Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä fantasioitte seksissä

pervo

Itselläni olisi se että olisi isotissinen blondi joka jaksaisi kanssani vaikka koko yön. Kaikkea suvaitsen paitsi ulosteleikkejä, urheilen paljon ja jaksan naida. Vaan se isotissinen blondi puuttuu. Että antaa tulla vaan niitä fantasioita :)

Kommentit (10)

Vierailija

Saako sua panna pebaan? Siinä minun fantasiani. Ja kun samalla vielä se isotissinen panisi minua strap- onilla, niin se toinenkin fantasia toteutui samalla. Kutsu minut luoksesi, kun olet löytänyt sen isotissisen. M37

Vierailija

Mulla on fantsuissa punapää tai plondi jotka osaisivat ratsastaa. Eihän vaimossani mitään  seksipuolessakaan  vikaa ole, mutta saahan sitä fantasioida eihän se mitään pettämistä ole. Mulla on sivistyksessäni aukkoja mikä tuo strappi onM50+.

Vierailija

Mä haluaisin, että sellainen xxl-nainen istuisi mun naamalle ja saisin nuolla pillua oikein kunnolla, orgasmiin asti. Samalla hän voisi ottaa multa suihin. Lopuksi kunnon pano takaapäin suurta persettä puristellen. Lastit laskisin sisään.

t. m-50

Vierailija

Mulla on fantasia, jossa menen täysin tuntemattoman naisen luo ja nainen käyttää mua seksileluna. Istuu kasvoille, nuolettaa pillunsa ja peppunsa. Nuolen hänelle monta orgasmia ja vihdoin saatuaan tarpeeksi hän käskee lähtemään pois luotaan. Nainen ei välitä yhtään mun nautinnosta, vaan olen pelkkä seksilelu ja jään siis itse kokonaan ilman.

Todellisuudessa en haluaisi kokeilla tätä ihan jo tautivaaran takia. Mutta ajatus tulla käytetyksi on tosi kiihottava.

Vierailija

Fantasia on olla monen naisen käsiteltävänä ja saisin naida heitä vittuun ja suuhun. Välillä heitä nuollen ja fistata heitä, lopulta ruiskisin smäidät heidän päälleen jonka jälkeen he alkaisivat lesboilemaan.

Aisuri mies

Vaimo jakais kireetä pimpsaansa koko yön vieraalle isomunaselle miehelle ja tulis aamul vast kotiin ihan naituna.

Vierailija

Fantasioin, että mulla olis timmi takapilluinen seksipeto kisuliini odottamassa, kun pääsen kotio. Siinä se tulis eteisessä jo vastaan ilman housuja punaiseen korsettiin pukeutuneena kiimaisena ja valmiina panemaan.

Sitten pyörittelisi tovin pyllyä keimaillen ja sanoisi, että ihanaa, kun isukki tuli jo kotio, kun olen jo niin kovin odottanu, aukaisisi sepalukseni ja vetoisi munan esiin. Sit tietty pyllistäisi paljastaen kiimasta turvonneen häpynsä ja ohjaisi kaluni sisäänsä.

Olis se vaan tosi mahtavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisesta naisesta joka panisi minua strapilla.

Mulla ihan sama, mut sillä naisella sais olla ihan oikea muna sen strapin tilalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat