Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy hevimieheltä mitä vain

Vierailija
25.11.2015 |

Niin.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri hevarit ottaa itsensä ja musiikkinsa kamalan vakavasti?

Vierailija
182/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo riipu ihan hevarista. Kyllä minusta saa ja pitääkin olla huumoria jonkin verran. Ei tässä elämässä muuten pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppooko Toxic Holocaust?

Vierailija
184/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppooko Toxic Holocaust?

Enpä ou kuunnellut.

Vierailija
185/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi "tavallisella" naisella mahdollisuuksia hevarimiehen suhteen? Vai katselevatko he yleensä ainoastaan saman tyylisuunnan edustajia? Entäs kuunteletko muutakin kuin metallia? :)

Vierailija
186/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä uppoaako esim. vanhempi Opeth?

Vierailija
187/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi "tavallisella" naisella mahdollisuuksia hevarimiehen suhteen? Vai katselevatko he yleensä ainoastaan saman tyylisuunnan edustajia? Entäs kuunteletko muutakin kuin metallia? :)

Kyllä ainakin mulle kelpais heviä kuuntelematon nainen jos muuten synkkais. Kuuntelen muutakin, rockin muitakin alalajeja, jonkun verran klassista, räppiä ja konemusaa.

Vierailija
188/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä uppoaako esim. vanhempi Opeth?

En ole Opethiinkaan niin tutustunut, ei ole progemetalli ihan minun cup of tea.

Vierailija
189/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö kaikki hevi vai vain tietyt alalajit? Suosikkibändisi?

Menee oikeastaan melkein kaikki paitsi metalcore, melkein joka genrestä joku bändi löytyy jota kuuntelen. Lähinnä sydäntä on kuitenkin perinnehevi. Suosikkeja on mm. KISS, Black Sabbath, Iron Maiden, Mercyful Fate, Alice Cooper, Death, Ghost, Tarot.

Ghost pistää silmään tuolta perinnehevin seasta muotibändinä jota hypetetään ja tyrkytetään joka paikassa. Eikö niiden suosio perustu suurimmalta osalta johonkin muuhun kuin itse musiikkiin, jos rehellisiä ollaan?

Vierailija
190/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee oikeastaan melkein kaikki paitsi metalcore, melkein joka genrestä joku bändi löytyy jota kuuntelen. Lähinnä sydäntä on kuitenkin perinnehevi. Suosikkeja on mm. KISS, Black Sabbath, Iron Maiden, Mercyful Fate, Alice Cooper, Death, Ghost, Tarot.

Ghost pistää silmään tuolta perinnehevin seasta muotibändinä jota hypetetään ja tyrkytetään joka paikassa. Eikö niiden suosio perustu suurimmalta osalta johonkin muuhun kuin itse musiikkiin, jos rehellisiä ollaan?

Minä kyllä kuulin ensin Ghostin musaa ja sitten vasta näin ne puvut ja muut jutut. Ehkä mulla sitten on niin kauhean paska musiikkimaku.

Vierailija
191/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä kuulin ensin Ghostin musaa ja sitten vasta näin ne puvut ja muut jutut. Ehkä mulla sitten on niin kauhean paska musiikkimaku.

Turha sen takia on kuitenkaan marttyyriksi heittäytyä.

Vierailija
192/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha sen takia on kuitenkaan marttyyriksi heittäytyä.

Enpä aikonutkaan.

Vierailija
193/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Exhumed, Cattle Decapitation, Nile??

Vierailija
194/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

behexen,horna,satanic warmaster?

Vierailija
195/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu soopaa. Just hevarit kuten itse ei ota vakavasti muiden makua. Kuuntele vaikka britneytä niin en välitä. Oma on asiasi tykkäätkä pinnalliseta vai syvällisestä.

Joku sabbatin sotasiat biisi on aika hyvä sanoiltaan. Kuuntele ensin ja arvostele sitten. Joo pikkasen vakavampi biisi. Hevarit on varmaan vähän hämmentäviä. Tykätään rankasta musiikista ja ollaaan rauhan puolesta.

Beibe voit olla eri mieltä mutta mä haluan että saat sanoa mielipiteesi. Mä olenkin aito hevari.

Vierailija
196/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

behexen,horna,satanic warmaster?

Very nice.

Vierailija
197/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Mors Principium Est? Tai Kalmah?

Vierailija
198/198 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Exhumed, Cattle Decapitation, Nile??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi