Itkin äsken tämän maan vuoksi

Vierailija

Ei ole syytä juhlia itsenäisyyttä, koska sellaista ei ole. Itkin, koska kaunis ja hyvä maa elää on pilattu. Itkin kaikkien tyttöjen puolesta, jotka joutuvat kokemaan pahuutta vieraiden julmien tekojen vuoksi.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Minä itkin jo puolitoista kuukautta sitten. En muista tarkkaan, mikä tapahtuma sen aiheutti, niitä on jo niin paljon. Ensimmäistä kertaa tulee ihan järkyttävä itsenäisyyspäivä. Miten sitä voi juhlia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole syytä juhlia itsenäisyyttä, koska sellaista ei ole. Itkin, koska kaunis ja hyvä maa elää on pilattu. Itkin kaikkien tyttöjen puolesta, jotka joutuvat kokemaan pahuutta vieraiden julmien tekojen vuoksi.
Vaikutat pelokkaalta hintiltä ja sellaisia maamme ei kaipaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soviet Finlandia siis kaipaatte takaisin... hyi saatana!

Ihan vaan Suomi ennen vuotta 2015 kelpaisi. Tosin ei tässä joku Victoria's Secret-myymälän tulo paljoa kiinnosta tai lohduta, jos globalisaation hinta on tämä.

Vierailija

Mä itken vasta itsenäisyyspäivänä, kun sytytän kynttilän Suomen muistolle. Vähän kyllä jo itketti, kun jouduin kieltään 16v tyttären iltalenkit pururadalla.

Vierailija

Ei helevetti mitä apinoita olette. Koskaan ei ole eletty soisessa maassamme parempia aikoja kuin nyt. 87 vuotta olen elänyt ja tiedän tämän. Ennen ei maristu vaan tehtiin 11h päiviä kovalla savotalla ruokapalkalla.

Kärnä-Ossi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä itken vasta itsenäisyyspäivänä, kun sytytän kynttilän Suomen muistolle. Vähän kyllä jo itketti, kun jouduin kieltään 16v tyttären iltalenkit pururadalla.

Itse juoksen lapseni kanssa. Mukavampi juosta kaksin kuin yksin. Välillä kolmestaan kun faijakin on mukana. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti mitä apinoita olette. Koskaan ei ole eletty soisessa maassamme parempia aikoja kuin nyt. 87 vuotta olen elänyt ja tiedän tämän. Ennen ei maristu vaan tehtiin 11h päiviä kovalla savotalla ruokapalkalla.

Kärnä-Ossi

Oletko kaljuuntuva yksinkertainen Ukko?

Vierailija

Niin oikeistolaisuus pelottaa. Markkinatalous vaatii globalisaation. Saadaan suuremmat tullittomat markkinaalueet. Myös firmojen siirtely ja sen mukana joustava työvoiman liikkuvuus on tärkeä. Siitä ei ole paluuta. Ihan turha inistä. Nyt vain pitää sopeutua muutoksiin ja muuttaa ajattelutapaa kapitalistiseen suuntaan. Sosialismi on mennyttä aikaa, joten turhaa kaipaatte "vahoja hyviä (sekatalousjärjestelmä)aikoja"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin oikeistolaisuus pelottaa. Markkinatalous vaatii globalisaation. Saadaan suuremmat tullittomat markkinaalueet. Myös firmojen siirtely ja sen mukana joustava työvoiman liikkuvuus on tärkeä. Siitä ei ole paluuta. Ihan turha inistä. Nyt vain pitää sopeutua muutoksiin ja muuttaa ajattelutapaa kapitalistiseen suuntaan. Sosialismi on mennyttä aikaa, joten turhaa kaipaatte "vahoja hyviä (sekatalousjärjestelmä)aikoja"
Haluaisitko suomeen lisää afrikkalaisia ja arabeja?

Vierailija

Niin määkin teen, mutta aina en kerkiä seuraks ja kavereita ei lenkkeily kiinnosta.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse juoksen lapseni kanssa. Mukavampi juosta kaksin kuin yksin. Välillä kolmestaan kun faijakin on mukana. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat