En laihdu vyötäröstä millään
Olen normaalipainoinen 172/64. En ole syönyt oikeastaan ikinä niitä pullia ja herkkuja y.m muita höttöruokia, ja liikuntaa olen harrastanut aina. Intervalleja, juoksua, kävelyä, lihaskuntoa ja myöskin pitänyt lepopäiviä. Tiedän ettei ongelmani ole suuri, mutta kun ärsyttää että vaatekokotaulukkojenkin mukaan lantioni on kokoa s, vyötärö l, yläkroppa m.:) Osta siinä sitten hyvin istuvia vaatteita. Hahaha
Ja sitten myös maha korostuu erittäin hyvin kun jalat ja kädet on treenatut, ja maha sellainen läskimakkara, tosi kivaa.
Olen yrittänyt järkevin keinoin laihduttaa sen pienemmäksi, mutta ei onnistu. esim 1000-1500 kalorin dietillä ja liikunnalla maha ei pienenen mihinkään. Sitävastoin se kuuluisa "reisivako" minulla on. En kyllä olisi edes halunnut sitä. En halua olla mikään riutuneen laihan näköinen, vaan sopusuhtainen ihminen. Hormoonidieettiä olen kokeillut, ei auta. Ylämaha kyllä jonkin verran muotoutui, mutta pahin kohta eli navan ympärys ei kavennut yhtään.
Jos jollain on jotain toimivaa ratkaisua niin kertokaa. Tällä hetkellä yritän 800 kalorin dieettiä ja vähennän liikunnan määrää. Aion kokeilla tätä 2 viikkoa. Vyötäröni on nyt navan kohdalta 84cm:(. Kyllä olen se kuuluisa omenavartalo, kylläkin ilman tissejä, hahahah
Kommentit (42)
Muistan lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan kaikkein toimivinta vyötärö"lihavuuteen" ja esim. 2-tyypin diabetesriskiin on intervallitreeni. Kokonaistreeniajaksi riitti jopa 20min n. 3krt viikossa, jos treenin aikana syke nousi useita kertoja tarpeeksi korkealle. Lenkkipolulle / portaisiin / kuntopyörään vaan kokeilemaan.
Magnesium auttaa puhdistamaan kortisolia elimistöstä. Googlaapa huviksesi.