tietää miestään paremmasta, kun ei ole minkäänlaisia vertailukohteita. Kokematon nainen tuskin edes uskaltaisi pettää saati jättää, koska hänellä mitä todennäköisimmin on todella huono itsetunto, etenkin mitä hänen naiseuteen ja seksuaalisuuteen tulee.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäkää nyt jo kumpaa mieltä te palstalaiset olette. Osa väittää, että kokematon pettää todennäköisemmin, koska tahtoo kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja osa väittää, että kokenut nainen pettää helpommin.

Itse olen sitä mieltä, että se on aivan tapauskohtaista. Itse olen ns. kokenut nainen, eikä mulla ole mitään mielihaluja pettää tuota miestä tai jättää sitä. Kuitenkin mulla on sen verran kokemusta, että tiedän, ettei tuota parempaa ole.

Vierailija
2/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläs tässä huono itsetunto on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakoneella vaan ajassa taaksepäin, sillä ongelma ratkeaa.

Vierailija
4/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai juuri kokemattomuus herättää halun kokea muuta. Kokeneella on jo ymmärrys siitä mitä on tarjolla, eikä se houkuttele. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi myöskään kumppanin jolla on huono itsetunto.

Vierailija
5/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän naisen kannattaa?Ei ainakaan olla kokematon.

Vierailija
6/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti mies haluaa naisen joka on pelokas, ja jolla on huono itsetunto? Onneksi ei ole tuollaisia 'miehiä' kohdalle sattunut.

Vierailija
7/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai juuri kokemattomuus herättää halun kokea muuta. Kokeneella on jo ymmärrys siitä mitä on tarjolla, eikä se houkuttele. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi myöskään kumppanin jolla on huono itsetunto.

Kokemattomuus johtuu huonosta itsetunnosta, johon liittyy myös pelko, joka tehokkaimmin estää pettämisen ja jättäminen. Sehän on tutkittu, että aiemmat erot laskevat kynnystä erota uudestaan. Ap

Vierailija
8/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot asiaa miehen näkökulmasta? Oletko mies?

Kaikki me ollaan vaan lihaa ja luuta. Ei tulis mieleenkään pitää parisuhteessa tuommoisia asioita relevantteina.

Itse tiedän, että mieheni rakastaa minua kiukkuineni ja kokemuksineni. Onhan minussa vähän vastustakin, mistä kuulemma tykkää.

Vierailija
9/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on ollut aiempia seksikumppaneita, kynnys pettää ja/tai jättää on huomattavasti matalampi kuin kokemattomalla, joka ei edes voi tietää miestään paremmasta, kun ei ole minkäänlaisia vertailukohteita. Kokematon nainen tuskin edes uskaltaisi pettää saati jättää, koska hänellä mitä todennäköisimmin on todella huono itsetunto, etenkin mitä hänen naiseuteen ja seksuaalisuuteen tulee.

Ei kyllä pidä paikkaansa. En ala väittämään, että asia on juurikin toisinpäin, mutta ensinnäkin kokematonkin voi tietää mitä on hyvä seksi ja millainen ei ole. Siinä on katsos mittarina se oma nautinto. Jos sitä ei saa, niin into etsiä muualta nousee. Eikä kokemattomalla välttämättä ole ajatus, ettei kelpaa kellekään, vaan hän voi etsiä nimenomaan miestä, jonka kanssa saa tuntea tulevansa erityisen hyväksytyksi, mikäli asiassa jotain traumaisuutta on, niin että jos ei saa kanssasi tuntea itseään erityisen hyväksytyksi, sinä lennät kuin leppäkeihäs kun tällainen uros kävelee vastaan.

Ja jos on kyse suht nuoresta naisesta niin joskushan joku on aina hänelle ensimmäinen, jatkosta se ei vielä ennusta mitään. Vanhemman kokemattoman kohdalla taas syyt varioivat, miksi on kokematon, mutta omani selostin ylempänä ja sinä epäempaattiselle kuulostavana tapauksena olisit ollut minulle korkeintaan joku, jonka hyväksymistaso käydään tsekkaamssa tarkemmin ja kun se ei vastaa odotuksia, niin hei hei.

Vierailija
10/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuus johtuu huonosta itsetunnosta, johon liittyy myös pelko, joka tehokkaimmin estää pettämisen ja jättäminen. Sehän on tutkittu, että aiemmat erot laskevat kynnystä erota uudestaan. Ap

Toki, jos seksi on tajuttoman huonoa, niin ei sellaseen kannata jäädä. Tosin itse testaan miehen sänkytaidot ennen seurustelua.

Vierailija
11/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä teoriaa. Linkki tutkimuksiin?

Vierailija
12/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää nyt jo kumpaa mieltä te palstalaiset olette.

Ei tämä ole mikään mielipidekysymys. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä todennäköisemmin pettää.

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-num…

Vierailija
13/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen, että se nainen on voinut olla niissä se jättäjä?

9

Vierailija
14/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään mielipidekysymys. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä todennäköisemmin pettää.

Niin eikä tuossakaan ole kyse ei-pettävien naisten huonosta itsetunnosta tai pelokkuudesta. Pikemminkin siitä, että eivät kaipaa kokemuksia sinänsä tai irtoseksiä, vaan ottavat kaikki ihmissuhteensa niin vakavasti, että harrastavat seksiä lähinnä vain seurustelusuhteissa, jotka nekin ensin punnitaan niihin ryhtymistä. Ja löytävät itselleen sopivan kumppanin suht ensimmäisten joukosta, niin ei synny useita seksikumppanuuksia. Eikä tarvitse pettää.

Vierailija
15/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos linkistä! Olen siis TÄYSIN oikeassa. Kerroin vain, mitä syitä asian taustalla on: huonoa itsetuntoa ja pelkoa. Ap

Vierailija
16/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessa ei tutkittu naisten itsetuntoa ja pelokkuutta. Mistä muista syistä kukaan haluaisi elää ilman laajoja seksikokemuksia? Ap

Vierailija
17/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt. Mitä muita syitä kuin huono itsetunto ja pelko voi olla siihen, että ottaa kaikki seurustelusuhteet niin vakavasti, ettei niitä kerry elämässä kuin yksi? Varmastikaan se yksi suhde ei ole alusta loppuun tyydyttävä ja onnellinen, mutta koska huono itsetunto ja pelko, siihen jää. Ap

Vierailija
18/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksessa ei tutkittu naisten itsetuntoa ja pelokkuutta. Mistä muista syistä kukaan haluaisi elää ilman laajoja seksikokemuksia? Ap

Jos on vaikkapa nirso, tai elämänkumppani löytyy jo 15-vuotiaana?

Vierailija
19/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että kokematon ei petä yhtä helposti, mutta kannattaako sellainen ottaa siltikään? Ainakaan kokemattomuuden takia? Eiköhän kuitenkin ole parempi, että kumpikin osapuoli suhteessa on suht samalla tasolla niin itsetunnoltaan kuin motiiveiltaan. Itse en jaksaisi päivääkään tuollaista pelokasta kontrollifriikkiä, jolta ap vaikuttaa.

Vierailija
20/62 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole oikeassa, nuo syysi ovat jostain 70-luvulta. Huono seksuaalinen itsetunto sitäpaitsi tekee naisesta surkean seksikumppanin sängyssä, sitäkö sä haluat? Vai kuvitteletko sä olevasi joku joka antaa toiselle juuri sen hänen kaipaamansa hyväksynnän? No, entäs sitten jos olisitkin ja nainen on haistanut tämän ja se on lähinnä se syy, miksi päätyy sinun seuraasi (kun muut ei huoli tai nainen kokee niin), niin jos parannat naisen seksuaalisen itsetunnon, niin hän alkaa etsiä sitten sitä itselleen MUIISSAKIN asioissa sopivampaa kumppania.

Eli vaihtoehtosi ovat: surkea kumppani sängyssä tai kumppani, joka mahdollisesti haluaa vaihtaa sinut parempaan löydettyään itsetuntonsa.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän