Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkin äsken tämän maan vuoksi

Vierailija
26.11.2015 |

Ei ole syytä juhlia itsenäisyyttä, koska sellaista ei ole. Itkin, koska kaunis ja hyvä maa elää on pilattu. Itkin kaikkien tyttöjen puolesta, jotka joutuvat kokemaan pahuutta vieraiden julmien tekojen vuoksi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaukana itsenäisestä valtiosta ollaan kun asiat päättää joku saksalainen :P

Vierailija
2/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itkin jo puolitoista kuukautta sitten. En muista tarkkaan, mikä tapahtuma sen aiheutti, niitä on jo niin paljon. Ensimmäistä kertaa tulee ihan järkyttävä itsenäisyyspäivä. Miten sitä voi juhlia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soviet Finlandia siis kaipaatte takaisin... hyi saatana!

Vierailija
4/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 1917-2017. RIP

Vierailija
5/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tämä itsenäisyyspäivä on erilainen. Taivas tietää, millaisia ovat tulevat.

Vierailija
6/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syytä juhlia itsenäisyyttä, koska sellaista ei ole. Itkin, koska kaunis ja hyvä maa elää on pilattu. Itkin kaikkien tyttöjen puolesta, jotka joutuvat kokemaan pahuutta vieraiden julmien tekojen vuoksi.

Vaikutat pelokkaalta hintiltä ja sellaisia maamme ei kaipaa.

Vierailija
7/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soviet Finlandia siis kaipaatte takaisin... hyi saatana!

Ihan vaan Suomi ennen vuotta 2015 kelpaisi. Tosin ei tässä joku Victoria's Secret-myymälän tulo paljoa kiinnosta tai lohduta, jos globalisaation hinta on tämä.

Vierailija
8/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken vasta itsenäisyyspäivänä, kun sytytän kynttilän Suomen muistolle. Vähän kyllä jo itketti, kun jouduin kieltään 16v tyttären iltalenkit pururadalla.

Vierailija
9/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti mitä apinoita olette. Koskaan ei ole eletty soisessa maassamme parempia aikoja kuin nyt. 87 vuotta olen elänyt ja tiedän tämän. Ennen ei maristu vaan tehtiin 11h päiviä kovalla savotalla ruokapalkalla.

Kärnä-Ossi

Vierailija
10/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi 1917-2017. RIP

Suomi 1917-1995 rip

Vierailija
11/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itken vasta itsenäisyyspäivänä, kun sytytän kynttilän Suomen muistolle. Vähän kyllä jo itketti, kun jouduin kieltään 16v tyttären iltalenkit pururadalla.

Itse juoksen lapseni kanssa. Mukavampi juosta kaksin kuin yksin. Välillä kolmestaan kun faijakin on mukana. 

Vierailija
12/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti mitä apinoita olette. Koskaan ei ole eletty soisessa maassamme parempia aikoja kuin nyt. 87 vuotta olen elänyt ja tiedän tämän. Ennen ei maristu vaan tehtiin 11h päiviä kovalla savotalla ruokapalkalla.

Kärnä-Ossi

Oletko kaljuuntuva yksinkertainen Ukko?

Vierailija
13/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oikeistolaisuus pelottaa. Markkinatalous vaatii globalisaation. Saadaan suuremmat tullittomat markkinaalueet. Myös firmojen siirtely ja sen mukana joustava työvoiman liikkuvuus on tärkeä. Siitä ei ole paluuta. Ihan turha inistä. Nyt vain pitää sopeutua muutoksiin ja muuttaa ajattelutapaa kapitalistiseen suuntaan. Sosialismi on mennyttä aikaa, joten turhaa kaipaatte "vahoja hyviä (sekatalousjärjestelmä)aikoja"

Vierailija
14/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oikeistolaisuus pelottaa. Markkinatalous vaatii globalisaation. Saadaan suuremmat tullittomat markkinaalueet. Myös firmojen siirtely ja sen mukana joustava työvoiman liikkuvuus on tärkeä. Siitä ei ole paluuta. Ihan turha inistä. Nyt vain pitää sopeutua muutoksiin ja muuttaa ajattelutapaa kapitalistiseen suuntaan. Sosialismi on mennyttä aikaa, joten turhaa kaipaatte "vahoja hyviä (sekatalousjärjestelmä)aikoja"

Haluaisitko suomeen lisää afrikkalaisia ja arabeja?

Vierailija
15/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin määkin teen, mutta aina en kerkiä seuraks ja kavereita ei lenkkeily kiinnosta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juoksen lapseni kanssa. Mukavampi juosta kaksin kuin yksin. Välillä kolmestaan kun faijakin on mukana. 

Vierailija
16/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla suomalainen tänään. Muutama viikko sitten oli toisin. Keväällä tällaisee  paskaan moni ei edes uskonut, vaan oli "unelma"-konsertteja ja muuta aivopesua.

Jotkut varoitteli, ne herjattiin rasisteiksi ja natseiksi.

Nyt alkaa olla sellainen tilanne, josta ei näy montakaan ulospääsyä, todennäköisesti mellakat ja autonpolttamiset tulee jo tänä talvena Suomeen.

Kaikki tämä Sipilän ja Stubbin takia. 

Alkaa olla yleislakon aika, rajat kiinni ja pikäkäännytykset maassa oleville.

Paperittomat kaikki heti ulos. Mitään rahoja ei anneta mukaan.

Maassa ennestään olevista kotimaassaan matkailleet palautetaan, koska voi matkailla, on siis turvallista.

Raiskauksesta aina vähintää 2 vuoden ehdoton vankeus, pedofiiliasta vähintään 6 vuoden vankeus, ihan minimissään. Maksimit 20v ja pedofiileille maksimia ei lainkaan, vaan laitossijoitus mielisairaalaan tuomion jälkeen.

Aloitetaan näistä.

Vierailija
17/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä autoja uutisten mukaan tänä syksynä jo poltettu eri puolella Suomea.

Vierailija
18/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen vuodelta 2014 maaliskuusta, itkitkö jo silloin? Mikähän tässä suomalaisessa kansanluonteessa on vikana?

Tutkimus: Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkimus--suomi-on-naisille-eu-n-toiseksi-vakivaltaisin-maa/3053572

Vierailija
19/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ahmedille ja Muhammedille kelpaa äiti ja tytär.

Vierailija
20/39 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen vuodelta 2014 maaliskuusta, itkitkö jo silloin? Mikähän tässä suomalaisessa kansanluonteessa on vikana?

Tutkimus: Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutkimus--suomi-on-naisille-eu-n-toiseksi-vakivaltaisin-maa/3053572

Johtuu liiallisesta alkoholin käytöstä.