Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkipuistojen tuulipukumammat !

Vierailija
26.11.2015 |

Joka kerta kun vaunuillaan puiston läpi, tönöttää siellä muutama kulahtaneeseen tuulipukuun pukeutunut mamma joku nolo lastenkuosinen pipo päässä. Herää aina kysymys että mitä helvettiä ?! En usko että ovat siltä näyttäneet aina tai jos ovat niin kuka hitto on ne raskaaksi pannut... Sään mukaisesti voi pukeutua siistimminkin. Ja ei, en itse ole koko ajan tällättynä, en edes muista milloin olisin meikannut tai käyttänyt hiusten kanssa aikaa viittä minuuttia pidempään, mutta pukeudun sentään ihan samoin kun ennen lastakin. Ei ihme että täälläkin valitetaan kun miehet aina pettää...säälittää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun farkut ja korkkarit ovat epämukavat sekä kylmät leikkipuistossa seisoskeluun ..! Ja meikata ei viitsi,kun nokka sekä silmät vuotavat kilpaa tuulessa.

Vierailija
22/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tuulipukua haan Haglöfsin kuoripuku, onko se sama asia vai?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuulipuku sitten pitävämpi tuulta ja sadetta vastaan kuin esim. farkut ja joku siisti takki?

Vierailija
24/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sama asia. Vai mitä eroa siinä muka on tuulipukuun?

Vierailija
25/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma normityylini on minihame-korkkarilinjaa, mutta leikkipuistoon laitan TOPPAHOUSUT, koska en halua jäätyä hiekkalaatikon reunalle. Ihan sama, vaikka pillifarkuissa ja Converseissa tärisevät mammat katsoisivatkin kieroon.

Vierailija
26/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu hyvä! Älä jaksa enää tätä! Pliis! Lenitakin on ollut hiljaa tennissukista ja sandaaleista viimeiset parikymmentä vuotta, etkö jo sinäkin voisi? Pidä vaikka Risto-Mattia hyvänä, kun tuo öyhötys pääsee yllättämään.

Vierailija
27/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun luin tämän. Täytyy huomenna lähteä muksun kanssa puistoon stiletot jalassa ja minihame päällä. Hiukset täytyy suoristaa ja kunnon meikki laittaa . Kai turkisjakku sallitaan, onhan sentään marraskuu. Sateenvarjo ei ole desingia, ihan vaan marketista ostettu, mutta kai se pimeässä räntäsateessa kelpaa, ennenkuin saan säästettyä LV-sateenvarjoon. Kylmästä viis-pääasia että muut mammat ei ajattele, että mikä juntti lastaan ulkoiluttaa epäsopivissa asusteissa

Vierailija
28/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niitten lasten kanssa pitäis edes leikkiä? Mulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
29/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun vaunuillaan puiston läpi, tönöttää siellä muutama kulahtaneeseen tuulipukuun pukeutunut mamma joku nolo lastenkuosinen pipo päässä. Herää aina kysymys että mitä helvettiä ?! En usko että ovat siltä näyttäneet aina tai jos ovat niin kuka hitto on ne raskaaksi pannut... Sään mukaisesti voi pukeutua siistimminkin. Ja ei, en itse ole koko ajan tällättynä, en edes muista milloin olisin meikannut tai käyttänyt hiusten kanssa aikaa viittä minuuttia pidempään, mutta pukeudun sentään ihan samoin kun ennen lastakin. Ei ihme että täälläkin valitetaan kun miehet aina pettää...säälittää.

Pienesti pinnallinen vai katkeroitunut ihminen. Onneksi ei päästä miesten pään sisälle/ajatuksiin kii. Kyllähän ne niitä maailman kauneimpiakin pettää eli oliko tässä aloituksessa oikeen päätä ja häntää saati sitten punaista langanpätkää.:) Syvempiä ajatuksia kehiin aloituksiin neidit tai jotain tolkkua, kiitos!:)

Vierailija
30/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän ikäisiä te tuulipukuihin pukeutuvat olette ? Eläkkeellä jo ? Kai miehellä on samanlainen ? :D

Mä olen 22v. Ja ei, miehelläni ei ole samanlaista ulkoiluasua.

T. Se vela

25v eikä mies ole kyllä ikänä sanallakaan sanonut etten tuulipukuun voisi pukeutua. Olen kyllä muutaman kerran kysynyt että haluaisko et laitan kauppa matkalle jotain muuta. Ei ole vielä ikinä pyytänyt vaihtamaan vaatteita. Mies kyllä pukeutuu paljon paremmin mutta ei ole tippaakaan pinnallinen. En mä sentään se tuulipuku päällä sängyssä oo.

Vierailija
31/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitten varatut miehet tulee pienien lapsiensa kanssa leikkipuistoon iskemään tuulipuku naisia. Mulle on ainakin flirttailtu aivan törkeästi vaimon silmän välttäessä. Kävin usein puistossa edellisen mieheni tyttären kanssa ja heti kun miehet varatut ja vapaat kuuli ettei tyttö kutsu mua äidiksi alkoi armoton flirttailtu ihan sama mitä päällä oli. Että ehkä se tuulipuku ei ole ongelma ollenkaan.

Vierailija
32/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tuulen- JA sateenpitäviä teknisiä takkeja aikuisillekin. Samoin kuin lapsille. Ei ole pakko mihinkään kumitakkiin pukeutua. Ei sillä, että niissäkään mitään vikaa olisi. 

Ennen lapsia sitä ihmiset miettivät enemmän ulkonäköä, ja lapsien jälkeen käytännöllisyyttä. Toki nuo kaksi voidaan yhdistää, mutta ei ne säänkestävät vaatteet ja asusteet yleensä mitään muotiluomuksia ole. Miksi tarvisikaan olla. Äidit ei kauheasti ehdi peilailemaan itseään ja lapsille se nyt on ihan se ja sama mitä äitillä on päällä. Miksi pitäisi välittää satunnaisen ohikulkijan mielipiteestä. Ja jos oma mies on yhtään älykäs, hänkin arvostaa naisen käytännöllistä pukeutumista eikä ulkonäköä.

Vierailija
33/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan nyt tuulipukumammat että millaista materiaalia ne teidän tuulipukunne ovat? Kun aina niitä perustellaan säänmukaisella pukeutumisella niin pärjäättekö niillä oikeasti säällä kuin säällä? Kyllä mulla ainakin tuulipuvusta menee vesisade läpi ja peppu kastuu märällä puiston penkillä joten jos haluaisi välttämättä mennä sateeseen ja tuuleen ulos niin sadepukuhan se olisi oltava.

Vierailija
34/52 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyneet perheenäidit ei pukeudu leikkipuistoon lähtiessä miestä miellyttääkseen ja sinua säälittää ne äidit? Tiedä, ketä tässä säälisi...

Vierailija
35/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla. Kuinka hyvin Haglöfsin kuoripuku pitää vettä? Työpaikan ikkuna antaa suoraan vastakkaiseen leikkupuistoon joka oli kaatosateella tyhjentynyt tuulipukumammoista sillä eihän meidän tuulipuvut pidä kaatosadetta.

Mutta sitten ikkunan edestä käveli nainen lapsen kanssa ja kääntyi puistoon. Naisella oli päällään Haghlöfsin kuoripuku. Huppu oli päässä ja se aivan valui vettä kuten koko takin yläosakin. Hän leikki puistossa lapsen kanssa kaikessa rauhassa eikä vaikuttanut yhtään tuskaiselta vaikka vettä satoi aivan kaatamalla. Eikö hän siis kastunutkaan läpimäräksi? Onko Haghlöfsin kuoripuku täysin vesitiivis niin ettei kaatosadekaan pääse siitä läpi? Noin puoli tuntia he olivat puistossa ja sitten lähtivät rauhalliseen tahtiin kävelemään eteenpäin.

Mulla itsellänikin on kyllä kosteussuojattu hupullinen tuulipuku jolla pärjään useimmat sadekelin ulkoilut. Mutta jos aivan kaatamalla sataa niin kyllä se sitten tulee läpi, ensin saumoista ja kun kangas likoaa kunnolla niin sitten vesi menee myös itse kankaan läpi.

Vierailija
36/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkäähän nyt ap:ta, sillä on nyt joku henkilökohtainen kriisi menossa oman olemuksensa ja ulkonäkönsä kanssa selkeästi. Ei tällainen aloitus mistään muusta kerro sillä onnellisilla ja itsevarmoilla ihmisillä ei ole halua nostaa itseään jalustalle ja vertailla jokaiseen jalankulkijaan. :) Haleja ap, jos yhtään helpottaa niin aina löytyy sinua rumempiakin ihmisiä, vaikka löytyy niitä vielä kauniimpiakin (sisäisesti myös), joihin oma miehesi haluaa taas vaihtaa sinut. <3

Vierailija
37/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen pikemminkin sitä miksi heillä on aina tuulipuvut päällä vaikka sataisi aivan kaatamalla? Eikö aikuiset ihmiset osaa pukea itselleen sadeasua? On varmaan sitten tosi hauskaa läpimräkänä telkuta siellä lapsiensa kanssa.

Siis mitkä ihmeen tuulipuvut siellä on ihmisillä? Saako mistään edes enää mitään tuulipukuja á la 80's. Nehän on teknisiä materiaaleja mitkä pitää lämpimänä ja kuivana. Näyttää ehkä skeidalta mutta ajaa tarkoituksensa.

Mistä ihmeen rinnakkaistodellisuudesta ihmiset täällä kirjoittelee viestejään.

Vierailija
38/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista materiaalia tuulipuvut olivat 80-luvulla? Voitko kertoa kun mä olen niin nuori;-) 90-luvulla mulla oli jo sellaisia liukkaita esim. Rukkan tuulipukuja.

Vierailija
39/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuulipukuja enää saa? Ulkoilupukuja kyllä näkyy kaupoissa mutta että vanhoja tuulipukuja.

Vierailija
40/52 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun miestä miellyttääkseni sitten vaikka makkarissa. Luulisin että tulisi jopa sanottavaa jos lähtisin juoksutrikoissa ja jossain korkkareissa pyllistelemään puistoon.

Puistossa olen lastani varten, silloin on tärkeintä mukavuus ja käytännöllisyys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä