Kysy hevimieheltä mitä vain
Kommentit (198)
Minkälaisesta naisesta pidät? Ulkonäkö, luonne, vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Antavainen ja alaston.
Mielestäni hevarit ovat seksikkäitä. Ihmettelen kun monet naiset kammoksuvat pitkiä hiuksia miehellä. Mulle suuri turn on.
t.hevityty95
Vierailija kirjoitti:
Ootko homo?
En, oletko itse?
Miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antavainen ja alaston.
Oon aika kaikkiruokainen, ehkä punapäät on kuitenkin näteimpiä. Riittää et on kiva. Ja by the way, minä en kirjoittanut tuota edellistä kommenttia. XD AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa kaikkiin kysymyksiin?
Oon mielestäni vastannut tähän asti kaikkiin, mihin en oo mielestäs vastannu?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hevarit ovat seksikkäitä. Ihmettelen kun monet naiset kammoksuvat pitkiä hiuksia miehellä. Mulle suuri turn on.
t.hevityty95
En ole topikin aloittanut hevari, mutta vastaan nyt kuitenkin. Hiukset on pitkät, sen lisäksi pukinpartaa jonkun verran, johon yhdistää vielä viikset. En sitten tiedä onko naisten mielestä liikaa karvaa, mutta en silti mitään ajamassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko homo?
En, oletko itse?
Oon lesbo.
Vierailija kirjoitti:
t.hevityty95
Oon samaa mieltä. Aina, siis ihan lapsesta asti oon viehättynyt pitkistä hiuksista miehellä.
Ooo hevimies ❤ minkä ikäinen olet? Tykkäätkö Goregrindista (carcass yms.)?
Ookko se stereotyyppinen hevari, joka ei pukeutumistyyliään muokkaa ja sitten valittaa kun kesällä on niin saatanan kuuma ja talvella niin helvetin kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.hevityty95
Oon samaa mieltä. Aina, siis ihan lapsesta asti oon viehättynyt pitkistä hiuksista miehellä.
Minä myös! Hevileteissä on sitä jotakin:D
Ootko töissä kaupan hevi-osastolla tai haluaisitko olla? Lähteekö hevi-osastolta koskaan mitään mukaan, vai painottuuko ruokavalio kaljaan ja makkaraan?
Mitä keikkoja olet kolunnut viimeisen vuoden aikana? Käytkö festareilla, jos käyt niin missä? Oletko festaroinut tai käynyt keikoilla ulkomailla, jos olet niin missä kaikkialla? Uppooko Turmion kätilöt?
Vierailija kirjoitti:
Ookko se stereotyyppinen hevari, joka ei pukeutumistyyliään muokkaa ja sitten valittaa kun kesällä on niin saatanan kuuma ja talvella niin helvetin kylmä?
No perusvaatetus on yleensä aika lailla sama, farkut/kesällä shortsit, t-paita, huppari. Päällystakkina nahkatakki, talvella villakangastakki. Päässä pidän silloin tällöin stetsonia.
Onko sinulla nyt sukkahousut jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko töissä kaupan hevi-osastolla tai haluaisitko olla? Lähteekö hevi-osastolta koskaan mitään mukaan, vai painottuuko ruokavalio kaljaan ja makkaraan?
Aika monipuolista on ruokavalio, juon kyllä kaljaa viikonloppusin ja syön makkaraa joskus.
Minkä kokoinen sulla on se? Oletko mitannut?
Ootko homo?