Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipuistojen tuulipukumammat !

Vierailija
26.11.2015 |

Joka kerta kun vaunuillaan puiston läpi, tönöttää siellä muutama kulahtaneeseen tuulipukuun pukeutunut mamma joku nolo lastenkuosinen pipo päässä. Herää aina kysymys että mitä helvettiä ?! En usko että ovat siltä näyttäneet aina tai jos ovat niin kuka hitto on ne raskaaksi pannut... Sään mukaisesti voi pukeutua siistimminkin. Ja ei, en itse ole koko ajan tällättynä, en edes muista milloin olisin meikannut tai käyttänyt hiusten kanssa aikaa viittä minuuttia pidempään, mutta pukeudun sentään ihan samoin kun ennen lastakin. Ei ihme että täälläkin valitetaan kun miehet aina pettää...säälittää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kuoripuku, Peak Performansen. Jumangeuda että se oli kallis, mutta on kyllä ollut hintansa väärti.

Minä olen lapsesta asti inhonnut kylmää ja märkää, mutta sen sijaan että olisin jäänyt sisälle, olen pukeutunut sään mukaan aina. Jopa teini-ikäisenä 90-luvulla minulla oli pipo päässä. Pidin itseäni jo silloin fiksuna :)

Toki kaikki ulkoiluvaatteenikin ovat tyyliin mukaisia, mutta se, kelpaako tyyliin muille on yks hailee.

Vierailija
42/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kuoripuku, Peak Performansen. Jumangeuda että se oli kallis, mutta on kyllä ollut hintansa väärti.

Minä olen lapsesta asti inhonnut kylmää ja märkää, mutta sen sijaan että olisin jäänyt sisälle, olen pukeutunut sään mukaan aina. Jopa teini-ikäisenä 90-luvulla minulla oli pipo päässä. Pidin itseäni jo silloin fiksuna :)

Toki kaikki ulkoiluvaatteenikin ovat tyyliin mukaisia, mutta se, kelpaako tyyliin muille on yks hailee.

No varmasti oli kallis:-) Onhan nykyään tosi tyylikkäitä ulkoiluvaatteita etenkin nuo kalliimmat. Pärjäätkö ihan kaatosateessakin sillä kuoripuvulla kuivana ja lämpimänä? Mulla on vain halpa tuulipuku joka ei ole erityisen tyylikäs eikä todellakaan pidä vettä joten sateessa on kaksi vaihtoehtoa, pysyä sisällä tai kastua ja palella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuulipukuja enää saa? Ulkoilupukuja kyllä näkyy kaupoissa mutta että vanhoja tuulipukuja.

Öööh? Etkö ole koskaan käynyt urheilukaupassa tai tavaratalon ulkoiluosastolla? Sieltähän niitä saa. Mulla esim. on melkein uusi Raiskin tuulipuku. Kangas on kevyttä mikrokuitua joka pitää tuulta ja hylkii vettä. Mutta se ei näytä sellaiselta "muoviselta" kuten nuo 90-luvun tuulipuvut. Ehkäpä siksi et ole sniitä huomannut.

Vierailija
44/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pyytää miestä ostamaan mulle turkki, 15cm koroilla olevat saappaat, silarit, 20cm tekohiuksia, helvetilliset irtoripset, kunnon tekokynnet, huuliin täytettä, ja sanoa syyksi että kehtaa mennä lapsen kanssa puistoon ja sit sun ei tarvi katella muita, vai miten se nyt menikään?!

Vierailija
45/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44: Mies varmaan lähtisi saman tien katselemaan halvempaa vaimoa jos tuo listan hänelle esittäisit;-)

Vierailija
46/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44: Mies varmaan lähtisi saman tien katselemaan halvempaa vaimoa jos tuo listan hänelle esittäisit;-)

Siksipä kuljen verkkareissa/ tuulipuvussa, hiukset sojottaen ;) Silti olen mieheni silmissä seksikäs :) ja paree et oonki, 3 lasta oon hälle väsänny! Yhteensä 5 lasta mulla, ni ei tässä enää mikään missi voi ollakaan:D

Vierailija
47/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ranskalaiset pukevat lapselleen leikkipuistoon villakangasduffelin, valkoisen paidan, villakangashousut ja nahkakengät. Samoin kuin vanhemmat. Siistejä vaatteita, mutta eihän nuo ole mitään leikkipuistovaatteita. Tyylikäs ihminen hallitsee tilannepukeutumisen. Jos minä leikin lapseni kanssa hiekkalaatikolla, minulla on ASIANMUKAISET vaatteet siihen. Burberryn duffelilla ja Bruno Magleillani on ihan eri käyttötarkoitus.

Ihminen, joka ei uskalla pukeutua niin kuin haluaa (toisia loukkaamatta), on muutenkin lasikaappieläjä. Ei uskalla elää, vaan ajattelee koko ajan, että "Mitähän muut ajattelevat?". Säälittäviähän he juuri ovatkin.

Vierailija
48/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu näin ja näin aina miestäsi varten etti miehesi petä! Uskomatonta :DD elämä onkin vaa miehiä varten ja miehet haluaa laittaa naisensa paksuks ja saada lapsia ainakin jotkut ja turha sillon valittaa jos mami ei ole aina parhaimmillaan.  Aika jännä et jatkuvasti laittautuneitakin naisia vaan petetään ihan yhtälailla.

Vierailija
49/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perhetyöntekijä ja saatan ulkoilla 6h päivässä , työnantaja ei kustanna vaatteita, joten voit kuvitella että vedän niskaani ne kulahtaneet kuteet koska niitä joutuu pyörittämään pyykissä joka päivä,pääasia että hoidan työni kunnialla

Vierailija
50/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen tuulipukuhan ei pidä vettä eikä täysin tuultakaan. Onko teillä vielä sellaisia oikeasti käytössä vai ovatko nämä tuulipuvut pikemminkin ulkoilupukuja jotain teknistä veden- ja tuulenpitävää materiaalia? Päällepäinhän niitä on vaikea erottaa toisistaan.

Vierailija
51/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa miettii miehen kannalta niin onhan se mukavampaa kun puistosta tulee kuivana ja lämpimänä veden ja tuulenpitävään ulkoilupukuun pukeutunut oloonsa tyytyväinen nainen kuin huonosti vettä ja tuulta kestäviin vaatteisiin pukeutunut läpimärkä, viluinen ja kiukkuinen eukko.

Vierailija
52/52 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tonne myrskyyn tulisi mieleenkään lähteä ilman kunnollista tuulipukua. Toi hyytävä tuuli menee trenssistä tai villakangastakista tosi helposti läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi