Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyykö ihmisen seksuaalisuus ulospäin vaikka ei olisi seksuaalisessa tilanteessa?

Vierailija

Miten ihmisen olemuksesta voi päätellä onko hän seksuaalisesti halukas vaiko vähemmän halukas, jopa haluton?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ei valitettavasti. Tosi moni seksikkäänä pitämäni mies on osoittautunut hyvin vähä seksiseksi ja huonoksi sängyssä. :(

Vierailija

Palstan miesvihaajien mielipide =

miehillä on mielessä vain pillu ja naiset ovat aina uhreja.

Jos haluat muunlaisia vastauksia, olet väärällä foorumilla.

Vierailija

Kyllä sen aistii. Ihminenkin on eläin.
Jos on voimakasta seksuaalista viehätysvoimaa se huokuu ihmisestä. Sitä ei voi piilottaa, vaikka pukeutuisi jätesäkkiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi on varmaa: Huumorintajuiset ihmiset ovat parempia sängyssä kuin tosikot.

Joku tosikko ehti jo alapeukuttaa.

Vierailija

Joidenkin miesten näkemys tuntuu olevan, että jos nainen pukeutuu seksikkäästi ja on muutekin seksikkään näköinen miehen mielestä, hänen täytyy olla seksuaalisesti aktiivinen tai ainakin haluta seksiä. 

En sitten tiedä, miten tuohon pitäisi suhtautua... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten näkemys tuntuu olevan, että jos nainen pukeutuu seksikkäästi ja on muutekin seksikkään näköinen miehen mielestä, hänen täytyy olla seksuaalisesti aktiivinen tai ainakin haluta seksiä. 

No mun on kyllä myönnettävä, että on vähintäänki oudoksuttavaa, jos aseksuaali pukeutuu minihameeseen ja avonaiseen paitaan.. Mitä ihmettä se sillä hakee, jos ei ole kiinnostunut seksistä millään muotoa?

Vierailija

Mun mielestä sen näkee eleistä, ilmeistä, tavasta liikkua, itsevarmuudesta. Mutta ei liity tapaan pukeutua tai meikata.

Vierailija

Hyviä merkkejä mielestäni ovat:

- jo mainittu huumorintaju ja tietysti ainakin kohtalainen älykkyys

- kunnioitus vastakkaista sukupuolta kohtaan, esim. mies puhuu kauniisti ja kunnioittavasti äidistään, siskoistaan, naispuolisista työkavereista jne.

- terve kiinnostus muihin aistinautintoihin (hyvä ruoka, viini, musiikki...)

- liikunnallisuus, tanssitaito, rytmitaju

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mun on kyllä myönnettävä, että on vähintäänki oudoksuttavaa, jos aseksuaali pukeutuu minihameeseen ja avonaiseen paitaan.. Mitä ihmettä se sillä hakee, jos ei ole kiinnostunut seksistä millään muotoa?

Olen aina pukeutunut juuri esim. baareihin joko tiukkoihin vaatteisiin tai lyhyeen mekkoon ja yhden illan juttuja 0, seksiäkin olen harrastanut viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Ihmiset elävät itselleen, oman maun mukaan eikä muita varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen aina pukeutunut juuri esim. baareihin joko tiukkoihin vaatteisiin tai lyhyeen mekkoon ja yhden illan juttuja 0, seksiäkin olen harrastanut viimeksi reilu viisi vuotta sitten. Ihmiset elävät itselleen, oman maun mukaan eikä muita varten.

Outoa minusta. Mitä ajattelet sitten siitä, jos joku vaikka katsoo rintojasi, tai takapuoltasi.. Nimittäin sitähän seksikkäällä pukeutumisella haetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Outoa minusta. Mitä ajattelet sitten siitä, jos joku vaikka katsoo rintojasi, tai takapuoltasi.. Nimittäin sitähän seksikkäällä pukeutumisella haetaan.

Katsokoon rauhassa, mitäpä se minua kiinnostaisi kun ei pukeutuminen onneksi rohkaise miehiä lähestymään.

Yhtälailla voi persettäni kyylätä salilla tiukoissa urheiluhousuissa tai sitten työpaikalla kun käytän farkkuja, ja harvoinpa farkkuja töissä tai urheiluhousuja salilla käyttäviä syytetään liian seksikkäältä näyttämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi toinen, joka tykkää pukeutua seksikkäästi, vaikkei hae yhden yön juttuja :) Mutta muutoin olen kyllä aika voimakkaan libidon omaava nainen. Tykkään kyllä flirttailla ja minusta on hauskaa, jos muidenkin mielestä näytän seksikkäältä. Törkeyksiä ei toki tarvitsisi silti joutua sietämään, mutta kyllä minua katsoa saa, jos kerran olen kroppaani yms. korostaen pukeutunut! Pukeudun seksikkäästi siksi, koska haluan tuntea olevani seksikäs ja toivon myös näyttäväni siltä :) Nykyään olen varattu, mutta pukeutumistyyliäni en ole muuttanut. Tilanteen mukaan toki, en minä avonaista paitaa vaikka töihin laittaisi (enkä saisikaan), mutta baariin hyvinkin. Oli poikaystävä mukana tai ei - toki erityisesti silloin kun on mukana ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyviä merkkejä mielestäni ovat:

- jo mainittu huumorintaju ja tietysti ainakin kohtalainen älykkyys

- kunnioitus vastakkaista sukupuolta kohtaan, esim. mies puhuu kauniisti ja kunnioittavasti äidistään, siskoistaan, naispuolisista työkavereista jne.

- terve kiinnostus muihin aistinautintoihin (hyvä ruoka, viini, musiikki...)

- liikunnallisuus, tanssitaito, rytmitaju

"Puhuu kauniisti vastakkaisesta sukupuolesta" - Tämä pitää paikkansa. Vauvapalstan miesvihan määrä kertoo tarpeeksi siitä kuinka paljon seksuaalisesti haluttavia mursuja täällä kirjoittelee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat