Janottaa ja kusettaa hikoiluttaa.

Seuraa 
Liittynyt9.11.2015

Enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Masennusta minulla on usein ollut syksyisin, mutta nyt meni lähes koko kesä että en mitään jaksanut ja en ainakaan tunnistanut muita masennuksen oireita en vaan jaksa.
Alkoholi auttaa vähän muttta juuri sen jälkeen oireet ovat pahimmat. Voi olla että viikkoon en saa edes syötyä saati jaksaa ulos lähteä.
Ikää on 50 vuotta ylipainoinen en ole,mutta voisiko olla diabetes, veljelläkin on kakkostyypin diabetes. Varaan ajan perhelääkärille, mutta täällä ulkomailla, jossa en kieltä niin hyvin lääkäriä varten osaa olisi hyvä tietäää oireista enemmäm.
Diadetes lienee näkyy kyllä jo verikokeesta.
Olen samalla tavoin laiska ja saamaton kuin pahinmmissa masennuksissa, paitsi että mikään ei vituta, en vaan jaksa.
Voihan tuollaisia oireita tulla juomisestakin mutta en kyllä koko kesää ryypännyt.

Kommentit (7)

laiskuutta&vetelyyttä

Ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Kovin pitkään et voi alkoholin ja lääkkeen varassa roikkua vaan sun pitää ihan oikeasti itse pistää itsesi liikkeelle.

Vierailija

Kiitoksia vastanneille, pitää sinne lääkäriin mennä. Hirvittävää tosiaab ettö olin ennen energinen ja nyt ei jaksa kuin sängyssä maata.

Vierailija

Itse mainitsin gynelle 4-kymppisenä juuri tuosta hikoiluttamisesta, tuli sellaisia hikoilutuskohtauksia ja itse epäilin vaihdevuosia. Gyne totesi heti, että mittautapa verensokerisi. Ja diabeteshän se sitten oli, nyt lääkityksellä eikä enää tarvitse käydä kuutta kertaa yön aikana pissalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat