Kysy hevimieheltä mitä vain
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
21v kuten jo aiemmin mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku?
Juu.
Jassoo, mennäänkö naimisiin?
Jos maistraattihäät riittää :D
No eipä minua kirkkoon päästettäiskään vihille kun en ole siihen koskaan kuulunutkaan :D
Ootko hiljainen vai puhelias? Ujo?
Vierailija kirjoitti:
Ootko hiljainen vai puhelias? Ujo?
No hiljainen siinä mielessä että tulee kuunneltua muita mutta kyllä multa juttua tuloee jos aihe on kiinnostava. Ujo siinä mielessä että vähän hankala tutustua uusiin ihmisiin mutta kyllä mulla tuttavapiiriä kuitenkin on.
Aijai kun aloin hekumoimaan tulisesta seksistä sellasen pitkänhuiskean Hesarin kanssa.. Miten hiukset kutittelis rintoja ja hekuman huipulla voisi tarttua miehen ponnarista kiinni...
Oletko kalju vai onko sinulla heviletti?
Kuunteletko Cheekiä? Tykkääkö hevimiehet jäätelöstä? Onko sinulla vaaleanpunaisia vaatteita? m25
Hitsi..tuli ihan aavistus kuka tää saattais olla. 21v. ujo Kuopilainen hevari.. :D
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun aloin hekumoimaan tulisesta seksistä sellasen pitkänhuiskean Hesarin kanssa.. Miten hiukset kutittelis rintoja ja hekuman huipulla voisi tarttua miehen ponnarista kiinni...
Eroottinen sanomalehtifantasia.
minkä ikäisenä käännyit heviin? etsitkö heviä vai tuliko se sinun luoksesi ilmestyksen tavoin?
Mitä mieltä olet lävistyksistä ja tatuoinneista naisilla? Onko itselläsi yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi..tuli ihan aavistus kuka tää saattais olla. 21v. ujo Kuopilainen hevari.. :D
Petri?
Vierailija kirjoitti:
Kuunteletko Cheekiä? Tykkääkö hevimiehet jäätelöstä? Onko sinulla vaaleanpunaisia vaatteita? m25
En kuuntele Cheekiä vapaaehtoisesti koskaan. Jätski menee liiankin hyvin. Ei löydy pinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottinen sanomalehtifantasia.
Ai perkele kun nauroin tälle vatsani kipeäksi :DD tarkotin tottakai hevari, ei hesari :D
Oletko jo kertonut vanhemmillesi olevasi hevari? Entä oletko tullut kaapista muulle lähipiirille?
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäisenä käännyit heviin? etsitkö heviä vai tuliko se sinun luoksesi ilmestyksen tavoin?
12-vuotiaana kun näin Lordin tv:ssä viisujen aikaan. Heti tuli sellainen fiilis että tämä se on minun musaani.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kertonut vanhemmillesi olevasi hevari? Entä oletko tullut kaapista muulle lähipiirille?
Eipä mulla lähipiirissä paljoa muita ole ku hevareita :D Isältähän nuo vanhat hevibändit on periytynyt kuunteluun.
Vain äärimmäisessä hätätapauksessa. Halpismerkeistä maistuu Lapin Kulta ja Nobelaneri.