Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola on kummallinen keljuilija

Vierailija
25.11.2015 |

Tuli minulle tutuksi lähinnä tuosta yökyläily-ohjelmastaan. Välillä häntä saattaisi erehtyä luulemaan ihan ystävälliseksi ja käytöstavat omaavaksi naiseksi, mutta vähän väliä on kummallista piilov*ttuilua havaittavissa. Mistähän tuollainen kumpuaa?

Esim. ihana Jutta Gustafsberg oli hänelle todella ystävällinen ja vieraanvarainen, sekä oma aurinkoinen itsensä, mutta hänellekin piti epäsuorasti keljuilla. Mariasta tulee myös sellainen fiilis, kuin kuvittelisi olevansa parempi kuin muut. No, ehkä se on vain keino peittää oma huonommuuden tunteensa. Oletteko te muut huomanneet hänessä tätä samaa?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa vanha haastattelu Maria-ohjelmasta jossa haastatteli Pentti Linkolaa on aika karua katsottavaa. Yllyttää yleisönkin nauramaan Pentille. Ei näin.

Vierailija
42/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut katsoa enää vuosiin Marian ohjelmia. Helpottavaa olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on ruma. Näyttää kuivalta jänikseltä, kireillä viivamaisilla huulilla. Luotaantyöntävä.

Vierailija
44/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Danny ja Erika- jaksossa vittuili Erikalle koko ajan. Dannya taas palvoi ja koitti vähän flirttaillakin. Eli taitaa vihata naisia.

Onko silmät päässä, jos on, mitä näet Maria Veitolan pään kohdalla, ruman naaman. On kateellinen kauniille naisille, koska itse näyttää ihan kuivalta avaruusoliolta.

45/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tukkatyyliä en kyllä ymmärrä.

Ihan kuin ei voisi kapinallisuuttaan ja periaatteellisuuttaan yhtään näyttää viehättävältä, vaan pakko jämähtää johonkin takavuosien ”taidenuori” lookkiin.

Ei toimi keski-ikäisellä täti-ihmisellä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
46/58 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WX kirjoitti:

Veitolalla ei taida olla mitään koulutusta ja sydämen sivistyskin puuttuu. Itse valittaa, kuinka häntä on kiusattu, mutta on itse kiusaaja. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

Nimenomaan puuttuu sydämen sivistystä. On liian olevinaan.

Vierailija
47/58 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WX kirjoitti:

Veitolalla ei taida olla mitään koulutusta ja sydämen sivistyskin puuttuu. Itse valittaa, kuinka häntä on kiusattu, mutta on itse kiusaaja. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

Näitä on paljon kulttuuri- ja mediapiireissä. Ollaan olevinaan niin humaaneja ja pienen ihmisen puolella ja uskotaan unelmiin. Käyttäytyminen on kuitenkin kuin pahaisella pikkunarsistilla ja älynlahjat rajoittuvat halpamaiseen vittuiluun. Näissä porukoissa ei näköjään tajuta sitä, että teot puhuvat enemmän kuin sanat.

Vierailija
48/58 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Danny ja Erika- jaksossa vittuili Erikalle koko ajan. Dannya taas palvoi ja koitti vähän flirttaillakin. Eli taitaa vihata naisia.

Veitolasta saa kyllä selkeät naisvihaajavibat. Eikä naisen tarvitse olla mitään mallikaunotartasoa, jotta saisi hänet kimppuunsa, kuten case Tuksu osoitti.

Vierailija
49/58 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola on toimittaja, jonka työ on kysellä tiukkojakin kysymyksiä ja kyseenalaistaa. Eivät nuo kyläilytilanteet ole mitään kaverikyläilyä vaan haastattelutilanteita.

Kyllä ne on kaverikyläilyä silloin harvoin kun Veitola tykkää majoittajastaan eli esim. Tuure Boeliuksen luona.

Vierailija
50/58 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovi**uilun lisäksi Veitolan kehon kieli on myös aika mielenkiintoista. Hän melkein pyörittelee silmiään haastateltaville ja vähintäänkin katselee halveksivasti ja nenänvartta pitkin. Hänen naurunsa kuulostaa myös usein ilkeältä ja takakireältä.

Vierailija
51/58 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Masked singeriä katsoessa olen miettinyt, pitääkö Veitolan jokaisen hahmon kohdalla kertoa että "olen ollut hänen luonaan yökylässä". Raivostuttava tapa ja on varmaan tullut kaikille selväksi että tällainen köyhä yökyläily formaatti telkkarissa pyörii.. Toki ei yllätä enää että kaikilla tavoin tuo itseään esille aina kun mahdollista.

Vierailija
52/58 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on tyypillinen nainen.

Vierailija
53/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais yökylään tuota muijaa,onneksi ei varmaan tyrkytäkkään itseään.

Outo tapaus on hän.

Vierailija
54/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WX kirjoitti:

Ihana, että sinusta huokuu sydämen sivistys.

Vierailija
55/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä nainen Veitola on. Törkeästi käyttäytyi Tukiaista kohtaan. itseäni lähinnä säälittää Tukiainen. Ja sitten myöhemmin lynkkasi Metsäkedon. Ruma sielu Marialla.

Vaikuttaa ihmisenkuorelta jolla ei ole sielua ollenkaan.

Ihana, että sinä olet sielukas ja sivistynyt.

Vierailija
56/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaramerkkinsä:  puhuu viattomalla lapsen äänellä, sitten madaltaa ääntään ja esittää muka-viattoman kysymyksen "luottamuksellisesti". Ja miina on valmis.

Vierailija
57/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunteensa vaan huonommuutensa.

Hyvä, että sinä olet tunteellinen ja fiksu nainen.

Vierailija
58/58 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaramerkkinsä:  puhuu viattomalla lapsen äänellä, sitten madaltaa ääntään ja esittää muka-viattoman kysymyksen "luottamuksellisesti". Ja miina on valmis.

Tähän erikoiseen äänenkäyttöön olen myös minä kiinnittänyt huomiota. Ainoa mun tuntema henkilö, joka käyttäytyy noin, on lääkärin diagnosoina narsisti. Saa noin ihmiset kertomaan itsestään intiimejä asioita, joita sitten käyttää heitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän