7v tytöllä jatkuvasti legginsit puhki !

Vierailija

Alan olla kyllästynyt tähän ja myös hämilläni, sillä muiden lapsille näin ei tunnu käyvän :O
Kun ostan legginsit, kuukauden sisään polvessa tai reidessä on reikä!
En oikein usko, että meille voi osua jatkuvasti maanantaikappaleita, joten missä sitten syy?
Harmittaa tämä rahameno ja tytärtä harmittaa myös

Kommentit (12)

Vierailija

Kuulostaa siltä ettei sen ikäisille edes yritetä tehdä laadukkaita vaatteita. Itse varmaan kysyisin tytöltä jos haluaisi mielummin käyttää hameita sukkahousujen kanssa tai housuja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
7-vuotiaalla legginsit? Ei ole ihan soveliasta mielestäni.. Pue pikkutytölle pikkutytön vaatteet eikä pelkkiä alushousuja.

M27

mahdatkohan nyt sekoittaa asioita?
Legginsit eivät näy läpi tai ole mitenkään "alusvaatemaiset"

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7-vuotiaalla legginsit? Ei ole ihan soveliasta mielestäni.. Pue pikkutytölle pikkutytön vaatteet eikä pelkkiä alushousuja.

M27

Ap

Niin ne ovat siis alushousut, jotka luokitellaan housuiksi, mutta alushousut ne ovat ja aika ihon myötäiset.

Vierailija

Henkkamaukan legginssit näkyvät ainakin läpi.
Ne on kaikki tosi huonoja. Olen ostanut halpoja sekä kalliita ja kaikkiin tullut hetkessä reikä, vaikka en kontata enkä leiki lattialla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaihtaisit suosiolla collareihin?

Valittaa että kuumat ja rumat ... tosin eipä kukaan muukaan tuntemani pikkutyttö käytä kolitseja!leggarit pitkismäisyydessään sujahtavat hyvin toppahousujen alle :-)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Henkkamaukan legginssit näkyvät ainakin läpi.
Ne on kaikki tosi huonoja. Olen ostanut halpoja sekä kalliita ja kaikkiin tullut hetkessä reikä, vaikka en kontata enkä leiki lattialla.

No meillä on Henkkamaukalta, Ellokselta, Zalandolta.

turhauttavaa kuunnella itkua, kun esim. 2 viikkoa aikaisemmin ostetuissa iiiihanissa My Little Pony-legginseissä on reikä :-(

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M27

Ap

Niin ne ovat siis alushousut, jotka luokitellaan housuiksi, mutta alushousut ne ovat ja aika ihon myötäiset.

Ihonmyötäiset legginssit menevät kätevästi ulkohousujen lahkeisiin, eivät jää kiinni paikkoihin eikä niissä tule kuuma. Mitä pienen lapsen pitäisi löysillä vaatteilla itsestään "kätkeä"?

Vierailija

Mistä olet ostanut, minkä merkkiset ja mikä paksuus?

Rakastan legginssejä myös juuri siksi että ulos mentäessä saan ulkohousut kevyesti töissä päälle. Paksuudella on paljon väliä.

Vierailija

Mä oon aina sanonut, et meidän tytöllä on terävät polvet 😀 Harrastaa voimistelua, joissa legginssit treenivaate ja aina niistä on reiät polvissa. Ihan sama, onko kyseessä neljänkympin Piruetin tuote vai vitosen Henkkamaukka.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat