Minusta tuntuu että teen aina väärään aikaan jotain tai teen jotain luvatonta

Vierailija

Nykyisin tulee jostain syystä kauhean huono omatunto, jos en tee asioita kuten kaikki muutkin, esimerkkinä vaikka lähden töistä aikaisemmin ja työkaveri jää vielä, sitten mietin oisko minunkin pitänyt jäädä vaikka on sovittu muuta menoa, tulee jotenki sellainen tunne, että en saa kun tuokaan ei lähde.

Toinen esimerkki on vaikka jos olen vapaapäivänä kaupungilla niin ajattelen että luuleekohan nuo muut ihmiset että olen työtön tai miksi keskellä viikkoa käyn kaupungilla, eli taas en saisi kun kaikilla ei ole vapaata silloin.

Sama jos käyn viikolla vaateostoksilla, niin ajattelrn , että en saa käydä kun viikot pitää tehdä töitä ,
tai jos kesäloma koittaa niin minusta tuntuu etten saa mennä silloinkaan mihinkään kun pitää odottaa jos työ taas alkaa

Kommentit (2)

Vierailija

Olet siis TYÖN UHRI

Voi raukkaa. Mene terapiaan? Kyllä ihmisellä pitäisi olla muutakin elämää kuin työ, ja identiteetti joka ei perustu pelkkään työntekoon. 

Vierailija

Tajuat kuitenkin itse ettei tuossa ole mitään järkeä? Sinun pitäisi jotenkin yrittää päästä haitallisista ajatuksista eroon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat