Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riita pikkujouluista..

Vierailija
25.11.2015 |

Tehtiin miehen kanssa muutama viikko sitten yhdessä päätös ostoksesta joka nieli meiltä ihan kivan summan rahaa, koska pikkujoulut olivat tulossa, sovimme yhdessä että molemmat jättävät ne väliin koska ovat aina iso rahareikä, jossa kustannettavaa on paljon itse. No, omani peruin hyvissä ajoin. Mieheni ilmoitti tänään että lähteekin la pikkujouluihin koska "ville ja kallekin" menevät. Suutuin koska pikkujouluihin tai lähinnä niiden kuluihin ei nyt ole vaan varaa ja luotolle ei viitsisi niitä ottaa. Olen kuuluma typerä ja lapsellinen. Olenko sitä tosiaan? Tässä on taas pari vaihtoehtoa, joko höllää ne pikkujoulunsa luotolle ja on tyytyväinen (ja suunniteltu budjetti heittää häränpyllyä) tai ei mene pikkujouluihin ja mököttää seuraavat 2 viikkoa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan pikkujouluissa kaikki itse. Firma ei maksa mitään. Firma onkin kunta.

Vierailija
22/26 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että sovituista pidetään kiinni. Mutta jos sun pikkujoulut on tyyliin ruokailu ravintolassa ja miehellä työnantajan kustantama matka eli ns. elämys jonka mies haluais niin ei ne samalla viivalla ole. Eli riippuu oisko bussilla Keravalle vai vkl Berliinissä. Työnantajan maksama hinta on vähän eri, siihen oma ohjelma ei voi taloutta kaataa.

Meillä on omat tilit vaikka ns yhteiset rahat mutta en kyllä joka satasta haluais miehelle selvittää enkå hänenkään ostoksiaan kieltää tai edes tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistään muusta ei voi säästää kuin miehen menoista????  ;D

Jos ei ole varaa vaikka 100 euron panokseen muutoin ilmaiseen menoon (tästähän on vain aloittajan oma kertomus) niin millä rahoilla niitä suuria hankintoja tehdään?

Vierailija
24/26 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on todella noin tarkkaa yhteisten rahojen osalta, niin kuinka aloittaja on jyvittänyt omien kosmetiikka- ja kuukautistuppokulujensa osuuden miehen hyväksi?

Provonkin voi tehdä taitavasti.

Vierailija
25/26 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maksetaan pikkujouluissa kaikki itse. Firma ei maksa mitään. Firma onkin kunta.

No ei olisi ainkaan minulle iso kynnys jättää tuollaista omakustannuspikkujoulua väliiin. Mielummin menisin vaimon kanssa kahdestaan juhlimaan, kuin työkavereiden kanssa.

t.mies

Vierailija
26/26 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti pikkujouluihin. Eipä asiasta sen enempää..

Ap