riita pikkujouluista..

Vierailija

Tehtiin miehen kanssa muutama viikko sitten yhdessä päätös ostoksesta joka nieli meiltä ihan kivan summan rahaa, koska pikkujoulut olivat tulossa, sovimme yhdessä että molemmat jättävät ne väliin koska ovat aina iso rahareikä, jossa kustannettavaa on paljon itse. No, omani peruin hyvissä ajoin. Mieheni ilmoitti tänään että lähteekin la pikkujouluihin koska "ville ja kallekin" menevät. Suutuin koska pikkujouluihin tai lähinnä niiden kuluihin ei nyt ole vaan varaa ja luotolle ei viitsisi niitä ottaa. Olen kuuluma typerä ja lapsellinen. Olenko sitä tosiaan? Tässä on taas pari vaihtoehtoa, joko höllää ne pikkujoulunsa luotolle ja on tyytyväinen (ja suunniteltu budjetti heittää häränpyllyä) tai ei mene pikkujouluihin ja mököttää seuraavat 2 viikkoa..

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ja mieheni työpaikalta on vain muutama lähdössä joten ei ole edes kyse siitä että kaikki olisivat menossa ja hän jäisi ainoana pois.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuo talouteen enemmän rahaa?

Eikai tällä ole väliä, kun on kyse siitä mitä yhdessä sovittiin.

Ärsyttävää! Mutta mielestäni miehesi ei pitäisi mennä, koska niin jo sovitte.

Vierailija

Jaa, mun mielestä toi olisi aika mahdoton tilanne. Kertoo paljon miehen epäluotettavuudesta, lapsellisuudesta ja epäkunnioituksesta sua kohtaan. Et ole typerä ja lapsellinen, mies on. Tekisi mieli sanoa, että jätä se sika.

Vierailija

Miten pikkujoulut ovat rahareikä? Jokaisessa työpaikassani työnantaja on suurimman osan kuluista maksanut, omaa rahaa ei ole ollut pakko käyttää.

Vierailija

Kyllähän sillä nyt vaan on merkitystä, kumpi tuo talouteen enemmän massia, ja kumpi käy enemmän töissä. Ihan turha mouhota muuta.

Ja mikä oli tämä ostos? Pikkuvaimo tekee vissiin muutkin "yhteiset päätökset" jos pikkujouluistakin pitää tapella.

Vierailija

Mieheni on yleensä fiksu, järkevä ja toiset huomioonotttava. Miehenä kyllä ihana. Häneltö aloite tuli ostoksen tekoon, kävimne läpi rahatilanteen ja varsinkin joulunajan menot ja totesimme että jostain pitää karsia ja kun pikkujoulut eivät olleet alunperinkään niin "kiinnostavat", sovimme että ne jätetään väliin.
Mieheni pikkujoulut ovat kalliit, työnantaja maksaa matkan ja majoituksen mutta kaikki muu täytyy maksaa itse.. ja kun sinne on suunniteltu ohjelmaa joka maksaa niin eikai siitä ole sitten ainoana kiva jäädä ulkopuolelle..

Olisi tottakai ollut itsekin kiva mennä pikkujouluun mutta kun tuon hankintapäätös tehtiin yhdessä ja sovittiin että säästellään pikkujouluista niin vähän epäreilulta kyllä tuntuu..
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja tuo pikkujoulujen pitopaikka ei ole todellakaan mikään halpa paikka..
Ap

Ihmeelliset pikkujoulut miehelläsi. Onko pitopaikka Porvoossa?

Vierailija

Mies saisi mennä halutessaan pikkujouluun mutta osallistuisi hankintaankin samalla tavalla kuin alunperin on sovittu... säästää sitten muista menoistaan kuin pikkujoulusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat